eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl/pn/wum/demand/162250/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6fe6986-27f0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079915/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa materiałów stomatologicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-074/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15575,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa I)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2305,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa II)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2651,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa III)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 746,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa IV)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2048,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa V)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3374,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa VI)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 4071,82 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7: Dostawa materiałów stomatologicznych stosowanych w Propedeutyce i Profilaktyce stomatologicznej (grupa VII)
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na części
zamówienia, zwane dalej „Pakietami” 1 - 7:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby materiałów, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 - nr 2.7 do SWZ.
3. Ilekroć w Formularzu asortymentowo-cenowym, Zamawiający przywołał nazwę producenta materiału stomatologicznego, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu „równoważnego”, w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy oraz zgodnie z art. 99 ust. 6 określa nw. kryterium równoważności.
4. Przez materiał stomatologiczny „równoważny” Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same parametry jak materiał określony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 377,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną (3 761,19 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 756,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3761,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4676,10 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną (3 965,10 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3 019,60 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3965,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3965,10 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1391,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1546,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1391,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unimed Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Elżbieta Śniadach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450085670

7.3.3) Ulica: Senatorska 18

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1391,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną (2 871,69 zł) przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 2 074,71 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2871,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3550,17 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone (…) w postępowaniu albo oferty
podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
226 ust. 1 pkt 5: Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w poz. 2 Formularza asortymentowo-cenowego (Załącznik 2.5 do SWZ) wymagał
zaoferowania wałów zwarciowych w op. 100 szt., czerwonych twardych.
W kolumnie 5 Formularza asortymentowo-cenowego (Załącznik 2.5 do SWZ) Wykonawca
oświadczył, iż oferuje wały zwarciowe w opakowaniach 2 x 48 szt., co nie potwierdza spełnienia
parametrów wymaganych przez Zamawiającego, określonych w kolumnie 2 Formularza.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5050,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5050,95 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: oferta z najniższą ceną 6 618,81zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 4 890,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6039,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6618,81 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1084,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1084,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1084,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Tytan Jabłoński, Rogula Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150001115

7.3.3) Ulica: Dekabrystów 33 paw. 4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1084,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.