Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339670/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00348977/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00357702/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005104690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 134
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@mops.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mops.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-470dd761-fe42-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470dd761-fe42-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032514/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ENERGIA ELEKTRYCZNA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.260.57.2024.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351155,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej czynnej na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu do 8 punktów poboru energii (PPE).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135464,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179887,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135464,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: Szamocka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-748
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135464,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
(okres obowiązywania Umowy):
1. Strony ustalają, że obowiązuje od dnia jej zawarcia, z tym że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż od następnego dnia po upływie terminu obowiązywania dotychczasowych umów na sprzedaż energii elektrycznej dla Odbiorcy końcowego, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dostawę energii elektrycznej będącą przedmiotem Umowy Sprzedawca zobowiązany jest wykonywać przez okres 18 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2024 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Kilińskiego w Radomiu
- ORGANIZACJA WYJAZDU I POBYTU REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO DLA PRACOWNIKÓW SZKÓŁ
- Dostawa sortów BHP dla pracowników RDLP w Radomiu w roku 2025
- P-09-2025 - Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej dla urządzeń Centralnej Sterylizatorni Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t - wywrotka z podwójną kabiną
- Realizacja usług druku publikacji, w tym książek, katalogów oraz publikacji okolicznościowych dla Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium BRISTOL MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
- Dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej i Bursy Szkolnej w Ełku od 01.07.2025r do 30.06.2026r
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.