Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409075/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00431637/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00477167/01 - Wynik z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
1.4.2.) Miejscowość: Limanowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 183372-252
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416620
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00409075
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
17
Po zmianie:
16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
17
Po zmianie:
16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
17
Po zmianie:
16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ oraz, którzy spełniają warunki udziału niniejszym
postępowaniu – zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4) ustawy P.z.p tj. w zakresie opisanym w poniższych punktach:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
1.1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 2 000 000,00 zł
1) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną, odpowiadającą zadaniu częściowemu, na które Wykonawca składa ofertę (dokumentem tym może być
przykładowo: polisa OC lub inny, równoważny dokument).
1.2 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową na sumę nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 1 000 000,00 zł
2. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował, co najmniej jedną (1)
osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w każdej z niżej wymienionych specjalności w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) tj.
upoważnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
Inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń,
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń,
dla Zadania 3 (Część 3):
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
dla Część 5 (Część 5):
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej:
dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie oczyszczalni ścieków
o przepustowości minimum Qdśr=500 m3/dobę o całkowitej wartości minimum 5 000 000zł brutto,
dla Zadania 3 (Część 3):
pięć (5) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla
pojedynczej instalacji 40 kWp,,
dla Zadania 5 (Część 5):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie kanalizacji sanitarnej o
całkowitej wartości minimum 1 000 000zł brutto,
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postępowania na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ oraz, którzy spełniają warunki udziału niniejszym
postępowaniu – zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4) ustawy P.z.p tj. w zakresie opisanym w poniższych punktach:
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
1.1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 2 000 000,00 zł
1) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną, odpowiadającą zadaniu częściowemu, na które Wykonawca składa ofertę (dokumentem tym może być
przykładowo: polisa OC lub inny, równoważny dokument).
1.2 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową na sumę nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 1 000 000,00 zł
2. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował, co najmniej jedną (1)
osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w każdej z niżej wymienionych specjalności w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) tj.
upoważnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
Inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń,
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń,
dla Zadania 3 (Część 3):
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
dla Część 5 (Część 5):
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 6 lat dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2); 5 lat dla Zadania 3 i 5 (Część 3 i Część 5) przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej:
dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie oczyszczalni ścieków
o przepustowości minimum Qdśr=500 m3/dobę o całkowitej wartości minimum 5 000 000zł brutto,
dla Zadania 3 (Część 3):
pięć (5) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla
pojedynczej instalacji 40 kWp,,
dla Zadania 5 (Część 5):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie kanalizacji sanitarnej o
całkowitej wartości minimum 1 000 000zł brutto,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 2 000 000,00 zł
3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, polegających na wykonaniu:
dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qdśr=500 m3/dobę o całkowitej
wartości minimum 5 000 000zł brutto,dla Zadania 3 (Część 3):
instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla pojedynczej instalacji 40 kWp,
dla Zadania 5 (Część 5):
budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy kanalizacji sanitarnej o całkowitej wartości minimum 1 000 000zł brutto,
wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych
stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 500 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 2 000 000,00 zł
3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2); 5 lat dla Zadania 3 i 5 (Część 3 i Część 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na wykonaniu:
dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qdśr=500 m3/dobę o całkowitej
wartości minimum 5 000 000zł brutto,dla Zadania 3 (Część 3):
instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla pojedynczej instalacji 40 kWp,
dla Zadania 5 (Część 5):
budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy kanalizacji sanitarnej o całkowitej wartości minimum 1 000 000zł brutto,
wraz z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych
stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej"
- "Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej".
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.