Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347207/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa dostępności mieszkańców do komunikacji - zakup samochodu z wywrotką oraz koparkoładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wieluński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kazimierza Wielkiego, 2
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438434280
1.5.8.) Numer faksu: 438434263
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d5e62c7-3407-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności mieszkańców do komunikacji - zakup samochodu z wywrotką oraz koparkoładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5e62c7-3407-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015876/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Poprawa dostępności mieszkańców do komunikacji - zakup samochodu z wywrotką oraz koparkoładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego wywrotki, dofinansowana z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD.4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki, dofinansowana z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD.4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU LIBELLA Sp.j Grzegorz Pierzchała, Marcin Pierzchała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893753
7.3.3) Ulica: Gołkowice Dolne
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 33-388
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU LIBELLA SPÓŁKA JAWNA GRZEGORZ PIERZCHAŁA MARCIN PIERZCHAŁA
jakie przetargi wygrała firma
FHU LIBELLA SPÓŁKA JAWNA GRZEGORZ PIERZCHAŁA MARCIN PIERZCHAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351171698
7.3.3) Ulica: Cholerzyn 383
7.3.4) Miejscowość: Liszki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup i dostawa emulsji asfaltowej dla PZD w Wieluniu
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ulicy Roosevelta w Wieluniu
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
- Przebudowa części budynku szkoły (skrzydło boczne) w celu stworzenia i realizacji inicjatywy SOWA - Strefa Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup używanej koparko - ładowarki
- "Zakup fabrycznie nowej koparki na gąsienicach - w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu."
- Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym z zabudową samowyładowczą.
- Zakup koparko ładowarki
- "Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Samborzec i jej sołectw".
- "Zakup w formie leasingu sprzętu specjalistycznego, tj. koparko-ładowarki wraz z osprzętem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.