Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408863/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00466811/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa zestawów do pobierania składników krwi metodą aferezy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W OPOLU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292103
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 55
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-372
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rckik-opole.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416279
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00408863
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmian Umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie:
1.1. zmiana nazwy własnej produktu – zmiana ta może być związana z ulepszeniem jakości produktu lub podyktowana zmianą procesu technologicznego produktu, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego produktu, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia;
1.2. zmiana terminów ważności produktów – zmiana ta może być związana z koniecznością przyśpieszenia dostawy, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, celnych, przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania, opóźnieniami ze zwalnianiem serii, i nie będzie miała wpływu na stopień wykorzystania wyrobu.
1.3. zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw zestawów/płynów (liczba zestawów/płynów, opakowanie zewnętrzne) – zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, celnych, opóźnień związanych ze zwalnianiem serii, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu oraz uwarunkowań społecznych (petycje, protesty, strajki, itp.);
1.4. możliwość dostaw produktów nowszej generacji na skutek postępu i rozwoju technologii medycznych przy nie zmienionej wartości przedmiotu Umowy;
1.5. zmiana warunków i terminów płatności – zmiany wynikające ze zmian w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą wartość przedmiotu Umowy, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu Umowy;
1.6. zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu i nazwy), związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy (np. w formie sukcesji uniwersalnej);
1.7. zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami Umowy, a treścią oferty i/lub Specyfikacji Warunków Zamówienia;
Po zmianie:
1. Zmian Umowy dokonuje się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie:
1.1. zmiana nazwy własnej produktu – zmiana ta może być związana z ulepszeniem jakości produktu lub podyktowana zmianą procesu technologicznego produktu, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego produktu, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia;
1.2. zmiana terminów ważności produktów – zmiana ta może być związana z koniecznością przyśpieszenia dostawy, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, celnych, przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania, opóźnieniami ze zwalnianiem serii, i nie będzie miała wpływu na stopień wykorzystania wyrobu.
1.3. zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw zestawów/płynów (liczba zestawów/płynów, opakowanie zewnętrzne) – zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, celnych, opóźnień związanych ze zwalnianiem serii, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu oraz uwarunkowań społecznych (petycje, protesty, strajki, itp.);
1.4. możliwość dostaw produktów nowszej generacji na skutek postępu i rozwoju technologii medycznych przy nie zmienionej wartości przedmiotu Umowy;
1.5. zmiana warunków i terminów płatności – zmiany wynikające ze zmian w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą wartość przedmiotu Umowy, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu Umowy;
1.6. zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu i nazwy), związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy (np. w formie sukcesji uniwersalnej);
1.7. zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami Umowy, a treścią oferty i/lub Specyfikacji Warunków Zamówienia;
1.8. wprowadzenie do obrotu zmodyfikowanego lub ulepszonego wyrobu wraz z ewentualnie towarzyszącą temu zmianą numeru katalogowego.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem w ilości do 4800 sztuk
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku- powtórka
- Dostawa produktów leczniczych.
- dostawa leków.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.