Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WR 20 Czarter jednostek rybackich niezbędnych do realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB w obrębie Zalewu Szczecińskiego- Zadanie nr 7.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Przetargów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@mir.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.mir.gdynia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WR 20 Czarter jednostek rybackich niezbędnych do realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB w obrębie Zalewu Szczecińskiego- Zadanie nr 7.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7811bca-042a-4c73-82b2-5bf7b5cdd1f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art.275 pkt. 1 ustawy Pzp nie wpłynęła żadna oferta i
postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 ust 1. – Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo żadnej oferty.
Art. 305 stanowi: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:
Pkt. 2): w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty
zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione”
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cd1b35e4-e5f3-11ee-9c02-ce2b643d361d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/20/FZP/DM/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem łodzi rybackiej oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych
MIR-PIB w obrębie Zalewu Szczecińskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60651000-6 - Wynajem jednostek pływających wraz z załogą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rybak Indywidualny Andrzej Patryjas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551003501
7.3.4) Miejscowość: Świnoujście
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa refraktometra multispektralnego - powtórne
- Usługa cateringowa i wynajęcia sali dla gości Balu Studenta UMG 2025
- Dostawa samochodu osobowego do przewozu dziewięciu osób
- Konwój wartości pieniężnych.
- Wykonywanie usługi konserwacyjno-serwisowej urządzeń transportu bliskiego oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia
- Dostawa fluorescencyjnego mikroskopu badawczego do automatycznego skanowania preparatów i analizy obrazu wspomaganej algorytmami sztucznej inteligencji
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.