eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ OBSŁUGĄ – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc82b4f0-0e45-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół z oddzielną obsługą z podziałem na zadania - zadanie nr 4, 5, 9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288501/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.38.2022.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 398090,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 – Trasa Nr 1 do SPS38, SPS39, Trasa Nr 2 do SP8, SPS38, SPS39, P34 i ZSS42
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do: Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 39 (SPS39) przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 (SP8) przy ul. Wajdy 7 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 39 (SPS39) przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu, Przedszkola Nr 34 przy ul. Brysza 7 w Zabrzu (P34), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 (ZSS42) przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu.

Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 113740,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 5 – Trasa Nr 1 do SP8, SP 14 i Skrzat, Trasa Nr 2 do SPS38, SPS40, SP42, ZSS42 i ZS10, Trasa Nr 3 do P34 i P48

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do następujących szkół: Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 8 (SP8) przy ul. Wajdy 7 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 14 (SP14) przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu i Przedszkola „Skrzat” przy ul. Kowalskiej 18 w Zabrzu (Skrzat), Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 38 (SPS38) przy ul. Damrota 33 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 40 Specjalnej (SPS40) przy ul. Bytomskiej 94 w Zabrzu, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 42 (SP42) przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 (ZSS42) przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu, Zespołu Szkół Nr 10 (ZS10) przy ul. Chopina 26 w Zabrzu, Przedszkola Nr 34 przy ul. Brysza 7 w Zabrzu (P34),
Przedszkola Nr 48 przy ul. Kotarbińskiego 16 w Zabrzu (P48),





Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 170610,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 9 – Trasa Nr 1 do NSSPdP, Trasa Nr 2 do NSSPdP i SP12
Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem do następujących szkół:- Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiająca do Pracy (NSSPdP) przy ul. Olchowej 2
w Zabrzu, Szkoły Podstawowej Nr 12 (SP12) przy ul. Sygietyńskiego 6 w Rudzie Śląskiej

Dla każdej Trasy Wykonawca zatrudnia co najmniej jednego kierowcę i jednego opiekuna. Zamawiający wymaga, aby kierowca i opiekun, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadali zdolność do czynności cywilno-prawnych i doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi oraz byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 113090,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161680,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161680,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161680,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Piotr Jarosz, Witold Pelc prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pn. Transport Osobowo – Towarowy s.c. Piotr Jarosz, Witold Pelc

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Jarosz, Witold Pelc prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pn. Transport Osobowo – Towarowy s.c. Piotr Jarosz, Witold Pelc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272406145

7.3.3) Ulica: ul. Ziemowita 4B/6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161680,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186871,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186871,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186871,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czesław Dorosiński prowadzący działalność gospodarczą pn.: Firma Handlowo-Usługowa Dorosiński Czesław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240227901

7.3.3) Ulica: ul. Jęczmienna 31

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186871,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144194,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144194,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144194,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czesław Dorosiński prowadzący działalność gospodarczą pn.: Firma Handlowo-Usługowa Dorosiński Czesław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240227901

7.3.3) Ulica: ul. Jęczmienna 31

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144194,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 188 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.08.2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 ze zm.) oraz innych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych podanych przez dyrekcję szkoły tj. 188 dni.

UWAGA
W przypadku, gdy umowa zostanie zawarta po terminie 01.09.2022 r. to liczba dni przewozu zostanie odpowiednio pomniejszona o liczbę dni przewozów niezrealizowanych.

Wskazana w sekcji IV pkt 4.3 kwota jest wartością szacunkową zamówienia podstawowego dla wszystkich części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.