Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00326086/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska – m. Motarzyno i Krzywań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębnica Kaszubska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. Antoniego Kani
1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@debnicakaszusbka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debnicakaszubska.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e119ec27-1348-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska – m. Motarzyno i Krzywań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e119ec27-1348-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052003/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska - m. Motarzyno i Krzywań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.18.2024.JD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa odcinka sieci kanalizacji tłocznej i przepompowni w Motarzynie wraz z zastosowaniem systemu antyodorowego i agregatów prądotwórczych na kanalizacji Budowo-Niepoględzie-Motarzyno-Niemczewo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie dokumentów umożliwiających użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego.
3. Planowany zakres zadania obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej,
2) przebudowa kanalizacji sanitarnej w m. Motarzyno, w tym:
a) przebudowa rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej,
b) budowa przepompowni ścieków,
c) wyposażenie przepompowni ścieków w kontenerowy biofiltr odorów,
d) wyposażenie przepompowni ścieków w agregat prądotwórczy zasilania rezerwowego,
3) wyposażenie przepompowni ścieków w m. Niemczewo w kontenerowy biofiltr odorów,
4) wyposażenie tłoczni ścieków w m. Krzynia w agregat prądotwórczy zasilania rezerwowego,
5) wyposażenie tłoczni ścieków w m. Niepoględzie w kontenerowy biofiltr odorów.
4. Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 10.1. do SWZ – Program Funkcjonalno Użytkowy.
5. W przypadku sprzeczności w postanowieniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia do celów interpretacji będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: wyjaśnienia Zamawiającego udzielone w trakcie procedury przetargowej, zakres zadania określony w SWZ, PFU.
6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia - lokalizacja
- m. Motarzyno, obręb Motarzyno, gmina Dębnica Kaszubska, działki nr 17/1, 17/2, 287,
- m. Niemczewo, obręb Niemczewo-Goszczyno, gmina Dębnica Kaszubska, działka nr 45,
- m. Krzynia, obręb Dębnica Kasz. Leśn., gmina Dębnica Kaszubska, działka nr 282/3,
- m. Niepoględzie, obręb Niepoględzie, gmina Dębnica Kaszubska, działka nr 177/16.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 963410,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Budowa nowej studni głębinowej S3 wraz z agregatem prądotwórczym oraz likwidacja istniejącego otworu eksploatacyjnego S1 na terenie ujęcia i stacji wodociągowej w miejscowości Krzywań oraz budowa wodociągu przesyłowego Krzywań – Leśna Polana w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie dokumentów umożliwiających użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego.
3. Planowany zakres zadania obejmuje co najmniej:
1) wykonanie dokumentacji projektowej,
2) budowa nowej studni,
3) zamontowanie naziemnej obudowy studni,
4) zabudowanie odwiertu rurami wraz z agregatem pompowym,
5) podłączenie nowej studni do infrastruktury istniejącej stacji wodociągowej,
6) likwidacja istniejącego otworu eksploatacyjnego studni głębinowej S1,
7) budowa sieci wodociągowej z m. Krzywań do m. Leśna Polana,
8) wyposażenie stacji wodociągowej w agregat prądotwórczy zasilania rezerwowego.
4. Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 10.2. do SWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy.
5. W przypadku sprzeczności w postanowieniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia do celów interpretacji będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością: wyjaśnienia Zamawiającego udzielone w trakcie procedury przetargowej, zakres zadania określony w SWZ, PFU.
6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia - lokalizacja
- m. Krzywań, obręb Krzywań, gmina Dębnica Kaszubska, działki nr 10/33, 10/19, 12/7, 22/1,
- obręb Płaszewko, gmina Redzikowo, działki nr 117/3, 117/7, 117/8, 181/1,
- m. Leśna Polana, obręb Krzywań, gmina Dębnica Kaszubska, działka nr 8/67.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 741280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1484312,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1484312,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1484312,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ" Stanisław Hirsz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190620755
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 9
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ" Stanisław Hirsz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ" Stanisław Hirsz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1484312,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143429,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BP-NSTAL Patryk Kleinszmidt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522586556
7.3.3) Ulica: Górska 3
7.3.4) Miejscowość: Szymbark
7.3.5) Kod pocztowy: 83-315
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie studni głębinowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.