eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńBudowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wyszynach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem
o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika
w Wyszynach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313;

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eeab63e3-0850-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem
o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika
w Wyszynach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeab63e3-0850-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025032/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wyszynach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5832222,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem oraz zapleczem. W ramach opracowania projektuje się halę sportową wraz z zapleczem, na potrzeby szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Wyszynach. Wizualnie i funkcjonalnie budynek podzielony jest na dwa segmenty.
Hala o wysokości 11,96m z dachem o formie krzywoliniowej. Budynek zaplecza o wysokości 3,52m, stanowi łącznik dla szkoły i hali. Hala na planie prostokąta o wymiarach 25,34x44,36m, Budynek łącznika razem z kotłownią na planie nieregularnym, o wymiarach maksymalnych 7,12x31,32 z dachem płaskim. Łączne wymiary obiektu wynoszą 33,44x44,36m.
Planowany obiekt zlokalizowany jest przy ul . Czarnkowskiej 6 w Wyszynach , na terenie działki o numerze ewidencji geodezyjnej gruntów 102/5 obręb ewidencyjny Wyszyny, gmina Budzyń.
W obrębie planowanej inwestycji znajduje się budynek szkoły podstawowej. Teren wokół szkoły jest płaski, od północy i wschodu otoczony szpalerem drzew. W miejscu projektowanej hali obecnie znajduje się budynek istniejącej hali, który ze względów ekonomicznych związanych
z jego utrzymaniem przeznaczony jest do rozbiórki według odrębnego zamówienia i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania.
Charakterystyczne parametry hali:
a) kubatura: 9284,42 m3
b) powierzchnie:
- powierzchnia zabudowy: 1303,35 m2
- powierzchnia użytkowa: 1208,71 m2
c) wysokość, długość, szerokość :
- długość: 44,54 m
- szerokość: 33,44 m
- wysokość do attyki: 11,96m
Uwaga:
1) Przy planowaniu robót Wykonawca weźmie pod uwagę prowadzenie robót w czynnym
i funkcjonującym budynku szkoły i dostosuje sposób realizacji robót budowlanych zwracając szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa dzieci i osób korzystających z budynku szkoły i przyległego terenu.
2) Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje
niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do
Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzjipozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
-projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu,
- projekty techniczne (branża architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna,)
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Powyższe dokumenty stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
-Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania
-Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7088982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9389000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7088982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JACK-BUD POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362753638

7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 352

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-689

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje sanitarne, elektryczne, konstrukcja i pokrycie dachu, wykładziny, Stolarka okienna i drzwiowa, zagospodarowanie terenu, prace wykończeniowe, stan surowy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7088982,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.