Og³oszenie z dnia 2022-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00425454/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-07
- 2023/BZP 00001480/01 - Wynik z dnia 2023-01-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Oddzia³u Muzeum Miejsce Pamiêci Palmiry
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 506168390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.muzeumwarszawy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Oddzia³u Muzeum Miejsce Pamiêci Palmiry
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35b3c56b-56d5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00416664
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00059669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Oddzia³u Muzeum Miejsce Pamiêci Palmiry
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wskazane w Rozdziale 10 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/9/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „ Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Oddzia³u Muzeum Miejsce Pamiêci Palmiry” przez okres 13 miesiêcy z mo¿liwo¶ci± wznowienia zamówienia (prawa opcji) przez okres kolejnych 12 miesiêcy.
¦wiadczenie dostaw nie rozpocznie siê wcze¶niej ni¿ 1 grudnia 2022 r.
Zamawiaj±cy zastrzega i¿ prawo do z³o¿enia o¶wiadczenia w przedmiocie wznowienia zamówienia ma charakter wy³±cznie jednostronny a Wykonawca pozbawiony jest jakichkolwiek praw (w tym odszkodowawczych) do ¿±dania wznowienia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wskazuje i¿ mo¿liwo¶æ wznowienia bêdzie w szczególno¶ci uwarunkowana mo¿liwo¶ciami bud¿etowymi, w tym przyznaniem lub promes± przyznania ¶rodków na realizacjê przedmiotowego zamówienia na rok 2024.
Szczegó³owy opis zamówienia znajduje siê w Rozdziale III OPZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wznowienia zamówienia polegaj±c± na przed³u¿eniu terminu realizacji zamówienia przez okres 12 miesiêcy obejmuj±cy rok 2024 r. na zasadach i wedle sposobu rozliczenia obowi±zuj±cego dla zamówienia podstawowego. Przepisy umowy dla zamówienia podstawowego stosuje siê odpowiednio.2. Szacunkowa ilo¶æ paliwa mo¿liwego do zamówienia w ramach wznowienia wynosi 23 000 litrów. Informacja na temat minimalnej ilo¶ci gwarantowanej ilo¶ci zamówienia zostanie przekazana wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 3.
3. Prawo do wznowienia bêdzie realizowane poprzez jednostronne pisemne o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego przekazane Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed up³ywem terminu realizacji zamówienia podstawowego.
4. Prawo do przed³u¿enia terminu realizacji umowy o którym mowa w ust 1-2 nale¿y wy³±cznie do Zamawiaj±cego a Wykonawca pozbawiony jest kierowania jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u nie zrealizowania zamówienia w okresie wskazanym w ust. 1.
5. Maksymalna warto¶æ zamówienia z tytu³u realizacji umowy w zakresie objêtym wznowieniem jest równa warto¶ci okre¶lonej w § 6 ust 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wznowienia zamówienia polegaj±c± na przed³u¿eniu terminu realizacji zamówienia przez okres 12 miesiêcy obejmuj±cy rok 2024 r. na zasadach i wedle sposobu rozliczenia obowi±zuj±cego dla zamówienia podstawowego. Przepisy umowy dla zamówienia podstawowego stosuje siê odpowiednio4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
• Wykonawca musi wykazaæ, ze posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia tj. posiada posiadaj± wa¿n± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± w zwi±zku z obowi±zkiem wskazanym w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. z pó¼n. zm.).c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
A) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ co najmniej 2 sukcesywne dostawy oleju opa³owego lub innego paliwa , ka¿da o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿da.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wstêpny wykaz o braku podstaw do wykluczenia
- aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, o braku podstaw do wykluczenia wedle za³±cznika nr II.3
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - Wstêpny wykaz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
- Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy wed³ug formularza II.2
- koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie przez Wykonawcê dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- pe³nomocnictwo w przypadku sk³adania oferty przez pe³nomocnika- zobowi±zanie lub inny dokument potwierdzaj±cy przeniesienie zasobów w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian, poza okoliczno¶ciami wskazanymi w art. 454 ust 2 ustawy Pzp, w nastêpuj±cych przypadkach:1) konieczno¶ci zwiêkszenia maksymalnych kwoty zobowi±zañ o których mowa w § 6 ust 1 oraz § 7 ust 1, w celu zrealizowania zwiêkszonych potrzeb Zamawiaj±cego, jednak nie wiêcej ni¿ ka¿dorazowo o 25 % pod warunkiem uzyskania przez Zamawiaj±cego dodatkowych ¶rodków;
2) zwiêkszenia nale¿no¶ci publicznoprawnych np. akcyzy zwi±zanych z realizacj± zamówienia powoduj±cych zwiêkszenie kosztów wykonania umowy o warto¶æ tych kosztów. Przepisy § 8 w zakresie sposobu udowodnienia wzrostu kosztów oraz zawarcia Aneksu stosuje siê odpowiednio;
3) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej lub znacznie utrudniaj±cej wykonanie umowy – mo¿liwa jest zmiana sposobu wykonywania umowy, w tym jej zawieszenie lub zawarcie porozumienia o rozwi±zaniu umowy;
4) innych okoliczno¶ci niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia skutkuj±cych uniemo¿liwieniu lub w znacznym stopniu utrudniaj±cych nale¿yte wykonanie umowy – mo¿liwe jest dokonanie zmiany umowy, w tym zmiany terminów realizacji poszczególnych dostaw, czasu trwania umowy oraz zmiany wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy.
2.Strona wystêpuj±ca o zmiany postanowieñ niniejszej Umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany, w szczególno¶ci przedstawiæ odpowiednie dokumenty, cenniki, wyliczenia.
3. Wskazane w ustêpie 3 okoliczno¶ci nie stanowi± bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania powy¿szych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiaj±cy dokonuj±c oceny konieczno¶ci wprowadzenia zmian bêdzie mia³ na uwadze obiektywnie zaistnia³e w toku realizacji przedmiotowego zamówienia okoliczno¶ci, w szczególno¶ci wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia, efektywno¶æ i terminowo¶æ wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególno¶ci bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4. Zmiana umowy w ka¿dym przypadku wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych;
na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 12 par 8 PPU, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zamawiaj±cego - https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-06
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga monitoringu temperatury w urz±dzeniach ch³odniczych
- Us³ugi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzêtami bezdomnymi i kotami ¿yj±cymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udro¿nienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalno¶ci urz±dzeñ wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizacjê systemu zarz±dzenia Magnum w O¶rodku Produkcji Telewizyjnej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.