Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00336089/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00420287/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu typu "Brygadówka"”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup samochodu typu "Brygadówka"”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1462f134-180b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/SIP/64
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowego samochodu typu „Brygadówka” zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”
1.2. Zakupiony i dostarczony przedmiot zamówienia winien posiadać następującą charakterystykę i warunki techniczne oraz zawierać następujące elementy wyposażenia:
1) W zakresie charakterystyki oraz warunków technicznych pojazdu:
a) Moc silnika minimum 130 KM
b) Pojemność skokowa silnika minimum 2000 (cm3)
c) Akumulator - minimum 100 Ah
d) Norma emisji spalin – Euro 6
e) Rodzaj paliwa - olej napędowy lub benzyna
f) Hamulce przednie i tylne – tarczowe
g) Wspomaganie układu kierowniczego
h) Światła przeciwmgielne z doświetlaniem
i) Reflektory Full LED
j) Światła do jazdy dziennej LED
k) Wzmocnione zawieszenie tylne z podwójnymi resorami
l) Opony - Standard dostosowane do felgi stalowych minimum 16 calowej
m) Pełnowymiarowe koło zapasowe – pompowane, z kluczem do kół oraz podnośnikiem
n) System podtrzymujący, mocujący koło zapasowe.
o) Długość przestrzeni ładunkowej co najmniej 2 m.
p) Wysokość przestrzeni ładunkowej (od podłogi do sufitu ) 1,9 m – 2,10 m.
q) Zamontowany fabrycznie hak holowniczy
r) Drugie drzwi boczne częściowo przeszklone.
s) Boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane
t) Trwała przegroda pomiędzy kabiną pasażerów a kabiną kierowcy oraz demontowalna przegroda (krata) pomiędzy kabina pasażerów a przedziałem ładunkowym (demontowalne również siedziska pasażerów z kabiny pasażerów celem powiększenia przedziału ładunkowego)
u) Kolor zewnętrzny i wewnętrzny : opcjonalnie: biały, odcienie szare, srebrne, grafitowe.
v) tapicerka materiałowa, odporna na zabrudzenia
2) W zakresie wyposażenia pojazdu:
a) System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder)
b) ESP - system stabilizacji toru jazdy
c) Immobiliser
d) Alarm + centralny zamek sterowany pilotem
e) Czujniki parkowania tylne
f) Tempomat z ogranicznikiem prędkości
g) Zamontowany fabrycznie i aktywowany zestaw głośnomówiący
h) Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie
i) Oświetlenie przedziału ładunkowego
j) Sygnał dźwiękowy ostrzegający pieszych podczas cofania
k) Kamera cofania
l) Klimatyzacja automatyczna
m) Port USB w miejscu gniazda zapalniczki
n) Poduszka powietrzna kierowcy
o) Zabudowa brygadowa - 7osobowy (3 miejsca w kabinie kierowcy + 4 miejsca w kabinie pasażerskiej)
p) Wyłożenie podłogi przedziału bagażowego płytą antypoślizgową
q) Wyłożenie całych ścian bocznych przedziału bagażowego materiałem zabezpieczającym przed mechanicznym uszkodzeniem karoserii od wewnątrz. (np. sklejka wodoodporną o grubości minimum 4 mm )
r) Zagłówki przednich foteli
s) Podłokietnik i regulacja lędźwiowa siedzenia kierowcy
t) Trójkąt, apteczka, gaśnica
2. Warunki dostawy.
2.1 Wykonawca zobowiązany jest sprzedać i dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie wskazanym przez siebie w elektronicznym formularzu oferty.
2.2 Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny i gotowy do użytkowania z zamontowanymi wszystkimi koniecznymi do prawidłowej pracy materiałami eksploatacyjnymi.
2.3 Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.4 Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
2.5 Transport przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez Wykonawcę i na jego koszt.
2.6 Do dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) Wyciąg z świadectwa homologacji pojazdu,
2) Dowód wydania towaru na zewnątrz WZ,
3) Dokument gwarancyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Boroń AUTO-SERVIS; Michał Boroń wspólnik spółki cywilnej NEVUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352591759
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Michał Boroń AUTO-SERVIS; Michał Boroń wspólnik spółki cywilnej NEVUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa odzieży wizytowej, szytej na miarę z logo Kopalni Soli "Wieliczka""
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2025r.
- "Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno-sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Remont drogi powiatowej 2011K (ul. Krakowska) w km od 6 +879,00 do km 7+406,00 w miejscowości Niepołomice, Powiat Wielicki"
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Wieliczce oraz na terenach przyległych do budynków
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu typu "mikrobus" przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dofinansowany ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywanie różnic między regionami III "w obszarze D.
- "Zakup auta osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach) z ilością miejsc siedzących dla 9 osób"
- Zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup wraz z dostawą samochodu osob. przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla WTZ w Kętrzynie prowadzonego przez Mazurskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosp. w Kętrzynie -post. III
- Dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa 9-cio osobowego samochodu dla Zespołu Szkół - Małopolskiej Szkoły Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.