Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346118/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w m.Białka oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podst. i Centrum Kultury i Rekreacji w m. Branica Radzyńska,gm.Radzyń Podl. w syst. zaproj. i wyb.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzyn Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radzynpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=352
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad32b033-35ef-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody w m.Białka oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podst. i Centrum Kultury i Rekreacji w m. Branica Radzyńska,gm.Radzyń Podl. w syst. zaproj. i wyb.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad32b033-35ef-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001713/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa stacji uzdatnianiawrz ze zbiornikiem wody w msc. Biaka oraz budowa budowa oczyszczalni scieków w Branicy Radzyńskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudowy wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr 00197-65151-UM0310391/22.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-WG.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa stacji uzdatniania wody w m. Białka oraz budowa indywidualnej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej i Centrum Kultury i Rekreacji w m. Branica Radzyńska, gmina Radzyń Podlaski" w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) budowę stacji uzdatniania wody wraz ze zbiornikiem wody w m. Białka:
• wykonanie obiektów:
o Budynku technologicznego SUW o powierzchni ok. 200m2,
o Zbiornika żelbetowego dwukomorowego na wody czyste o pojemności 436 m3, D=10,0m, H=5,5m
o Dwóch studni głębinowych z obudową,
o Osadnika wód popłucznych z PEHD V=32,0 m3, L=6,0m, Dw=2,2m.
o Neutralizatora ścieków z chlorowni D=1,5m, H=2,25m.
o Zbiornik na ścieki sanitarne D=1,5m, H=2,25m.
• wykonanie technologii uzdatniania wody w budynku technologicznym wraz z wszystkimi potrzebnymi urządzeniami.
• wykonanie instalacji zasilania elektrycznego urządzeń stacji uzdatniania wody wraz z oświetleniem terenu.
• wykonanie instalacji automatyki, sterowania i wizualizacji pracy urządzeń stacji uzdatniania wody.
• wykonanie instalacji monitoringu i kontroli dostępu na terenie stacji SUW.
• wykonanie instalacji sanitarnych w tym, połączeń międzyobiektowych, rurociągów wody surowej, wody uzdatnionej, kanalizacji wód popłucznych z odprowadzeniem do rowu, włączenie wody ze stacji do istniejącej sieci wodociągowej.
• wykonanie utwardzenia terenu,
• wykonanie ogrodzenia terenu z bramą przesuwną.
b) budowę indywidualnej oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej oraz Centrum Kultury i Rekreacji w m. Branica Radzyńska:
* budowa indywidualnej hybrydowej oczyszczalni ścieków ze złożem biologicznym i osadem czynnym,
* budowa przepompowni ścieków,
* budowa studni rozprężnej,
* budowa systemu rozsączającego ścieki oczyszczone do gruntu,
* budowa połączeń międzyobiektowych.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej (dla realizacji inwestycji oraz sporządzenia dokumentacji odbiorowej i powykonawczej)
6) sprawowanie nadzoru autorskiego,
7)wykonanie rozruchu z osiągnieciem wymaganym przez Zamawiającego parametrów na wylocie z oczyszczalni ścieków. , wykonanie rozruchu urządzeń SUW,
8)Przeprowadzenie wymaganych prób i badań dotyczących oczyszczalni ścieków a także SUW, przeprowadzenie szkolenia dla osób nadzorujących oczyszczalnię, SUW wskazanych przez Zamawiającego, wykonanie instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków i SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji
9) oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami
10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagana) w zakresie całego zamówienia w imieniu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71315100-0 - Usługi doradcze w zakresie materiałów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321300-7 - Usługi konsultacyjne w zakresie hydrauliki
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32440000-9 - Wyposażenie telemetryczne i terminali
32441000-6 - Sprzęt telemetryczny
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6887692,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6887692,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6887692,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 539-151-49-28
7.3.3) Ulica: Czeberaki 21A
7.3.4) Miejscowość: Milanów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-210
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6887692,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.