Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897207
1.5.8.) Numer faksu: 52 3897212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d22edede-1d9e-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d22edede-1d9e-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046504/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork - I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SB.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1951219,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Zamówienia: Budowa dróg gminnych – cz. ulic: Władysława Łokietka, Mieszka I, Bolesława Krzywoustego i Przemysława II w Więcborku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (m.in. siecią kanalizacji deszczowej).W zakres Części 1 Zamówienia wchodzi budowa dróg m.in. część jezdna, ciągi piesze, zjazdy indywidualne, wyniesione skrzyżowania, oznakowanie pionowe i poziome, zieleń, sieć kanalizacji deszczowej itp. Drogi wykonane z kostki betonowej na podbudowie w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych. Długość dróg L = 363,58 m.
Długość sieci kanalizacji deszczowej L = 342,50 m.
Branża sanitarna – odwodnienie
Łączne zestawienie projektowanego uzbrojenia:
- sieć - rury PCV Ø 250 L= 277,00 m,
- sieć - rury PCV Ø 200 L= 65,50 m,
- wpusty uliczne na stud. osad. betonowych poj. Ø500 mm szt = 24,00/kpl =24,00,
- wpusty uliczne na stud. osad. betonowych podw. Ø500 mm szt = 8,00/kpl = 4,00,
- wpusty liniowe 200x200 mm (łączna dł. 10,70 m ) kpl = 2,00,
- studnie rewizyjne PP (inspekcyjne) Ø 600 mm kpl = 3,00,
- studnie rewizyjne betowe (inspekcyjne) Ø 1200 mm kpl = 4,00,
- trójniki PCV Ø 200/ 250/ 250 mm kpl = 5,00,
- trójniki PCV Ø 200/ 200/ 200 mm kpl = 5,00,
- kolanka PCV Ø 200/ 200/ 200 mm kpl = 5,00,
- zaślepki PCV Ø 200 mm kpl 5,00,
- rura ochronna dwudzielna Ø 110 mm L= 24,00 m.
Branża drogowa
W skład założeń projektowych drogi wchodzi budowa:
- jezdni szer. 3,50 m i 5,00 m z kostki betonowej gr. 8 cm,
- chodnika szer. 1,50 m z kostki betonowej gr. 8 cm,
- wyniesionych tarcz skrzyżowań z kostki betonowej gr. 8 cm,
- zjazdów indywidualnych z kostki betonowej gr. 8 cm.,
- pasa zieleni urządzonej - humusowanie 10cm i obsianie trawą.
Inwestycja prowadzona będzie na podstawie:
a) zgłoszenia budowy znak AB.6743.150.2024 z dnia 05.04.2024 r. do Starosty Sępoleńskiego na zadanie pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w cz. ulic Władysława Łokietka, Mieszka I, Bolesława Krzywoustego i Przemysława II w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 384, 380, 383, 381 obręb 0001 Więcbork, gm. Więcbork.
b) decyzji Starosty Sępoleńskiego 6740.69.2024 z dnia 31.05.2024 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno – budowlany udzielającej pozwolenia na budowę w całości Budowę dróg gminnych – cz. ulic: Władysława Łokietka, Mieszka I, Bolesława Krzywoustego i Przemysława II w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 384, 380, 383, 381, obręb nr 0001 Więcbork, gm. Więcbork
Teren objęty inwestycją nie znajduje się w strefie archeologicznej, brak nadzoru archeologicznego.
Lokalizacja przedmiotu umowy: dz. Nr ew. 384, 380, 383, 381 , obręb 0001 Więcbork, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 1503444,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zamówienia: Remont cz. drogi we wsi Runowo Kraj. (bloki).W zakres Części 2 Zamówienia wchodzi remont części drogi we wsi Runowo Krajeńskie (bloki). W skład drogi wchodzi m.in. wykonanie w cz. jezdnej nowej masy bitumicznej o grubości całkowitej 8 cm oraz wymiana krawężników, naprawa pobocza, wymiana oznakowania pionowego i poziomego itp. Długość remontowanej drogi L= 0,550 km.
Zadanie obejmuje remont odcinka drogi w km 0+036.86-km 0+586.86.
W skład założeń projektowych drogi wchodzi remont:
a) jezdni L= 550,00 o szer. zmiennej 5,00 - 5,20 m z betonu asfaltowego gr. 8 cm wraz z częściową dodatkową podbudową oraz regulacją studzienek wpustowych oraz zasuw (szt. 16),
b) krawężników (wymiana na nowe betonowe) L= 449,00 m,
c) pobocza – częściowe humusowanie i obsianie trawą L=550 m oraz cz. obustronne utwardzenie kruszywem łamanym L=132,00 m,
d) studzienek wpustowych oraz zasuw (regulacja) – szt. 16,
e) oznakowania pionowego i poziomego (malowanie) – szt. 2 (SOR bez zmian).
Inwestycja prowadzona będzie na podstawie Zgłoszenia budowy z dn. 29.04.2024 r. do Starosty Sępoleńskiego na zadanie pn. Remont cz. drogi we wsi Runowo Kraj. (bloki). Lokalizacja – dz. Nr ew. 323/2 obręb 0012 Runowo Krajeńskie, gm. Więcbork.
Teren objęty inwestycją nie znajduje się w strefie archeologicznej, brak nadzoru archeologicznego.
Lokalizacja przedmiotu umowy: dz. Nr ew. 323/2 obręb 0012 Runowo Krajeńskie, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 447775,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1278164,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1764758,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1278164,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "HURT-TRANS, KAWIKO" WŁADYSŁAW SZYLING
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090022483
7.3.4) Miejscowość: Zabartowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1278164,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517558,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548796,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517558,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Juliusz Marcin Pilarski Zakład Usług Komunalnych, Roman Franciszek Pilarski Zakład Usług Komunalnych, Olga Agnieszka Pilarska Zakład Usług Komunalnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340563599
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517558,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do artroskopii wraz z wyposażeniem oraz przeszkoleniem personelu w NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na podstawie koncepcji
- Świadczenie usług prania, wynajmu odzieży operacyjnej oraz kompletów odzieży dla NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.