Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514781/01 - Wynik z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynku Sądu Najwyższego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD NAJWYŻSZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Krasińskich 2/4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-951
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w budynku Sądu Najwyższego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca82203d-5392-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141479/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa wnętrz pomieszczeń Sądu Najwyższego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca82203d-5392-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.sn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone zostały w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone zostały w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KPP I.2611.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji Sali Kolegialnej oraz remoncie łazienki i pokoju wypoczynkowego w budynku Sądu Najwyższego przy Placu Krasińskich 2/4/6, 00-951 Warszawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się następującym doświadczeniem:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane (dwie umowy), z których każda polegała na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych lub remontowych w zakresie obiektów budowlanych, każda z umów o wartości co najmniej 400 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pod pojęciem jednej roboty należy rozumieć realizację jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 3 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na Platformie zakupowej następujące oświadczenia i/lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez właściwy podmiot:1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, składany w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, składane pod rygorem nieważności w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego;
3) dokumenty potwierdzające, że ofertę podpisała osoba do tego umocowana (pełnomocnictwo – jeżeli podpisuje pełnomocnik oraz odpis z rejestru, z którego wynika, kto jest upoważniony do reprezentacji, z zastrzeżeniem postanowień Rozdział XIII ust. 4 SWZ. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie określonej zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale XIII ust. 21 - 23 SWZ;
4) w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie określonej zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale XIII ust. 21 - 23 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą. Wadium będzie utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
3. Wadium ustala się w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
4. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 8 należy dołączyć do oferty.
5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku 10 1130 1017 0020 0800 5120 0003 z dopiskiem „Wadium – KPP I.2611.7.2023”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego
w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Wadium nie może mieć postanowień ograniczających obowiązek zapłaty wadium.
8. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp należy wnieść za pośrednictwem platformy eZamówienia w formie elektronicznej – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadium poprzez wczytanie na platformie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/poręczyciela. Dokument wadium winien zostać przekazany Zamawiającemu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta lub poręczyciela (w oryginale).
9. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub z treści wadium musi wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
10. Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Najwyższego, w postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji na ,,Roboty budowlane w budynku Sądu Najwyższego” postępowanie nr KPP I.2611.7.2023.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej brutto za wykonanie przedmiotu umowy podanej w ofercie.2. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w ust. 6, w jednej lub w kilku formach określonych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku 10 1130 1017 0020 0800 5120 0003 z dopiskiem „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, znak: KPP I.2611.7.2023.
5. Termin ważności zabezpieczenia złożonego w formie innej niż pieniężna nie może upłynąć przed wygaśnięciem zobowiązania, którego należyte wykonanie zabezpiecza Wykonawca.
6. Przy wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej, gwarancję tę Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w oryginale przed podpisaniem umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uprzedniej akceptacji projektu ww. dokumentu.
7. Dokument zabezpieczenia wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego kwoty z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku zabezpieczenia wniesionego w formie innej niż pieniężna, na okres przekraczający 5 lat, musi ono umożliwiać Zamawiającemu zmianę formy na zabezpieczenie w pieniądzu poprzez wypłatę kwoty tego zabezpieczenia, stosownie do dyspozycji przepisu art. 452 ust. 8 i 9 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zwróci 70% wartości ustalonego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, natomiast pozostałe 30% wartości zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji.
9. W przypadku zabezpieczenia wnoszonego w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dokumentu zabezpieczenia, i odmowy jego przyjęcia, jeżeli nie odpowiada ono warunkom określonym w przepisach prawa i dokumentacji niniejszego Postępowania.
10. Zabezpieczenie musi być wniesione w złotych polskich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, iż złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.2. Terminy wizji lokalnych: 04.10.2023 roku o godz. 11:00.
3. Zamawiający na wizji lokalnej udostępni listę obecności, na którą wszyscy obecni przedstawiciele Wykonawców będą zobowiązani podać swoje imię i nazwisko oraz nazwę i dane Wykonawcy którego reprezentują.
4. Miejsce rozpoczęcia wizji lokalnej: 00-951 Warszawa, Plac Krasińskich 2/4/6 – w holu przy wejściu głównym do Sądu Najwyższego.
5. Oferta Wykonawcy, który nie odbędzie obowiązkowej wizji lokalnej zostanie odrzucona, zgodnie z postanowieniami art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku - Białej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa boiska piłkarskiego (...)- w systemie zaprojektuj i buduj.
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.