Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352257/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-903dedb8-2309-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie grobowców na pojedynczą urnę, pojedynczych, podwójnych i potrójnych na cmentarzach komunalnych w Słupsku przy ulicach Rabina dr. Maxa Josepha i W. Szymborskiej 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.19.2024.ZP3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 377339,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) grobów murowanych na pojedynczą urnę - o wymiarach zewnętrznych: H=80cm, S=75cm, L=75cm, chudy beton gr. 5cm, ścianki grubości 12cm z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, zbrojenie ścian murowanych - Murfor Compact I-50 lub RND/Z-50 lub równoważne, tynk cementowy kat. II pomalowany na biało, przykrycie płytami żelbetowymi, płyty obłożone folią PE 0,2 mm i zasypanie warstwą izolacyjną ziemi o gr. 30 cm;
2) grobów murowanych pojedynczych - o wymiarach zewnętrznych H=130cm, S=124cm, L=250cm, chudy beton gr. 10cm, ścianki grubości 12 cm z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, zbrojenie ścian murowanych - Murfor Compact I-50 lub RND/Z-50 lub równoważne - (3 warstwy), tynk cementowy kat. II pomalowany na biało, przykrycie płytami żelbetowymi 120 x 40 x 6 cm w liczbie 6 szt., płyty obłożone folią PE 0,2 mm i zasypane warstwą sanitarną ziemi o gr. 30 cm;
3) grobów murowanych podwójnych - o wymiarach zewnętrznych H=172cm, S=130cm, L=250cm, chudy beton gr.10cm, ścianki grubości 12 i 18 cm z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, zbrojenie ścian murowanych - Murfor Compact I-100 lub RND/Z-100 lub równoważne (4 warstwy), ściana wyższej komory o grubości 12 cm, ściana niższej komory o grubości 18 cm, tynk cementowy kat. II pomalowany na biało, przykrycie komór płytami żelbetowymi indywidualnie prefabrykowanymi o zmiennej szerokości w zależności od rozpiętości ścian - płyta 6 cm zbrojona stalą Ø 10, płyty obłożone folią PE 0,2 mm i zasypane warstwą sanitarną ziemi o gr. 30 cm,
4) grobów murowanych potrójnych - o wymiarach zewnętrznych H=320 cm, S=175cm, L=250cm, chudy beton gr. 10cm, ścianki z bloczków betonowych na zaprawie cementowej o zmiennej grubości od 36 cm do 12 cm, zbrojenie ścian murowanych - Murfor Compact I-100 lub RND/Z-100 lub równoważne (5 warstw), tynk cementowy kat. II pomalowany na biało, przykrycie komór płytami żelbetowymi indywidualnie prefabrykowanymi o zmiennej grubości w zależności od rozpiętości ścian - płyta dolna 6 cm zbrojona stalą Ø 10, płyta środkowa 7 cm zbrojona stalą Ø 12, płyta górna 8 cm zbrojona stalą Ø 12, płyty obłożone folią PE 0,2 mm i zasypane warstwą sanitarną ziemi o gr. 30 cm.
3. Średnia prognozowana liczba wykonania poszczególnych rodzajów grobów murowanych
w okresie planowanej realizacji zamówienia (3 lata) wynosi:
1) grób murowany na urnę pojedynczą – 1 szt.,
2) grób murowany pojedynczy – 18 szt.,
3) grób murowany podwójny – 51 szt.,
4) grób murowany potrójny – 1 szt.
4. Usługi poprzedzające budowę grobów murowanych w ramach usług pogrzebowych:
1) sprawdzenie, wspólnie z administratorem cmentarzy, czy we wskazanym miejscu nie znajdują się szczątki osoby zmarłej pochowanej w okresie krótszym niż 20 lat od przystąpienia do prac, z wyjątkiem okoliczności, na którą została wydana zgoda inspektora sanitarnego,
2) przystępując do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien być przygotowany na możliwość wystąpienia wykopalisk, które podlegają szczególnej ochronie, jak: ludzkie szczątki, pamiątki po zmarłych lub rzeczy stanowiące zabytki historyczne. O każdej tego typu sytuacji należy natychmiast powiadomić administratora cmentarzy,
3) w przypadku wykonywania grobu murowanego w miejscu gdzie znajdują się szczątki ludzkie pochowane wcześniej niż 20 lat i Wykonawca przed przystąpieniem do prac jest o tej sytuacji poinformowany, wszystkie wykopane szczątki należy oczyścić i umieścić w pojemniku, worku lub w sposób wskazany przez rodzinę zmarłego albo administratora cmentarzy. Po tym zabiegu szczątki umieszcza się poniżej pierwszego poziomu grobu murowanego lub w miejscu wskazanym przez administratora cmentarzy,
4) po dokonaniu powyższych czynności Wykonawca może przystąpić do wykonania budowli o określonej konstrukcji i przeznaczeniu.
UWAGA! W ramach realizacji zamówienia groby murowane muszą być wykonane w wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie bez względu na panujące warunki atmosferyczne.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy za pomocą rysunków technicznych, przedmiarów robót oraz STWiORB, które stanowią załączniki do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokumentach zamówienia, STWIORB za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1
pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
6.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (groby murowane) na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego każdego grobu murowanego lub protokolarnego stwierdzenia usunięcia wad określonych przy odbiorze grobu murowanego. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot niniejszego zamówienia (groby murowane) na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru każdego grobu murowanego lub protokolarnego stwierdzenia usunięcia wad określonych przy odbiorze grobu murowanego.
8. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10% pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający jako powód nie dokonania podziału zamówienia podaje iż częstotliwość wykonywania robót jest na tyle niska, iż podział zamówienia na części jest całkowicie nieuzasadniony. Moc przerobowa jednego zespołu jest w zupełności
wystarczająca do realizowania przedmiotu zamówienia. Podział zamówienia wymagałby, aby wzywać dwóch lub więcej wykonawców do wykonywania tego samego zlecenia, co wiąże się z nieuniknionym chaosem wykonawców w miejscu wykonywania prac.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
12. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą więc obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych
odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty.
13. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
14. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
15. W niniejszym postępowaniu przewidziano rozliczenie ryczałtowe. Załączony do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 10) pełni rolę informacyjną i nie stanowi zestawienia wszystkich planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów, związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nieujęte w przedmiarze robót, a występujące w opisie przedmiotu zamówienia i rysunkach technicznych lub z nich wynikające nie są robotami dodatkowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548171,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548171,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548171,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie Jacek Fischer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392510762
7.3.3) Ulica: Staniewice 91/12
7.3.4) Miejscowość: Postomino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-113
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BRUKARSKIE JACEK FISCHER
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BRUKARSKIE JACEK FISCHER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548171,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa immunoglobuliny - 98/TP/2024
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 2 zadania,
- Dostawa odczynników, kontroli, płynów systemowych i części zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do elektroforezy kapilarnej do wykonywania badań proteinogramów oraz immunotypowania - 99/TP/2024
- "Modernizacja systemu konferencyjnego do obsługi sesji Rady Miejskiej"
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej w Słupsku z podziałem na III części.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.