Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339196/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego: 1) część 1 – w Objaździe; 2) część 2 – w Głuszynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego: 1) część 1 – w Objaździe; 2) część 2 – w Głuszynie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fcfbc08-31e8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075012/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Montaż oświetlenia drogowego w ramach zadań: 1) w Głuszynie; 2) w Objaździe; 3) w Ziemiełowicach 4) w Namysłowie - doświetlenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.114.2023.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39438,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Budowa oświetlenia ulicznego w ObjaździePrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Objazda.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego procesu projektowego;
2) uzyskanie mapy do celów projektowych;
3) uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień i opinii niezbędnych do złożenia kompletnego wniosku o zatwierdzenie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych;
4) sporządzenie projektu zagospodarowania terenu (działki);
5) sporządzenie głównych rzutów, ewentualnie innych niezbędnych szkiców i rysunków przedstawiających przyjęte rozwiązania projektowe;
6) opracowanie kompletnego projektu budowlanego w 4 egzemplarzach w formie papierowej,
7) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowalnych;
8) sporządzenie przedmiaru robót;
9) pobranie dziennika budowy;
10) zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych w organie nadzoru budowlanego;
11) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, uzgodnieniami, warunkami technicznymi podłączenia do sieci elektroenergetycznej i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych;
12) przeprowadzenie prób i badań wymaganych przepisami
budowlanymi oraz przygotowanie dokumentów dopuszczających do eksploatacji i użytkowania;
13) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach;
14) zgłoszenie zakończenia robót budowlanych w organie nadzoru budowlanego. Zamówienie należy wykonać na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i norm budowlanych.
Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi (minimum 60 miesięcy, maksymalnie 84 miesięcy) od daty końcowego odbioru robót.
Cena ryczałtowa winna zawierać wszystkie czynności i koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne do jego wykonania, w szczególności:
1) uzyskania warunków technicznych wykonania i podłączenia do sieci
elektroenergetycznej;
2) sporządzenia projektu budowlanego i uzyskania dla niego wynikających z przepisów: opinii,
uzgodnień i pozwoleń;
3) zatrudnienia kierownika budowy;
4) zgłoszenia w odpowiednim organie rozpoczęcia i zakończenia robót;
5) oznakowania i zabezpieczenia robót na czas trwania budowy;
6) pobrania i prowadzenia dziennika budowy;
7) wykonania przedmiotu zamówienia;
8) rozwiązania wszelkich kolizji
wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia; 9) napraw napotkanych i uszkodzonych urządzeń obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 10) pełnej obsługi geodezyjnej oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji
powykonawczej;
11) wywiezienia gruzu i uprzątnięcia placu budowy oraz terenu przyległego do placu budowy;
12) przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego;
13) zgłoszenia w odpowiednim organie zakończenia robót;
14) opłat i odszkodowań za szkody oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie dokumenty i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie, a ich koszt uwzględni w cenie oferty. Wykonawca zapewnia, że dokumentacja nie będzie naruszała praw autorskich innych osób lub podmiotów, w tym również będzie wolna od innych wad prawnych i fizycznych, które mogłyby spowodować odpowiedzialność Zamawiającego. Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 16364,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w GłuszyniePrzedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Głuszyna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego
procesu projektowego;
2) uzyskanie mapy do celów projektowych;
3) uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień i opinii niezbędnych do złożenia kompletnego wniosku o zatwierdzenie projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych;
4) sporządzenie projektu zagospodarowania terenu (działki);
5) sporządzenie głównych rzutów, ewentualnie innych niezbędnych szkiców i rysunków przedstawiających przyjęte rozwiązania projektowe;
6) opracowanie kompletnego projektu budowlanego w 4 egzemplarzach w formie papierowej,
7) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót budowalnych; 8) sporządzenie przedmiaru robót;
9) pobranie dziennika budowy;
10) zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych w organie nadzoru budowlanego;
11) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, uzgodnieniami, warunkami technicznymi podłączenia do sieci elektroenergetycznej i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych;
12) przeprowadzenie prób i badań wymaganych przepisami
budowlanymi oraz przygotowanie dokumentów dopuszczających do eksploatacji i użytkowania;
13) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach;
14) zgłoszenie zakończenia robót budowlanych w organie nadzoru budowlanego. Zamówienie należy wykonać na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz aktualnie obowiązujących przepisów prawa budowlanego i norm budowlanych.
Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi (minimum 60 miesięcy, maksymalnie 84 miesięcy) od daty końcowego odbioru robót. Cena ryczałtowa winna zawierać wszystkie czynności i koszty Wykonawcy
związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne do jego wykonania, w szczególności:
1) uzyskania warunków technicznych wykonania i podłączenia do sieci elektroenergetycznej;
2) sporządzenia projektu budowlanego i uzyskania dla niego wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień i pozwoleń;
3) zatrudnienia kierownika budowy;
4) zgłoszenia w odpowiednim organie rozpoczęcia i zakończenia robót;
5) oznakowania i zabezpieczenia robót na czas trwania budowy;
6) pobrania i prowadzenia dziennika budowy;
7) wykonania przedmiotu zamówienia;
8) rozwiązania wszelkich kolizji wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia;
9) napraw napotkanych i uszkodzonych urządzeń obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
10) pełnej obsługi geodezyjnej oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej;
11) wywiezienia gruzu i uprzątnięcia placu budowy oraz terenu przyległego do placu budowy;
12) przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego;
13) zgłoszenia w odpowiednim organie zakończenia robót;
14) opłat i odszkodowań za szkody oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zorganizuje we własnym zakresie, a ich koszt uwzględni w cenie oferty. Wykonawca zapewnia, że dokumentacja nie będzie naruszała praw autorskich innych osób
lub podmiotów, w tym również będzie wolna od innych wad prawnych i fizycznych, które mogłyby spowodować odpowiedzialność Zamawiającego.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 23074,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KAZIMIERZ PIÓRKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 530806827, NIP: 7521001000
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KAZIMIERZ PIÓRKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KAZIMIERZ PIÓRKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KAZIMIERZ PIÓRKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 530806827, NIP 7521001000
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KAZIMIERZ PIÓRKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO KAZIMIERZ PIÓRKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-11INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych.
- Przebudowa otoczenia wschodniego odcinka historycznych murów miejskich w Namysłowie
- Transport krwi i preparatów krwiopochodnych.
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w ramach zadań "Przebudowa dróg gminnych w Przeczowie" oraz "Przebudowa drogi w Woskowicach Małych"
- Opracowanie PFU wraz z oszacowaniem planowanych kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych, dla inwestycji pn.: "Dostosowanie budynków szpitala w Namysłowie do potrzeb zdrowotno-opiekuńczych".
- Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice
- Remont pomieszczeń oraz wymiana oświetlenia w budynkach Prokuratur Rejonowych i budynku prokuratur poznańskich
- Przebudowa pomieszczeń piwnicy (...) w budynku użytkowanym przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczna w Brzesku, ul. Okocimska 44, dz. nr ew. 2356/1
- Przebudowa, termomodernizacja oraz remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dzierżążnie.
- Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 25
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.