Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346539/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
- 2024/BZP 00367561/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00369461/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dziedzińca przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, pl. Kościuszki 5 (Etap II)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wedu@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dziedzińca przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, pl. Kościuszki 5 (Etap II)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a843324-1ce4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 "Modernizacja dziedzińca przy III Liceum Ogólnokształcącym (Etap II) w Lesznie, pl. Kościuszki 5"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ED.271.01.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja Etapu II modernizacji dziedzińca mieszczącego się przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, który swoim zakresem obejmuje w szczególności:
1) Budowę miejsc postojowych, dróg dojazdowych, chodników, urządzenie terenu rekreacyjnego oraz zagospodarowanie terenów zielonych – zgodnie z dokumentacją projektową wg Załącznika nr 10 do SWZ dot. Etapu II – w szczególności w zakresie jak poniżej:
a) demontaż istniejących nawierzchni z betonu, asfaltu i kruszywa;
b) korytowanie/profilowanie istniejącego gruntu pod nowe warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni;
c) załadunek, wywóz, oraz utylizacja, pozyskanego urobku z demontażu istniejących nawierzchni, oraz korytowania czy profilowania;
d) przesadzenie drzew oraz wykonanie nowych nasadzeń w ilościach wskazanych w dokumentacji projektowej;
e) montaż krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych;
f) w przypadku dróg dojazdowych i miejsc postojowych wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni z kostki betonowej, podsypki cementowo-piaskowej w stosunku 1:4, podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm oraz stabilizacji gruntu cementem;
g) zagospodarowanie terenów zielonych w tym wywóz istniejącego gruntu, nawiezienie i zagęszczenie warstwy odcinającej z pospółki, ziemi urodzajnej oraz posiania trawy;
h) montaż potrzebnego wyposażenia małej architektury w tym ławki, kosze na śmieci, wygrodzenie miejsca przeznaczonego na lokalizację odpadów komunalnych oraz stojaki do rowerów;
2) Wykonanie schodów zewnętrznych z pochylniami w ilości 2 szt. od frontu budynku dydaktycznego.
3) Rozbudowę istniejącej instalacji kanalizacyjnej w celu odwodnienia fragmentu zaznaczonego kolorem szarym na PZT „kb z rozbiórki”, oraz regulacji wysokości włazów w zakresie:
a) należy sprawdzić czy istniejące górne rzędne włazów oraz wpustów drogowych są takie same jak w projekcie z Etapu I, rysunek o tytule „Profil instalacji kanalizacyjnej”. W przypadku stwierdzenia różnic, należy dostosować górne rzędne włazów oraz wpustów do tych projektowanych, poprzez zastosowanie pierścieni dystansowych;
b) należy zamontować wpust uliczny na podstawie betonowej poprzez pierścienie odciążające i pierścień dystansowy, oraz kręgi betonowe. Dolny krąg z osadnikiem, wysokość osadnika ok. 50cm.
4) Zakończenie budowy instalacji zewnętrznego oświetlenia terenu, w zakresie jak poniżej:
a) zamontowanie słupów i opraw oświetleniowych na istniejących betonowych fundamentach prefabrykowanych;
b) podłączenie do wcześniej wybudowanej zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej;
c) dokonanie niezbędnych pomiarów i badań i podłączeń.
Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze sporządzoną dokumentacją postępowania tj. projektem budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, i przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 932941,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1336450,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 932941,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Ogólnobudowlane WILERBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972070971
7.3.3) Ulica: Krzywińska 28
7.3.4) Miejscowość: Kąkolewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 932941,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy implantów i ostrzy ortopedycznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek, paczek pocztowych oraz ich ew. zwrotów na potrzeby KZGRL
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.