eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica PolskaPrzebudowa gara¿u na biuro Dzia³u Dozoru Elektronicznego w Areszcie ¦ledczym w ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2023-09-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa gara¿u na biuro Dzia³u Dozoru Elektronicznego w Areszcie ¦ledczym w ¦widnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ARESZT ¦LEDCZY W ¦WIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320644

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: TRYBUNALSKA 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica Polska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 74/854-93-00

1.5.8.) Numer faksu: 74/854-93-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_swidnica@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

wiêziennictwo

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa gara¿u na biuro Dzia³u Dozoru Elektronicznego w Areszcie ¦ledczym w ¦widnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f253910f-5d25-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00416608

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f253910f-5d25-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Aresztu ¦ledczego w ¦widnicy, ul. Trybunalska 16, 58-100 ¦widnica, e-mail: as_swidnica@sw.gov.pl, tel. (74) 85 49 300;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Areszcie ¦ledczym w ¦widnicy mo¿liwy jest pod adresem e-mail: ido_swidnica@sw.gov.pl;
ci±g dalszy informacji w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.2.2023.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie pomieszczenia gara¿u na biuro Dzia³u Dozoru Elektronicznego w Areszcie ¦ledczym w ¦widnicy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny Kryterium „Cena brutto” (C) 60% - bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. W przypadku kryterium „Cena brutto” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z dzia³ania:

najni¿sza cena (warto¶æ) brutto oferty
Warto¶æ punktowa oferty (C) = ------------------------------------------------------------- x 60
Cena(warto¶æ) brutto badanej oferty

Wykonawca, który przedstawi najni¿sz± cenê otrzyma 60 punktów, pozostali Wykonawcy otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów.

2) Zasady oceny w kryterium „Gwarancja” (G) – 40% - bêdzie rozpatrywane na podstawie podanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym liczby pe³nych miesiêcy kalendarzowych udzielonej gwarancji jako¶ci na przedmiot zamówienia. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy, maksymalny 60 miesiêcy. W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ minimalny, okresu gwarancji, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, jako niezgodn± z tre¶ci± specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzyma punkty w kryterium Gwarancja wg poni¿szego zestawienia:
• 36 miesiêcy – 0 punktów;
• 48 miesiêcy – 20 punktów;
• 60 miesiêcy – 40 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca wyka¿e, ¿e:
2.4.1 nale¿ycie zrealizowa³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedn± robotê budowlan± o zakresie ogólnobudowlanym, o warto¶ci tych prac min. 30 ty¶. z³ brutto ka¿da z robót;
2.4.2 dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj. osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 682) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 551) a w szczególno¶ci osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
1) konstrukcyjno-budowlanej – kierownik budowy (wymagana liczba 1 osoba).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: pkt. IX SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do Oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ; Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
1.1. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
potwierdzenie spe³nienia warunków pkt. IX SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty mog± byæ dokonywane w granicach okre¶lonych w art. 455 ustawy PZP i dopuszczalne w sytuacji gdy nie by³y mo¿liwe do przewidzenia na etapie podpisania niniejszej Umowy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach, tj.:
1) wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli zdarzenia, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ - maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia Umowy bêdzie równy okresowi przerwy
w ¶wiadczeniu us³ugi. Si³a wy¿sza to zdarzenie zewnêtrzne o obiektywnie ma³ym stopniu prawdopodobieñstwa pojawienia siê zdarzenia w okre¶lonej sytuacji,
a którego szkodliwe nastêpstwo przy zastosowaniu wspó³czesnej techniki uniemo¿liwia Wykonawcy wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci jego zobowi±zañ;
2) aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny;
3) zaniechania wykonania zadania przez Zamawiaj±cego w trakcie trwania niniejszej Umowy,
z przyczyn od niego niezale¿nych.
2. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej Umowy, kiedy zmiana podyktowana jest w szczególno¶ci:
1) zmian± stanu prawnego, reguluj±cego w³a¶ciwo¶æ przedmiotu Umowy;
2) zmian± stanu faktycznego, powoduj±cego nieracjonalno¶æ lub niecelowo¶æ dalszej realizacji
3) oczywistymi omy³kami rachunkowymi lub pisemnymi;
4) dzia³aniem osób trzecich, za które ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci.
3. Je¿eli zmiana przepisów prawa w okresie obowi±zywania niniejszej Umowy powodowaæ bêdzie konieczno¶æ zmiany niniejszej Umowy, strony dokonaj± niezw³ocznie zmiany Umowy w zakresie wymaganym przepisami, tj. w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
2) konieczno¶ci wprowadzenia zmian, bêd±cych nastêpstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a innymi ni¿ Wykonawca stronami;
3) zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia Umowy, a s± one korzystne dla Zamawiaj±cego;
4) zmian osób reprezentuj±cych strony w przypadku zmian organizacyjnych;
5) oraz w innych przypadkach okre¶lonych w niniejszej Umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.