eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane polegające na przebudowie tarasu i odwodnieniu terenu, przy budynku Polskiej Akademii Nauk w Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 31



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na przebudowie tarasu i odwodnieniu terenu, przy budynku Polskiej Akademii Nauk w Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 31

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na przebudowie tarasu i odwodnieniu terenu, przy budynku Polskiej Akademii Nauk w Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 31

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08389b6-ecd5-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084549/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie tarasu i odwodnienia terenu budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Jaśkowa Dolina 31 w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272029

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1450908,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy tarasu i wykonania odwodnienia terenu, przy budynku Polskiej Akademii Nauk w Gdańsku, ul. Jaśkowa Dolina 31 wraz z dostarczeniem dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres, opis i sposób wykonania robót budowlanych określają załączniki do SWZ min. załącznik numer 6:
1) Projekt budowlano – wykonawczy „Przebudowa tarasu i odwodnienie terenu” w Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 31 - z dnia 27 kwietnia 2021 r. wraz z:
a) Projektem zagospodarowania terenu,
b) Programem prac konserwatorskich,
c) Projektem zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
d) Projektem zieleni,
e) Ekspertyzą stanu zachowania i stanu technicznego, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ;
2) Decyzja nr WUiA-V.6740.6-1.2022.DO.6117 z dnia 08.02.2022 r. – pozwolenie na roboty budowlane - stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ;
3) Decyzja z dnia 16.12.2021 r. – pozwolenie wodnoprawne – stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ;
4) Decyzja nr ZN.5142.711.2021.AN z dnia 11.06.2021 r. PWKZ w Gdańsku na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ;
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych „Przebudowa tarasu i odwodnienie terenu w Gdańsku ul. Jaśkowa Dolina 31” z grudnia 2021 r. stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.
3. Budynek Oddziału PAN w Gdańsku przy ulicy Jaśkowa Dolina 31 jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 692.
4. Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ jest jedynie dokumentem pomocniczym i nie stanowi wyłącznej podstawy do kalkulacji ceny oferty.
5. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane zgodnie
z dokumentacją projektową załączoną do SWZ oraz przekazać Zamawiającemu Dokumentację powykonawczą, stanowiącą Załącznik nr 12 do SWZ.
6. Zamawiający stosownie do przepisu art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych w budynku Oddziału PAN w Gdańsku, ul. Jaśkowa Dolina 31 objęte zamówieniem oraz wskazane i opisane w dokumentacji, o której mowa w ust. 2 i ust. 5, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (tzw. pracowników fizycznych), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1893), przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązek ten, nie dotyczy osób (wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), dalej zwanej „PrBud” oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wyżej wskazane osoby mają być zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232460-4 - Roboty sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1452220,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452220,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1452220,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Topatotera Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000877136

7.3.3) Ulica: Floriana 7

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca wykona przy udziale podwykonawcy: Kapibara Mateusz Małyjurek Spółka komandytowa, z siedzibą przy ul. Floriana 7, 44-190 Knurów, REGON: 369083767, NIP: 9691628791, KRS: 0000711641, część zamówienia w zakresie:
1) wykonania odwodnienia - drenażu i chodnika,
2) remontu i konserwacji tarasu, z wyłączeniem prac związanych z rozbiórką ręczną betonowej posadzki tarasu, wymianą gruntu do nasadzeń, nasadzeniami zieleni oraz wymianą i konserwacją drewnianych pergol tarasu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1452220,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.