Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00454300/01 - Wynik z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT FARMACEUTYCZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016182425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gif@gif.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gif.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gif.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd160c2f-300d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078196/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG.261.15.2022.ICI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245430,9 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – materiały eksploatacyjne do urządzeń Konica MinoltaPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy (zwanych w dalszej części „materiałami”) dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów.
Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SWZ
– Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.5.) Wartość części: 94292,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – materiały eksploatacyjne do urządzeń: Brother, HP, OKI, Zebra, GODEX, CITIZENPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy (zwanych w dalszej części „materiałami”) dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz
odbiór i utylizacja zużytych materiałów.
Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.5.) Wartość części: 131528,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faksówPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek w okresie 24 m-cy (zwanych w dalszej części „materiałami”) dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz
odbiór i utylizacja zużytych materiałów.
Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
4.5.5.) Wartość części: 19609,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert okazało się, że w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia dla części II Tabela nr 2 postępowania w pozycji nr 50. dotyczącej materiału eksploatacyjnego do urządzenia Zebra GK40t wskazano rodzaj materiału eksploatacyjnego (kolumna 3 tabeli) w następujący sposób: etykieta termotransferowa półbłysk 80x50mm, kolor biały, rolka 2000 szt. etykiet. Jednostka miary (kolumna nr 4) wskazana dla danego materiału eksploatacyjnego została określona jako: rolka. Natomiast minimalna wydajność/pojemność wskazanego materiału (kolumna nr
5) jaka została wskazana: 1000 (sztuk) etykiet. Wskazano również szacowaną liczbę zamawianych materiałów eksploatacyjnych (kolumna nr 6) na 50 (czyt. rolek).
Wykonawcy składający oferty w części II postępowania zobowiązani byli do złożenia oferty na załączonym do Specyfikacji Warunków Zamówienia wzorze Załącznika nr 6b do SWZ – Formularzu ofertowym łącznie z Formularzem asortymentowo-cenowym, którego wzór stanowił Załącznik nr 7b do SWZ. W treści formularza asortymentowo-cenowego Wykonawca zobowiązany był wskazać parametry oferowanego materiału eksploatacyjnego poprzez uzupełnienie w kolumnie nr 7 dla każdego materiału eksploatacyjnego: marki/producenta oferowanego materiału oraz, w kolumnie nr 8 – indeksu producenta. Powyższe dane miały służyć Zamawiającemu do potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne spełniają minimalne wymagania Zamawiającego i są zgodne z SWZ. Ponadto,
Wykonawca zobowiązany był również podać cenę jednostkową brutto każdego materiału eksploatacyjnego (kolumna nr 9) oraz cenę łączną brutto, wynikającą z przemnożenia szacowanej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych przez cenę jednostkową danego materiału (kolumna
nr 10).
W trakcie badania złożonych ofert okazało się, że Wykonawcy zinterpretowali powyższą treść Załącznika nr 7b do SWZ – Formularza asortymentowo-cenowego dla części II postępowania w sposób odmienny.
W ofercie nr 1 w poz. nr 50 Formularza asortymentowo-cenowego Wykonawca wpisał w kolumnie nr 8: „etykieta termotransferowa półbłysk 80x50mm, kolor biały, rolka 2 000 szt. etykiet.”, natomiast w ofercie nr 2 Wykonawca wpisał w kolumnie nr 8 w poz. nr 50: etykieta termotransferowa
półbłysk 80x50mm, kolor biały, rolka 1 000 szt. etykiet.
Oznacza to, że SWZ, w tym Opis Przedmiotu Zamówienia we wskazanym zakresie sformułowano w sposób nieprecyzyjny, powodując u Wykonawców rozbieżności w rozumieniu i interpretacji tej części. Błędy w dokumentacji Zamawiającego spowodowały, że Wykonawcy różnie zinterpretowali wymogi dotyczące minimalnych parametrów technicznych jakie powinny spełniać
oferowane materiały eksploatacyjne . Z tego powodu złożone przez nich oferty były nieporównywalne.
Na tym etapie postępowania, tj. po terminie otwarcia złożonych ofert - wada Opisu Przedmiotu Zamówienia ma nieusuwalny charakter.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157139,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158890,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22627,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23955,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22627,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 725-10-20-624
7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 66
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.