Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406631/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00426337/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00441302/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00525613/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa budynku biurowego na budynek socjalno – sanitarny dla potrzeb Straży Miejskiej Miasta Krakowa, mieszącego się przy al. Jana Pawła II 188 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA MIASTA KRAKOWA
1.2.) Oddział zamawiającego: Referat Logistyki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350007399
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 188
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-982
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416278
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00406631
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia Zamawiającemu:
a) najpóźniej w dniu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający ubezpieczenie, o którym mowa w § 16 PPU (zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę dokumentu ubezpieczenia, w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z postanowieniami umowy).
b) kserokopię uprawnień budowlanych dla osób wskazanych w ,,Wykazie osób” potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności
do właściwej izby samorządu zawodowego lub innych równoważnych dokumentów.
c) dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z sekcją XXI SWZ (w przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz, zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę projektu dokumentu zabezpieczenia
- w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z SWZ i umową);
d) najpóźniej w dniu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram rzeczowo – finansowy, o którym mowa w § 4 PPU (zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę harmonogramu, w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z postanowieniami umowy). Zamawiający zastrzega termin 4 dni roboczych na udzielenie akceptacji dla przedstawionego harmonogramu albo na przedstawienie uwag do przedstawionego harmonogramu. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest te uwagi uwzględnić i przedłożyć Zamawiającemu poprawiony harmonogram do ponownej akceptacji.
II. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie jedenastu miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Harmonogramem rzeczowo - finansowym, jednak nie dłużej niż do dnia 30 lipca 2025 r. Poszczególne terminy pośrednie wynikać będą z w/w Harmonogramu rzeczowo – finansowego, także dla celów oceny przez Zamawiającego właściwego postępu prac, w tym pod kątem kar umownych/odstąpienia
od umowy przez Zamawiającego.
III. Szczegółowe informacje dot. terminu wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowień umowy (Wzór umowy - załącznik nr 8 do SWZ).
IV. Wizja lokalna – Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej (po uprzednim wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym), ale nie jest ona wymogiem do złożenia oferty w tym postępowaniu.
IV. Na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących bezpośrednio prace remontowe, tj. pracowników fizycznych. Wymagania nie dotyczą kadry kierowniczej, osób nadzoru, osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi jak np., prac montażowych, prac specjalistycznych lub transportu materiałów budowlanych, itp.
V. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy) w zakresie:- prace przygotowawcze, demontażowe, rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne branży sanitarnej, instalacyjne branży eklektycznej, wykończeniowe, montażowe, porządkowe.
Po zmianie:
I. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia Zamawiającemu:
a) najpóźniej w dniu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający ubezpieczenie, o którym mowa w § 16 PPU (zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę dokumentu ubezpieczenia, w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z postanowieniami umowy).
b) kserokopię uprawnień budowlanych dla osób wskazanych w ,,Wykazie osób” potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności
do właściwej izby samorządu zawodowego lub innych równoważnych dokumentów.
c) dowodu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z sekcją XXI SWZ (w przypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie niż pieniądz, zalecane jest wyprzedzające przedłożenie przez Wykonawcę projektu dokumentu zabezpieczenia
- w celu uzyskania akceptacji jego treści dotyczącej zgodności z SWZ i umową);
II. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie jedenastu miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Harmonogramem rzeczowo - finansowym, jednak nie dłużej niż do dnia 30 lipca 2025 r. Poszczególne terminy pośrednie wynikać będą z w/w Harmonogramu rzeczowo – finansowego, także dla celów oceny przez Zamawiającego właściwego postępu prac, w tym pod kątem kar umownych/odstąpienia
od umowy przez Zamawiającego.
III. Szczegółowe informacje dot. terminu wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowień umowy (Wzór umowy - załącznik nr 8 do SWZ).
IV. Wizja lokalna – Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia wizji lokalnej (po uprzednim wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym), ale nie jest ona wymogiem do złożenia oferty w tym postępowaniu.
IV. Na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osób wykonujących bezpośrednio prace remontowe, tj. pracowników fizycznych. Wymagania nie dotyczą kadry kierowniczej, osób nadzoru, osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej przy pomocy własnego sprzętu lub narzędzi jak np., prac montażowych, prac specjalistycznych lub transportu materiałów budowlanych, itp.
V. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy) w zakresie:- prace przygotowawcze, demontażowe, rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne branży sanitarnej, instalacyjne branży eklektycznej, wykończeniowe, montażowe, porządkowe.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.