Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344803/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i Rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Sochocin
- ETAP IV”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SOCHOCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Guzikarzy 9
1.5.2.) Miejscowość: Sochocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sochocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be5f7e2e-1d90-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i Rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Sochocin- ETAP IV”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be5f7e2e-1d90-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038187/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Sochocin - Etap IV - Poprawa jakości życia mieszkańców.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy i rozbudowy dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sochocin w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sochocin – etap IV z uwzględnieniem wstępnej promesy o nr Edycji 8/2023/8583/PolskiLad.
2. Na cały przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Sochocin – etap IV” składają się trzy zadania:
1) Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi gminnej o nr 301115W w miejscowości Budy Gutarzewskie gmina Sochocin”,
2) Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi gminnej o nr 301126W w miejscowości Kondrajec gmina Sochocin”,
3) Zadanie nr 3 pn.: „Budowa drogi gminnej o nr 301156W ul. Kościuszki w miejscowości Sochocin” wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj jako Etap I oraz Etap II z prawem możliwości skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
3. Opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 301115W w miejscowości Budy Gutarzewskie gmina Sochocin”.
Przebudowa drogi gminnej o nr 301115W w miejscowości Budy Gutarzewskie w gminie Sochocin obejmuje zakresem odcinek od km 0+000,0 i nawiązuje się do krawędzi istniejącej nawierzchni gruntowej drogi gminnej, natomiast koniec zaznacza się w km 0+440,0 i nawiązuje się do istniejącej nawierzchni gruntowej przedmiotowej drogi gminnej.
Całkowita długość drogi gminnej do przebudowy wynosi około 440,0 m.
Zakres robót przewiduje wykonanie przepustów pod koroną drogi o przekroju wewnętrznym do 0,85 m2, przy czym powyższe działania nie wymaga ani uzyskania pozwolenia na budowę, ani dokonania zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej (zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt 12 Prawa budowlanego).
Przebudowa drogi zlokalizowana jest na działkach:
Nazwa jednostki ewidencyjnej: 142011_5 Sochocin – obszar wiejski
Nazwa i numer obrębu ewidencyjnego: 0004 Budy Gutarzewskie
Numer działki ewidencyjnej 33.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- wykonanie warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- zjazdy z kruszywa łamanego i asfaltowe,
- odwodnienie,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
- roboty wykończeniowe.
Zadanie realizowane na podstawie dokonanego Zgłoszenia i uzyskaniu braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – Załącznik nr 8 do SWZ.
2) Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 301126W w miejscowości Kondrajec gmina Sochocin”
Rozbudowa drogi gminnej o nr 301126W w miejscowości Kondrajec w gminie Sochocin do rozbudowy obejmuje początkiem wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,0 i nawiązuje się do krawędzi istniejącej nawierzchni gruntowej drogi gminnej nr 301171W. Koniec robót zaznacza się w km 1+134,0 i nawiązuje się do istniejącej nawierzchni gruntowej drogi gminnej o nr 301125W. Całkowita długość odcinka drogi do budowy wynosi 1134m.
Rozbudowa drogi zlokalizowana jest na działkach:
Nazwa jednostki ewidencyjnej: 142011_5 Sochocin – obszar wiejski
Nazwa jednostki ewidencyjnej: 142011_5 Sochocin – Obszar Wiejski
Nazwa i numer obrębu ewidencyjnego: 0014 Kondrajec
Numery działek ewidencyjnych: 354, 356/4, 356/5 (356/6, 356/7), 369, 357 (357/1, 357/2), 393 (393/1, 393/2), 394 (394/1, 394/2), 404 (404/1, 404/2), 405 (405/1, 405/2), 406, 408 (408/1, 408/2), 409 (409/1, 409/2), 410 (410/1, 410/2), 411 (411/1, 411/2), 441 (441/1, 441/2), 442 (442/1, 442/2), 443 (443/1, 443/2), 444 (444/1, 444/2), 445 (445/1, 445/2), 439/2 (439/3, 439/4), 449 (449/1, 449/2), 465 (465/1, 465/2), 466 (466/1, 466/2), 467 (467/1, 467/2), 470, 471/1, 392/2 (392/5, 392/6, 392/7), 392/1 (392/3, 392/4), 368 (368/1, 368/2), 389 (389/1, 389/2), 388 (388/1, 388/2), 387 (387/1, 387/2), 386 (386/1, 386/2), 385 (385/1, 385/2), 384 (384/1, 384/2), 383 (383/1, 383/2), 382 (382/1, 382/2), 381 (381/1, 381/2), 380 (380/1, 380/2), 379 (379/1, 379/2), 378/1 (378/3, 378/4), 377 (377/1, 377/2), 376 (376/1, 376/2), 375 (375/1, 375/2), 372 (372/1, 372/2), 371 (371/1, 371/2), 370 (370/1, 370/2, 370/3),
Nazwa i numer obrębu ewidencyjnego: 0014 Kuchary Żydowskie
Numery działek ewidencyjnych: 205, 197/5, 197/6 (197/7, 197/8), 198.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności do wykonania roboty budowlane:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- odwodnienie,
- poszerzenie,
- podbudowa,
- nawierzchnia,
- drenaż francuski,
- pobocza,
- zjazdy z kruszywa łamanego i asfaltowego,
- oznakowanie,
- kanał technologiczny,
- oświetlenie.
