Og³oszenie z dnia 2022-10-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00424772/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00437658/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00490711/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
- 2023/BZP 00226998/01 - Wynik z dnia 2023-05-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Pilzno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Pilzno”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f6179fcd-56eb-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00416716
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wisloka.bip.info.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale IX SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 niniej-szego rozdzia³u SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odby-waæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub
2) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
3) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych platform us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z miniPortalu, przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowo-dowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³-nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n.zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elek-tronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zada-nia publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿y-ciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje ¿e:
• administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o
• inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora od-powiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespon-dencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towa-rowa 29, 38-200 Jas³o adres email: iod@wisloka.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I: Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci £êki Górne
Zakres tej czê¶ci zamówienia obejmuje budowê sieci wodoci±gowej o d³ugo¶æ ok. 1336 m, wraz z uzbrojeniem (hydranty naziemne 5 szt., zasuwy 20 szt., rury os³onowe dwudzielne fi 110, rury os³onowe pod drogami fi 160 RC, s³upki wska¼nikowe informuj±ce o lokalizacji przebiegu sieci oraz lokalizacji zasuw – 12 szt.) oraz odga³êzieniami do budynków mieszkalnych – 13 szt. (do zasuwy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: Po³±czenie wodoci±gów - ulica Paderewskiego.
W ramach tej czê¶ci zamówienia zadanie polega na budowie ruroci±gu o d³ugo¶ci ok. 418 m (odc. W1-W2-H, W2-W3-W4, W3-W5). Uzbrojenie sieci wodoci±gowej stanowi hydrant naziemny Ø80 umieszczony na koñcówce sieci. Po³±czenie projektowanej sieci wodoci±gowej PE dn90 z istniej±c± sieci± woD90 w punkcie W1, w punkcie W4 po³±czenia projektowanego odcinka sieci dn90 z istniej±c± sieci± woB90.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III: Budowa trzech przej¶æ wodoci±gowych wraz z rozbiórk± estakad.
W tej czê¶ci zamówienia zadanie obejmuje zakresem budowê sieci wodoci±gowej:
• przej¶cie pod potokiem Przymiarki na odcinku w km 0+340 (ul. 3-go Maja) o d³ugo¶ci ok. 14 m;
• przej¶cie pod rzek± Dulcza na odcinku w km 2+700 (obok PKS) o d³ugo¶ci ok. 24,5 m;
• przej¶cie nad rzek± Dulcza na odcinku w km 2+350 (pod mostem) o d³ugo¶ci ok. 23,5 m;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 200 000 z³.
4. Zdolno¶æ techniczna i zawodowa:
a) zdolno¶æ techniczna:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³a-dania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykona-li nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo-¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 200 tys. z³ netto.
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³a-dania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykona-li nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo-¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 150 tys. z³ netto.
- dla czê¶ci III:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³a-dania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykona-li nale¿ycie co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na budowie sieci wodoci±gowej o d³ugo-¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci wodoci±gowej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co najmniej 250 tys. z³ netto.
b) zdolno¶æ zawodowa:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 1 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 1 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
- dla czê¶ci III:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci wodoci±gowej o d³ugo¶ci co najmniej 1 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
Uwaga: Przez uprawnienia budowlane wskazane powy¿ej nale¿y rozumieæ uprawnienia budow-lane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub uznane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
5. Weryfikacji i oceny warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez uczestnicz±cych w postêpowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2.5. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, za³±cznik nr 4a, 4b, 4c;
1.2.6. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami za³±cznik nr 3;
1.2.7. polisy OC potwierdzaj±cej, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na co najmniej 200 000 z³.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
1.2.2. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
1.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ;
1.2.4. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 5 i od 7 do 10 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ciCzê¶æ I – 2 000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100)
Czê¶æ II – 1 500 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100)
Czê¶æ III – 2 500 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±-cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 299).
3. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu 14.11.2022r. o godz. 11:00
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy numer:
• Nr 24 9477 0001 0000 1720 2000 0060, z zaznaczeniem w tytule przelewu: „Wa-dium zabezpieczaj±ce - Rozbudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Pilzno cz………….
Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± poprzez miniPortal – w wydzielonym, odrêbnym pliku. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego, co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: dzia³ania lub zaniechania
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±), zobowi±zany jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 3 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na pod-stawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±cz-niku nr 5a, 5b, 5c do SWZ.Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ na formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ. Ofertê nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (czyli w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-13
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1840R Bie¼dziadka - Gorajowice - Jas³o polegaj±ca na rozbiórce przepustu i budowie mostu w km 0+502 w miejscowo¶ci Bie¼dziadka
- Dostawa drobnego sprzêtu/materia³ów medycznych jednorazowych.
- Dostawa t³ucznia, kliñca oraz grysu w ramach zadania inwestycyjnego pn. " Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ci±gu drogi powiatowej Nr 1865R Kunowa - Harklowa w miejscowo¶ci Kunowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Bie¿±ce remonty ulic, których zarz±dc± jest Burmistrz Miasta Jas³a.
- Roboty budowlane w ramach zadania "Budowa budynku wiejskiego o¶rodka zdrowia w Szebniach wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± - etap II"
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudow± drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Ma³e w km 0+190 do 0+310 i odbudow± sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimo¶cie
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedziñca Wydzia³u Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudow± sieci i wykonaniem nowych przy³±czy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.