Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377631/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PUM Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970361280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 36
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swz@pumgubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pumgubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cd1a636-2ed9-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cd1a636-2ed9-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 578048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
09134100-8 Olej napędowy.
2. Przedmiot zamówienia.
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie.
2.2. Zadanie obejmuje dostawę do Zamawiającego oleju napędowego (letniego oraz zimowego) w ilości 120.000,00 litrów w
okresie zamówienia tj. od daty 01.08.2024 do 31.07.2025 roku.
2.3. Wielkość dostawy oznacza planowaną docelową ilość w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza
zmniejszenie lub zwiększenie zakresu zamówienia.
2.4. Dostawa odbywać się będzie do magazynu Zamawiającego w Gubinie przy ulicy Śląska 36.
2.5. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.3.1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z normą PN-EN 590:2013, spełniał wymagania
określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw
ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 ze zm.).
2.3.2. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej pojemności,
zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju napędowego na wysokość min. 2,50 m oraz przewoźną instalację
pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia
2007 r. w sprawie wymagań metrologicznych, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i
dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych
podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1619). Instalacja pomiarowa
powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar.
2.3.3. Odbioru oleju napędowego dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy. Z każdego odbioru zostanie sporządzony dokument stwierdzający przyjęcie paliwa w 2
egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, w którym zapisana będzie ilość litrów dostarczonego produktu w
temperaturze rzeczywistej oraz temperatura rzeczywista lub ilość litrów w temperaturze 15oC. Dokument ten będzie
podstawą do rozliczenia ilości dostarczonego oleju napędowego na fakturze.
2.3.4. Rozliczenie ilości paliwa w temperaturze referencyjnej +15oC nastąpi zgodnie z Polską Normą PN-ISO 91-1.
2.3.5. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy był dostarczany (zimowy i letni) – sezonowo, tj. w zależności od
panujących w danym okresie warunków atmosferycznych.
2.3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt.
2.3.7. Dostawa będzie następowała partiami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia
pisemnego lub elektronicznie, w godzinach od 700 do 1400. Wielkość jednorazowej dostawy w ilości ok. 10.000,00 litrów.
2.3.8. Zamawiający może zlecić dokonanie oceny jakościowej paliwa w dowolnym terminie, na koszt Wykonawcy –
czterokrotnie w czasie trwania zamówienia.
2.3.9. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokumenty świadczące o spełnianiu norm jakościowych dostarczonego
paliwa
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586236 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lomax Paliwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123295574
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 85/21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-001
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Sukcesywna dostawa trumien drewnianych, krzyży, ram nagrobnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gębice"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Rutkach - Kossakach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.