Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360771/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku parterowym Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA Śląski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kossutha 13
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nfz-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfz-katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-katowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka ubezpieczenia zdrowotnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku parterowym Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 132.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf534180-34db-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003244/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont instalacji C.O. w budynku parterowym Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360771/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/tp/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70734,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia była robota budowlana pn. Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku parterowym Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13, zgodnie z zasadami określonymi w SWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz w umowie.
Na opis przedmiotu zamówienia składały się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) dokumentacja projektowa (przedmiar robót); 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w skrócie STWiOR). Opis przedmiotu zamówienia określał standardy jakościowe, o których mowa w ustawie pzp.
2. Realizacja zamówienia na warunkach określonych w umowie. Umowa przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy.
3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określała SWZ.
4. Warunki gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia określała SWZ.
5. Robota budowlana będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowiła część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2022 (zamówienie udzielane w częściach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87674,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88217,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87674,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. "JANET" Jacek Musiała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6311896651
7.3.3) Ulica: Kokotek 42
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87674,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Odczynniki laboratoryjne - 15 Pakietów
- Wykonywanie usług ochrony w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
- Dostawa tabletu
- Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą
- wykonywanie drobnych robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w ramach konserwacji i obsługi technicznej budynków
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.