Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328279/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00330490/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00348071/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym
wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9288131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnymwraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73ee985b-1420-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 060A/2024/TR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z
zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
Skrócony opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne do realizacji zamówienia.
1. Przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje kompleksową realizację prac dla następującego zakresu:
a. roboty przygotowawcze w tym min: ogrodzenie placu budowy, wykonanie wycinki drzew/krzewów, rozbiórka istniejących
schodów, ogrodzenia, murów oraz innych napotkanych elementów wraz z wywozem gruzu i nadmiaru ziemi składowanej na
terenie budowy;
b. kompleksowa budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (16 mieszkań), pięciokondygnacyjnego z garażem
podziemnym (4 kondygnacje nadziemne mieszkalne + jedna kondygnacja podziemna - garaż) wraz z instalacjami
wewnętrznymi w stanie wykończonym zgodnie z projektem;
c. przyłącza zewnętrzne w tym m.in: przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza wod.– kan., przyłącze energetyczne od
złącza Tauron Dystrybucja S.A do budynku;
d. zagospodarowanie terenu w tym: zjazd z drogi powiatowej nr 7207 S, drogi wewnętrzne, chodniki, parkingi, wiata
śmietnikowa, zieleń, mur przeciwpożarowy, oświetlenie terenu, mury oporowe, ogrodzenie, furtka, szlabany wraz z instalacją
zasilającą w ilości 1 szt. w lokalizacji wskazanej przez Menadżera Projektu, sterowanych za pomocą karty GSM;
e. wykonania pielęgnacji zieleni zrealizowanej zgodnie z dokumentacją projektową, jak również wykonanie pielęgnacji
nasadzeń zastępczych na działkach nr 208/4 i 207/1 oraz na działce 104/3 zgodnie z obowiązującymi decyzjami
środowiskowymi (czas realizacji 48 miesięcy od daty końcowego odbioru inwestycji, do momentu dokonania skutecznego
odbioru przez Departament Ochrony Środowiska Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach - zgodnie z decyzjami).
Wykonawca zapewni wykonanie i pielęgnację zieleni i nasadzeń zastępczych przez jedną specjalistyczną firmę. Przy czym
pielęgnację zieleni będzie regulować odrębna umowa, która zostanie podpisana z Wykonawcą;
f. kompleksowe serwisowanie i konserwacja zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość
gwarancji producenta, zamontowanych i przekazanych do eksploatacji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym oraz na
zewnętrznej infrastrukturze. Serwisowanie będzie regulować odrębna umowa, która zostanie podpisana z Wykonawcą. Czas realizacji – przez okres rękojmi po oddaniu budynku do użytkowania.
Serwisowaniu i konserwacji podlegać będą min. następujące urządzenia, instalacje i wyposażenie: - winda osobowa, -
system wentylacji w budynku i garażu (wraz z wykonaniem rocznego przeglądu wentylacji), - domofon,
- system ppoż,- oświetlenie awaryjne,- system RTV,- instalacja fotowoltaiczna,
- instalacja odgromowa,- stolarka okienna i drzwiowa części wspólnej,
- brama garażowa,- system detekcji gazu c.o. i LPG w garażu,
- zbiornik retencyjny z instalacją kanalizacji deszczowej, instalacja wod.-kan.,
- separatory ropopochodne,- pompy odwadniające,- szlaban,
oraz inne, nie wymienione powyżej, a wymagające serwisowania zgodnie z wymaganiami producenta oraz przekazaną
Menadżerowi Projektu „Instrukcją użytkowania obiektu”.
2. Inwestycja będzie prowadzona na działkach będących własnością Gminy Gliwice, nr 208/4 i 207/1 (obręb Centrum) przy
ul. Opolskiej w Gliwicach.
3. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o prawomocną decyzję nr: AB-791/2022 z dnia 14 grudnia 2022 r. oraz
dokumentację techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8490284,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10015630,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8490284,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELBUD BYTOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263020262
7.3.3) Ulica: Składowa 2
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8490284,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice(1)
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- [4WOG-1200.2712.24.2025] Zakup i dostawa materiałów do konserwacji broni, z podziałem na 4 części.
- Sporządzenie dokumentacji projektowych, specjalistycznych, technicznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Bielsko-Biała w podziale na 2 części.
- 4WOG.1200.2712.27.2025 Zakup i dostawa materiałów gospodarczych dla 4 WOG Gliwice - SOI Bielsko - Biała
- Wykonanie okresowych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych kondensacyjnych dwufunkcyjnych. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Renowacja i konserwacja ogrodzenia betonowego hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu przy ul Krzywa 57.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.