Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343584/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Roztoczański Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061362589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Zwierzyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6872066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@roztoczanskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.roztoczanskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c97654d-3108-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przyrody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c97654d-3108-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101888/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Ochrona gatunków i siedlisk Natura 2000 na obszarze Roztoczańskiego Parku Narodowego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134065,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa do siedziby Roztoczańskiego Parku Narodowego materiałów promocyjno-informacyjnych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załączniku nr. 1 do SWZ
Zakres rzeczowy zamówienia:
Środki finansowe RPN
1. Koszulka z nadrukiem damska – 600 szt.
2. Koszulka z nadrukiem męska – 400 szt.
3. Koszulka z nadrukiem dziecięca - 600 szt.
4. Kubek ceramiczny z nadrukiem w opakowaniu kartonowym z okienkiem - 1 000
5. Torba płócienna czarna – 400 szt.
6. Torba płócienna jasna – 200 szt.
7. Długopis metalowy z touch pen - 1 000 szt.
8. Magnes wypukły - 3 000
9. Naklejka wypukła - 2 000
10. Zakładka magnetyczna - 1 200
11. Odznaka, pins metalowy (logo RPN) - 2 000
12. Torba papierowa Eko - 2 000
13. Torba papierowa - 200
14. Teczka biurowa- 1 000
15. Gra „Kółko i krzyżyk” w drewnianym pudełku - 300
16. Ołówek z gumką - 1 000
17. Pasek odblaskowy - 1 000
18. Puzzle - 50
Środki finansowe POIiŚ
19. Butelka z tritanu – 200
20. Kosmetyczka z bawełny organicznej (POIiŚ) - 200
21. Torba z recyklingu (POIiŚ) - 300
22. Notes - 400
23. Kubek emaliowany z nadrukiem w opakowaniu kartonowym z okienkiem - 150
Środki finansowe PGE
24. Silikonowa opaska na rękę - 500
25. Pasek odblaskowy - 300
26. Składana mata do siedzenia (PGE) – 100
27. Bidon z tritanu (PGE) - 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
18331000-8 - Koszulki
18930000-7 - Worki i torby
22815000-6 - Notatniki
39221110-1 - Naczynia
39292400-9 - Przybory do pisania
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167526,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167526,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167526,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMBROS Agencja Reklamy s.c. Marek Lis, Paweł Stachal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060022986
7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 24a lokal 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-570
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PM BROS AGENCJA REKLAMY SPÓŁKA CYWILNA MAREK LIS, PAWEŁ STACHAL
jakie przetargi wygrała firma
PM BROS AGENCJA REKLAMY SPÓŁKA CYWILNA MAREK LIS, PAWEŁ STACHAL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167526,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Wykonanie wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w Warszawie 22 rodzajów materiałów reklamowych
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.