Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00339522/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Jana Matejki w Sycowie poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z budową kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zmyslona@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Jana Matejki w Sycowie poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z budową kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d3bf84-243e-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022339/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa ul. Jana Matejki w Sycowie poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z budową kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319404/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa ul. Jana Matejki w Sycowie, poprzez przebudowę chodników, wymianę nawierzchni wraz z budową kanalizacji deszczowej - Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego na terenie miasta Syców.
2. Inwestycja obejmuje przebudowę i rozbudowę drogi gminnej ul. Jana Matejki w Sycowie. W ramach zadania zaprojektowano wykonanie nowej jezdni wraz z jednostronnym chodnikiem i jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym oraz miejscami postojowymi usytuowanymi prostopadle do jezdni i zatoką autobusową na wysokości szkoły. Infrastrukturę towarzyszącą stanowi projektowane odwodnienie oraz oświetlenie projektowanych przejść dla pieszych i kanał technologiczny. Roboty towarzyszące w zakresie przebudowy kolizji sieci teletechnicznych oraz przestawienie słupów oświetlenia ulicznego.
W celu zwiększenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym, a zwłaszcza pieszych oraz „dzieci w drodze do Szkoły” dwa przejścia (od strony ul. Ignacego Daszyńskiego) zostały wyniesione. W celu skomunikowania terenów przyległych zaprojektowano zjazdy indywidualne o szerokości min. 3,0 m i zjazdy publiczne o szerokości min. 3,5 m – szerokość dostosowana do szerokości istniejących granic działek. Na zjazdach zaprojektowano krawężniki najazdowe.
PARAMETRY TECHNICZNE DROGI
Parametry techniczne określono na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
Przyjęte parametry:
klasa ulicy - D jednojezdniowa;
długość ulicy - 400 m;
prędkość projektowana (przyjęta) - 30 km/h;
szerokość pasa ruchu - 3,0 m;
szerokość jezdni - 6,0 m;
szerokość miejsc postojowych - 2,5 m;
szerokość miejsc postojowych NP. - 3,6 m;
szerokość chodnika - 2,0 m
szerokość ciągu pieszo-rowerowego - 3,0 m
minimalny promień łuku poziomego na skrzyżowaniu - 6 m;
minimalny promień łuku poziomego w ciągu ulicy - 160 m;
szerokość zjazdów indywidualnych - dostosowana do szerokości istniejących granic działek lub do szerokości bram; minimalna szerokość 3,0 m;
szerokość zjazdów publicznych - dostosowana do szerokości istniejących granic działek; minimalna szerokość 3,5 m;
pochylenie poprzeczne jezdni - 2%;
nawierzchnia jezdni - bitumiczna;
nawierzchnia chodnika - kostka betonowa;
nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego - bitumiczna;
nawierzchnia miejsc postojowych - kostka betonowa;
nawierzchnia zatoki autobusowej - kostka granitowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3997151,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5750253,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3997151,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961588524
7.3.3) Ulica: Wrocławska 77
7.3.4) Miejscowość: Byków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót drogowych: układanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIWRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIWRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3997151,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.