Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361531/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl/pn/wum/demand/162250/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6fe6986-27f0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079915/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa materiałów stomatologicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-074/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15575,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa I)1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2305,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa II)1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2651,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa III)1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 746,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa IV)1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2048,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa V)1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3374,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa VI)1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4071,82 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa VII)1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 377,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną (3 761,19 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 756,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3761,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4676,10 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną (3 965,10 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3 019,60 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3965,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3965,10 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1391,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1546,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1391,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unimed Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450085670
7.3.3) Ulica: Senatorska 18
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1391,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną (2 871,69 zł) przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 074,71 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2871,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3550,17 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone (…) w postępowaniu albo oferty
podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
226 ust. 1 pkt 5: Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w poz. 2 Formularza asortymentowo-cenowego (Załącznik 2.5 do SWZ) wymagał
zaoferowania wałów zwarciowych w op. 100 szt., czerwonych twardych.
W kolumnie 5 Formularza asortymentowo-cenowego (Załącznik 2.5 do SWZ) Wykonawca
oświadczył, iż oferuje wały zwarciowe w opakowaniach 2 x 48 szt., co nie potwierdza spełnienia
parametrów wymaganych przez Zamawiającego, określonych w kolumnie 2 Formularza.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5050,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5050,95 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną 6 618,81zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 4 890,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6039,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6618,81 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1084,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1084,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1084,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Tytan Jabłoński, Rogula Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150001115
7.3.3) Ulica: Dekabrystów 33 paw. 4
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1084,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.