eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa zestawów holterów telemetrycznych ECG z oprogramowaniem 10 szt.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów holterów telemetrycznych ECG z oprogramowaniem 10 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów holterów telemetrycznych ECG z oprogramowaniem 10 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a1b57b-fe1c-479d-9ce8-794fa5eb15ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104866/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.14 Zestaw holterów telemetrycznych ECG z oprogramowaniem do zdalnego monitorowania stanu pacjentów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie PLUA.02.01-IP.01-0026/23-00 na realizację Projektu: Dzieci przyszłością – inwestycje na rzecz poprawy jakości i dostępności usług medycznych w szpitalach dziecięcych w Białymstoku i Mukaczewie. Zgodnie z decyzją Komitetu Monitorującego z dnia 15.12.2023 r., o dofinansowanie, w ramach Programu Interreg NEXT Polska–Ukraina 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://udsk.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Dostawa zestawów holterów telemetrycznych ECG z oprogramowaniem 10 szt. – znak sprawy: PN – 39/24/10
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) pisemności - należy przez to rozumieć sposób wyrażenia informacji przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
b) podpisie elektronicznym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
12. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
13. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w
• Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Fundusz Społeczny Plus, Fundusz Spójności, Fundusz Sprawiedliwej Transformacji i Europejski Fundusz Morski, Funduszu Rybołówstwa i Akwakultury oraz zasady finansowe dotyczące tego funduszu oraz przepisów dotyczących azylu i migracji i Integracji, Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Instrument Wsparcia Finansowego Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej (Dz. U. UE L z 30.06.2021, s. 159 ze zm.)
• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1059 z dnia 24 czerwca 2021 r., w sprawie przepisów szczególnych dla celu Europejska współpraca terytorialna (Interreg) wspieranego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz instrumentów finansowania zewnętrznego.
• Rozporządzenie EFRR- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1058 z dnia 24 czerwca 2021 r., w sprawie Europejskiego Funduszu Regionalnego i Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 231 z 30.06.2021 s.60. z zastrzeżeniem zmieniony)
• Rozporządzenie Finansowe- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom)2018/1046 z dnia 18 lipca 2018 r., w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013, (UE) nr 1303/2013, (UE) 1304/2013. (UE) nr 1309/2013, (UE) nr 1316/2013, (UE) nr 223/2014, (UE) nr 283/2014 i decyzja nr 541/2014/UE oraz uchylające rozporządzenie (UE, Euratom) nr 966/2012 (Dz. Urz. UE L 193 z 30.07.2018, s. 1)
W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Oddzielnymi administratorami Twoich danych są:
1) Minister Funduszy Rozwoju i Polityki Regionalnej (MFIPR) w zakresie, w jakim wykonuje zadania państwa członkowskiego i pełni funkcję Instytucji Zarządzającej (IŻ) dla Interreg NEXT Polska – Program Ukraina 2021-2027 z siedzibą przy ulicy Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa
2) Dyrektor Centrum Projektów Europejskich (CPE) w zakresie w jakim pełni funkcję Wspólnego Sekretariatu programu Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021-2027, z siedziba pod adresem Puławska 180, 02-670 Warszawa
3) Właściwy organ, który został wyznaczony do realizacji zadań administratora wynikających z art. 46 ust. 4 rozporządzenia Interreg (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1059 z dnia 24 czerwca 2021 r., w sprawie przepisów szczególnych dla celu Europejska współpraca terytorialna (Interreg) wspieranego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz instrumentów finansowania zewnętrznego).
4) Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, Jerzego Waszyngtona 17 , 15-274 Białystok.
Tel.: 85 7450595, e-mail: zp@udsk.pl
5) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Sara Al-Shokliya, za pośrednictwem telefonu 85 74 50 875 lub adresu e-mail: iodo@udsk.pl;
6) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku: PN – 37/24/13 w związku z realizacją projektu „Dzieci przyszłością – inwestycje poprawiające jakość i dostępność usług medycznych w szpitalach dziecięcych w Białymstoku i Mukaczewie” w szczególności w celu umożliwienia potwierdzenia kwalifikowalności wydatków rozliczone w ramach projektu oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
7) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rodzaje przetwarzanych danych:
1) dane identyfikacyjne osoby fizyczne, takie jak imię (imiona) i nazwisko, stanowisko, telefon/fax, e-mail, adres strony internetowej, identyfikator/login użytkownika, adres IP, typ użytkownika, miejsce pracy/podmiot reprezentowany/ nazwa oferenta lub wykonawcy, adres siedziba/adres do korespondencji/adres zamieszkania, PESEL, NIP, REGON, inne identyfikatory funkcjonujące w kraju, numer umowy o dofinansowanie projektu, stan prawny, forma własności, zawód/wykształcenie,
2) dane dotyczące zakresu udziału osób fizycznych w projekcie, niewskazane w pkt. 1, takie jak: forma zaangażowania danej osoby w projekt (data rozpoczęcia udziału w projekcie, data zakończenia data udziału w projekcie) czas pracy, godziny pracy, obywatelstwo, wysokość wynagrodzenia, numer rachunku bankowego, wizerunek,
3) dane osób fizycznych widniejące na dokumentach potwierdzających kwalifikowalność wydatków niewymienionych w pkt. 1, w tym: imiona i nazwisk rodziców, data urodzenia/wiek, miejsce urodzenia, seria i numer dowodu osobistego, szczególne potrzeby, wysokość wynagrodzenia, bank numer konta, taż pracy, numer urzędu budowlanego (pozwolenie na budowę) staż pracy, numer działki, obręb, numer księgi wieczystej, gmina, nazwa i numer tytuł do nieruchomości, numer przyłącza gazowego. Informacje dotyczące zidentyfikowanego lub potencjonalnego konfliktu interesów w związku z wykonywaniem obowiązków zawodowych, zakłócającego lub grożącego zakłóceniem w samodzielnej pracy pracownika/eksperta.
