Og³oszenie z dnia 2022-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00432527/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00442115/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2023/BZP 00034239/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw w Przedszkolu nr 409 przy ul. To³stoja 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu zabaw w Przedszkolu nr 409 przy ul. To³stoja 2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0e738294-55eb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00416139
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015417/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.31 Przebudowa placu zabaw w Przedszkolu nr 409 przy ul.To³stoja 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: • Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
• Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Pozosta³e informacje zawiera sekcja IX og³oszenia dot. pozosta³ych informacji.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.42.2022.EPI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 7198525,91 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 487778,70 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji istniej±cego placu zabaw na terenie Przedszkola nr 409 przy ul.To³stoja 2, w tym:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z projektem zagospodarowania terenu zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ;
b) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót;
c) wykonanie kompletnych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, w tym w szczególno¶ci:
- demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ zabawowych,
- demonta¿ nawierzchni asfaltowych i z kostki betonowej,
- demonta¿ istniej±cej bramy,
- monta¿ nowych urz±dzeñ zabawowych i piaskownic,
- renowacja istniej±cego urz±dzenia zabawowego,
- monta¿ nowej bramy,
- wykonanie trawników i nawierzchni bezpiecznych;
e) nadzór autorski.
Lokalizacja (adres inwestycji):
- Czê¶æ dzia³ek nr ew. 2, 3, 5, 7, 158 z obrêbu 7-08-05 i czê¶æ dzia³ki nr ew. 28 z obrêbu 7-08-02, Warszawa dzielnica – gmina Bielany
- Powierzchnia placu zabaw ok. 1535 m2
SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA okre¶la:
1. projektowane postanowienia umowy – stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2. Program Funkcjonalno-U¿ytkowy – stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45421148-3 - Instalowanie bram
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 27.1. Ka¿da z ofert bêdzie oceniana wg poni¿szych kryteriów zgodnie z poni¿szym wzorem:
P= PC+ PGR+PM+ PN
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów oferty badanej
PC - ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Cena brutto”
PGR – liczba punktów oferty badanej w kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi za wady na roboty budowlane”
PM – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia”
PN – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium „Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi za wady na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, która/e bêdzie/bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) dotycz±cej do¶wiadczenia Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
wykonali (zakoñczyli) co najmniej jedn± robotê budowlan± (zadanie) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³. brutto obejmuj±c± swym zakresem budowê*lub/i przebudowê* lub/i remont* (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane* (t.j. Dz.U.2021 poz. 2351 ze zm.)) lub/i modernizacjê placu zabaw dla dzieci wraz z monta¿em urz±dzeñ zabawowych.
2) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - z uwzglêdnieniem aktualnie obowi±zuj±cych przepisów, tj. osoby wyznaczonej do:
a) sprawowania funkcji kierownika robót budowlanych posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
oraz
b) sprawowania funkcji projektanta posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci architektonicznej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SWZ) – o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt 12.1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz robót budowlanych (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz projektowanie, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 9 SWZ - Zamawiaj±cy wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.UWAGA!
W Formularzu oferty (o którym mowa w pkt 18.1. lit a) SWZ) w systemie Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê – czy oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP - podlegaj± uzupe³nieniuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. (UWAGA! Wspólnicy spó³ki cywilnej w rozumieniu ustawy PZP to Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego2. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art.109 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 12.2.5 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 18.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w pkt 12.2.4 SWZ wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli jego spe³nienie wyka¿e co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê (Konsorcjant, wspólnik spó³ki cywilnej), który bêdzie bezpo¶rednio realizowa³ robotê budowan± lub us³ugê;
2) w pkt 12.2.4 SWZ Wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± robotê budowlan± lub us³ugê, do realizacji której te zdolno¶ci s± wymagane;
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.3.3.1. oraz 18.3.3.2. SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.3.3.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 12.2.4 SWZ;
2) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 18.3.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z nich;
- forma sk³adanych dokumentów zosta³a opisana w pkt 17 SWZ.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i musz± byæ akceptowane przez obie umawiaj±ce siê strony.2. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w przypadkach okre¶lonych w 455 PZP, a tak¿e w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci przedstawionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) konieczno¶æ zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia (roboty zamienne niepowoduj±ce rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu okre¶lonego w SWZ oraz wynikaj±cego z tre¶ci oferty) - w szczególno¶ci :
a) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczno¶æ wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
d) konieczno¶æ zmiany materia³ów lub urz±dzeñ, w sytuacji ich niedostêpno¶ci na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów b±d¼ urz±dzeñ.
Przypadki opisane w ust. 2 pkt 1) musz± byæ sprawdzone i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego;
2) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom;
3) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia oraz i¿ brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (Podwykonawcy);
4) zmiana podwykonawcy lub udzia³u podwykonawcy w realizacji zamówienia, bêdzie dopuszczalna jedynie na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami, za zgod± Zamawiaj±cego lub Prowadz±cego postêpowanie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci;
Pozosta³e warunki zmian umowy zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ projektowane postanowienia umowy w § 18
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-14 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem systemu informatycznego, pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. c.d. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej:W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne):
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne):
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie.
• Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
• Je¿eli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
• Je¿eli w wyniku podpisywania pliku podpisem osobistym lub profilem zaufanym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowi±zany przekazaæ Zamawiaj±cemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).
2. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w terminie 48 tygodni (336 dni) od dnia podpisania umowy, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ do 14 grudnia 2023 r.
3. Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
w stosunku, do którego zachodz± przes³anki wykluczenia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Wykluczenie wykonawcy nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
4. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami: Ewa Pietrzak - G³ówny specjalista w Wydziale Zamówieñ Publicznych, tel.: 22 443 48 22.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga druku ksi±¿ki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rze¼biarz w dziewiêtnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryn± okienn± w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwusk³adnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urz±dzeñ przeciwpo¿arowych - Obszar: ¦winouj¶cie, Koszalin, Ko³obrzeg, Wa³cz
- Dostawa gad¿etów firmowych na potrzeby Oddzia³u Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarz±du Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesi±ce)" w podziale na 5 czê¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposa¿enia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w £êgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. K³opotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina ¦wiercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ nr 2 we Wroc³awiu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowo¶ci Piotrowice gmina Strzy¿ewice
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przysz³o¶æ - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym-¶cie¿ka edukacyjna"
wiêcej: Wyposa¿enie placów zabaw »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.