Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403603/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Szpęgawsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszpegawsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d07ee7ef-56d3-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07ee7ef-56d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GA.273.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu 9-cio osobowy (8 osób + kierowca) z pełnym wyposażeniem, przystosowanego do przewozu minimum 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, gdzie osoba niepełnosprawna pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd:
a) był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany minimum w roku
2023 oraz nie był pojazdem demonstracyjnym;
b) znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawny,
kompletny i gotowy do użytkowania;
c) wyposażony był w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa
umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózkach
inwalidzkich;
d) spełniał wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w
szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego
zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo
o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.);
e) posiadał, co najmniej parametry techniczne oraz wyposażenie określone
w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ;
f) był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń
osób trzecich.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, wraz z samochodem, kompletu dokumentów potrzebnych do jego rejestracji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony pojazd bez limitu kilometrów, na:
a) na zespoły elektryczne i elektroniczne oraz mechaniczne, łącznie z
układem jezdnym,
b) na powłokę lakierniczą,
c) na wykonaną zabudowę dostosowującą pojazd do przewozu osób
niepełnosprawnych,
d) na perforację nadwozia.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis pogwarancyjny pojazdu w autoryzowanym przez producenta punkcie serwisowym w odległości nie większej niż 100 kilometrów od siedziby Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Główny: 34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
a) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania
przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
b) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
Wymagania stawiane wykonawcy:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane
będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem
wykonawcy.
c) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax.
oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania
zamówienia.
d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez
wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności na podstawie umowy o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu, ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu 9- osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - mieszkańców DPS Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodów dla Domów Pomocy Społecznej - Likwidacja barier transportowych
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.