Dostęp do Twoich danych osobowych mają pracownicy i współpracownicy Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, CPE oraz właściwi administratorzy. Ponadto Twoje dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
1) podmioty, którym zlecono realizację zadań w ramach Interreg NEXT Polska – Ukraina 2021 -2027 Program,
2) instytucje Unii Europejskiej (UE) lub podmioty, którym UE powierza zadania z zakresu realizacji Programu Interreg 2021 – 2027,
3) instytucja audytowa, o której mowa w art. 45 i 46 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1059 z dnia 24 czerwca 2021 r., w sprawie przepisów szczególnych dla celu Europejska współpraca terytorialna (Interreg) wspieranego w ramach Europejskiego Programu Regionalnego Fundusz Rozwoju i Instrumenty finansowania zewnętrznego,
4) podmioty świadczące usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnianiem łączności, takie jak dostawcy rozwiązań informatycznych i operatorzy telekomunikacyjni.
Okres przechowywania danych:
Twoje dane osobowe będą przechowywane zgodnie z polskimi przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym przez co najmniej 5 lat liczonych od 31 grudnia roku, w którym nastąpiła ostatnia wpłata na rzecz Partnera Wiodącego, z zastrzeżeniem przepisów, które mogą przewidują dłuższy okres kontroli, a oprócz przepisów dotyczących pomocy publicznej i pomocy de minimis oraz przepisów o podatku od towaru i usług (VAT).
Prawa osób, które dane dotyczą:
1) prawo dostępu do treści swoich danych i uzyskania ich kopii (art. 15 RODO)
2) prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO)
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Twoich danych (art. 18 RODO)
4) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych (art. 21 RODO) – jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (tj. w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e)
5) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych – UODO (art. 77 RODO) – w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy regulujące ochronę danych osobowych obowiązujące w Polsce.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:
Twoje dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilawaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN-39/24/10

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadajnik osobisty pacjenta.
Pojemnościowy ekran dotykowy LCD TFT min. 3” kolorowy do wyświetlania krzywych i wartości, w tym możliwość jednoczasowego wyświetlania min. 3 krzywych EKG. Możliwość wyboru pionowego lub poziomego wyświetlania krzywych i parametrów.
Zasilanie z 1 akumulatora na co najmniej 24 godziny
Obsługa poprzez ekran dotykowy i przyciski
Zabezpieczenia nadajnika: stopień ochrony przed porażeniem elektrycznym CF, wysokość spadku min. 1,2 m.
Monitorowanie EKG we wszystkich nadajnikach.
Możliwość monitorowania przy pomocy zestawów odprowadzeń:
3-końcówki – odprowadzenia I, II, III,
5-końcówek EKG – odprowadzenia I, II, III, aVR, aVL, aVF, V
6-końcówek EKG – odprowadzenia I, II, III, aVR, aVL, aVF, Va, Vb
Zakres pomiaru częstości pracy serca: co najmniej 15-300 B/min.
Z każdym nadajnikiem komplet 5 końcówek EKG.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7.1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7.2. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ.
7.3. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie lub zdrowotne, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70, 1313, 2291),
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,
h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
i) art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy
j) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy ( Załącznik nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.1. Opisy, katalogi oferowanego asortymentu potwierdzające spełnianie warunków /parametrów określonych w załączniku nr 6 opis przedmiotu zamówienia, jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. W przypadku wyrobów niestandardowych należy dołączyć opracowane opisy lub foldery.
1.2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego urządzenia do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974, z 2023 r., poz. 1938), tj.:
• Deklaracja zgodności wytwórcy;
• Certyfikat jednostki notyfikowanej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o wyrobach medycznych).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1. Opisy, katalogi oferowanego asortymentu potwierdzające spełnianie warunków /parametrów określonych w załączniku nr 6 opis przedmiotu zamówienia, jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. W przypadku wyrobów niestandardowych należy dołączyć opracowane opisy lub foldery.
1.2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego urządzenia do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974, z 2023 r., poz. 1938), tj.:
• Deklaracja zgodności wytwórcy;
• Certyfikat jednostki notyfikowanej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o wyrobach medycznych).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w Załączniku nr 1 do SWZ Formularz Oferty.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do swz
3. Oświadczenie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507), załącznik nr 3 do swz.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Przepis pkt. 4. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Przepisy pkt. 4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne.
5. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Jednolity Europejski Dokument Zamówienia”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.