eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogielnica › Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 12 m-cy substancji chemicznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 12 m-cy substancji chemicznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670827864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przylesie 12

1.5.2.) Miejscowość: Mogielnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-640

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim4@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jo.mogielnica.pl/index.php?id=341

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c73a86f-3d8f-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 12 m-cy substancji chemicznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c73a86f-3d8f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366538/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2022/PNO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 560268,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy w okresie 12
m-cy substancji ług sodowy 50% w ilości 100 ton na potrzeby ZakładuGospodarki nKomunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311520-8 - Wodorotlenek sodu

4.5.5.) Wartość części: 435000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy w okresie 12 m-cy substancji zapobiegających pienieniu się typu Fenotech w ilości 5 ton oraz Koagulantów żelazowe III typu KEMIRA -PIX w ilości 12 ton na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24313000-1 - Siarczki, siarczany, azotany, fosforany i węglany

4.5.5.) Wartość części: 125268,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez BEST-CHEM Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Jerzy Jacek Apka w spadku z ceną ofertową dla części 1: 1 045 500,00 złotych brutto oraz części 2: 178 473,00 złotych brutto. Przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę dla części 1: 535 050,00 złotych brutto oraz części 2 : 154 080,13 złotych brutto.

Zestawienie powyższych wartości jednoznacznie wskazuje, że zaproponowane przez Wykonawcę ceny w zakresie części 1 i 2 przekraczają kwoty, które w tych częściach Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówień częściowych.

Zamawiający po analizie możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na realizację zamówień do cen złożonych ofert w zakresie części 1 i 2 (ofert z najniższą ceną) stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie budżetu Zamawiającego w celu wybory oferty w części 1 lub 2.

Zamawiający ma prawo do ustalenia, czy w danych warunkach rynkowych zwiększenie budżetu w celu wyboru oferty z ceną przekraczającej kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego oraz jest uzasadnione pod względem ekonomicznym. Zamawiający jest również zobowiązany przestrzegać zasad dotyczących efektywnego, oszczędnego i celowego wydatkowania środków publicznych. Z ww. przyczyn, Zamawiający uznał za nieuzasadnione zwiększenie kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia w częściach 1 i 2.

Z powyższych przyczyn decyzja o unieważnieniu postępowania jest uzasadniona i konieczna.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez BEST-CHEM Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Jerzy Jacek Apka w spadku z ceną ofertową dla części 1: 1 045 500,00 złotych brutto oraz części 2: 178 473,00 złotych brutto. Przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę dla części 1: 535 050,00 złotych brutto oraz części 2 : 154 080,13 złotych brutto.

Zestawienie powyższych wartości jednoznacznie wskazuje, że zaproponowane przez Wykonawcę ceny w zakresie części 1 i 2 przekraczają kwoty, które w tych częściach Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówień częściowych.

Zamawiający po analizie możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na realizację zamówień do cen złożonych ofert w zakresie części 1 i 2 (ofert z najniższą ceną) stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie budżetu Zamawiającego w celu wybory oferty w części 1 lub 2.

Zamawiający ma prawo do ustalenia, czy w danych warunkach rynkowych zwiększenie budżetu w celu wyboru oferty z ceną przekraczającej kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego oraz jest uzasadnione pod względem ekonomicznym. Zamawiający jest również zobowiązany przestrzegać zasad dotyczących efektywnego, oszczędnego i celowego wydatkowania środków publicznych. Z ww. przyczyn, Zamawiający uznał za nieuzasadnione zwiększenie kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia w częściach 1 i 2.

Z powyższych przyczyn decyzja o unieważnieniu postępowania jest uzasadniona i konieczna.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.