Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465400/01 - Wynik z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Wipsowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WIPSOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510549300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 51 C
1.5.2.) Miejscowość: Wipsowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wipsowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wipsowo.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Wipsowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a28adef4-56b6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wipsowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wipsowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1 regulamin , oraz w instrukcji dla wykonawców dostępnej na platformie https://platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje . Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.271.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Wipsowo zlokalizowanego w Wipsowo 51C, 11 010 Barczewo w zakresie określonym w SWZ oraz w Umowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomicznej lub finansowa.Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o
wart ości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia , zostanie uznany za
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin
składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku
będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co
najmniej dwie dostawy wyposażenia ob ejmującego meble, z których
wartość każdej była nie mniejsza niż 300 000,00 złotych brutto (przez
jedną dostawę rozumie się dostawę zrealizowaną na podstawie jednej
umowy).
b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający nie
określa.
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia, Zamawiający nie określa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000, 00 zł:Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wipsowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.