Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284518/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów wykorzystywanych w badaniach laboratoryjnych - nr sprawy: 11/ZP/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015179728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rakowiecka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-993
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225856582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@abw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.abw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://abw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów wykorzystywanych w badaniach laboratoryjnych - nr sprawy: 11/ZP/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e0518a-0f69-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138270/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Materiały i odczynniki chemiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205584,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów do badań biologicznych (24 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości określono w Załączniku nr 2 do SWZ - "Specyfikacja techniczno- ilościowa - Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
33696600-1 - Odczynniki do elektroforezy
38950000-9 - Łańcuchowa reakcja polimeryzacji katalizowana przez polimerazę (PCR)
4.5.5.) Wartość części: 149951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do usuwania zanieczyszczeń z materiału genetycznego (3 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości określono w Załączniku nr 2 do SWZ - "Specyfikacja techniczno- ilościowa - Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2113,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów do badań biologicznych (3 pozycje). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości określono w Załączniku nr 2 do SWZ - "Specyfikacja techniczno- ilościowa - Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 10121,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do wykrywania i izolacji materiału biologicznego (7 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości określono w Załączniku nr 2 do SWZ - "Specyfikacja techniczno- ilościowa - Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 35869,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do badań chemicznych i daktyloskopijnych (13 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości określono w Załączniku nr 2 do SWZ - "Specyfikacja techniczno- ilościowa - Opis przedmiotu zamówienia". Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7527,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186633,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287807,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186633,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010196490
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186633,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3507,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3507,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3507,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017381150
7.3.3) Ulica: Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3507,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2388,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2737,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2388,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429821
7.3.3) Ulica: Czeska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2388,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8677,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22486,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8677,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429821
7.3.3) Ulica: Czeska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8677,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- SZP/242-65/2025 Umowa ramowa na dostawę odczynników podstawowych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ DO APARATU BD FACslyric
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.