Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288501/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc82b4f0-0e45-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół z oddzielną obsługą z podziałem na zadania - zadanie nr 4, 5, 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288501/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.38.2022.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 398090,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4 – Trasa Nr 1 do SPS38, SPS39, Trasa Nr 2 do SP8, SPS38, SPS39, P34 i ZSS42Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do: Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 39 (SPS39) przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 (SP8) przy ul. Wajdy 7 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 39 (SPS39) przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu, Przedszkola Nr 34 przy ul. Brysza 7 w Zabrzu (P34), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 (ZSS42) przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu.
Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 113740,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5 – Trasa Nr 1 do SP8, SP 14 i Skrzat, Trasa Nr 2 do SPS38, SPS40, SP42, ZSS42 i ZS10, Trasa Nr 3 do P34 i P48Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do następujących szkół: Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 (SP8) przy ul. Wajdy 7 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 14 (SP14) przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu i Przedszkola „Skrzat” przy ul. Kowalskiej 18 w Zabrzu (Skrzat), Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 40 Specjalnej (SPS40) przy ul. Bytomskiej 94 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 42 (SP42) przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 (ZSS42) przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu, Zespołu Szkół Nr 10 (ZS10) przy ul. Chopina 26 w Zabrzu, Przedszkola Nr 34 przy ul. Brysza 7 w Zabrzu (P34),
Przedszkola Nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu (P48),
Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 170610,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 9 – Trasa Nr 1 do NSSPdP, Trasa Nr 2 do NSSPdP i SP12Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do następujących szkół:- Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiająca do Pracy (NSSPdP) przy ul. Olchowej 2
w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Nr 12 (SP12) przy ul. Sygietyńskiego 6 w Rudzie Śląskiej
Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 113090,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161680,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161680,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161680,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Jarosz, Witold Pelc prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pn. Transport Osobowo – Towarowy s.c. Piotr Jarosz, Witold Pelc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Jarosz, Witold Pelc prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pn. Transport Osobowo – Towarowy s.c. Piotr Jarosz, Witold Pelc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272406145
7.3.3) Ulica: ul. Ziemowita 4B/6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-TOWAROWY S.C. PIOTR JAROSZ, WITOLD PELC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161680,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186871,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186871,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186871,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czesław Dorosiński prowadzący działalność gospodarczą pn.: Firma Handlowo-Usługowa Dorosiński Czesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240227901
7.3.3) Ulica: ul. Jęczmienna 31
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOROSIŃSKI CZESŁAW
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOROSIŃSKI CZESŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186871,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144194,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144194,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144194,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czesław Dorosiński prowadzący działalność gospodarczą pn.: Firma Handlowo-Usługowa Dorosiński Czesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240227901
7.3.3) Ulica: ul. Jęczmienna 31
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOROSIŃSKI CZESŁAW
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOROSIŃSKI CZESŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144194,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
UWAGA
W przypadku, gdy umowa zostanie zawarta po terminie 01.09.2022 r. to liczba dni przewozu zostanie odpowiednio pomniejszona o liczbę dni przewozów niezrealizowanych.
Wskazana w sekcji IV pkt 4.3 kwota jest wartością szacunkową zamówienia podstawowego dla wszystkich części.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁAWOBORZE, REALIZOWANY W OPARCIU O KOMUNIKACJĘ REGULARNĄ - NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM - 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.