Zadanie realizowane na podstawie Decyzji na wykonanie robót budowlanych.
Zamawiający informuje, iż jest w trakcie uzyskania Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla niniejszej inwestycji. Orientacyjny termin uzyskania Decyzji i przekazania ternu pod budowę to miesiąc wrzesień 2024 r
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 do SWZ.
Zadanie nr 3 pn.: „Budowa drogi gminnej nr 301156W ul. Kościuszki w miejscowości Sochocin”.
Budowa drogi gminnej o nr 301156W – ul. Kościuszki w miejscowości Sochocin w gminie Sochocin realizowana będzie w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zatem przedmiot zamówienia dla Zadania nr 3 obejmuje: zamówienie gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji tj. zamówienie opcjonalne.
Zamówienie gwarantowane stanowi:
Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych ul. Kościuszki w Sochocinie na odcinku począwszy od km 0+000,00 natomiast koniec zlokalizowany jest w km 0+830,00.
Zamówienie objęte prawem opcji stanowi:
Etap II – opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych ul. Kościuszki w Sochocinie począwszy od km 0+830,00 koniec zlokalizowany na km 1+191,50 (fragment ul. Leśnej).
Opis prawa opcji:
Prawo opcji dotyczy wykonania zakresu Etapu II polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu robót budowlanych ul. Kościuszki w Sochocinie począwszy od km 0+830,00 koniec zlokalizowany na km 1+191,50 (fragment ul. Leśnej).
Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zrealizuje zamówienie gwarantowane. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji najpóźniej w dniu podpisania umowy. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie gwarantowane. Kwota zamówienia w ramach prawa opcji będzie identyczna jak w formularzu ofertowym złożonym przez wykonawcę.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego będzie uzależniona od wystąpienia następujących zdarzeń:
1) uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym,
2) pozyskania dodatkowych środków finansowych.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca zobligowany jest do opracowania jednej dokumentacji projektowej dla obu etapów oraz wykonania robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 1+191,50.
Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia od Zamawiającego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
Etap I - zamówienie gwarantowane obejmuje zakresem realizację zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych na odcinku począwszy od km 0+000,00 natomiast koniec zlokalizowany jest w km 0+830,00.
Etap II - zamówienie opcjonalne obejmuje zakresem realizację zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robot budowlanych na odcinku począwszy od km 0+830,00 – 1+191,50 (fragment ul. Leśnej).
Zakres zamówienia dla Zadania nr 3 dla Etapu I zamówienia gwarantowanego, jak również dla Etapu II zamówienia opcjonalnego obejmuje w szczególności:
- opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii i zgłoszeń/decyzji administracyjnych (m.in. zgłoszenie wodnoprawne /decyzja pozwolenie wodnoprawne/ decyzja środowiskowa) niezbędnych dla zrealizowania zadań inwestycyjnych oraz uzyskaniu w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych;
- uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych obejmujące w zakresie m.in.:...
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy będący Załącznikiem nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7187552,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7187552,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7187552,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Wapnopol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141356377
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "WAPNOPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7187552,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-12PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty- etap I"
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Sienkiewicza w Krzeszowicach"
- Budowa ulicy Narcyzowej w Nakle nad Notecią od km 0+010,00 do km 0+642,34
- Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
- Przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 698 w Janowie Podlaskim - ul. Siedlecka i ul. 1 Maja
- Utwardzenie i oświetlenie działki 3-98/13 przy ul. Kopernika w Kętrzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.