eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiBudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.4.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.flisek@umminskmaz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416830

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00407580

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie przewidzianej w SWZ;
b) przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez te podmioty.

Po zmianie:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie przewidzianej w SWZ;
b) przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez te podmioty.
3. Wykonawca w dniu podpisania umowy na Część I złoży Zamawiającemu kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w % od R i S; Kz – koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp).
4. Kosztorys, o którym mowa w pkt. 3 będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadku:
1) odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron,
2) rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
5. Kosztorys, o którym mowa w pkt. 3, wskazuje sposób kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odrębnie dla każdej z ulic.
6. Kosztorys, o których mowa w pkt. 3, należy wykonać jako kosztorys szczegółowy lub uproszczony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
1. Zamawiający udziela Wykonawcy na jego wniosek zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny brutto wskazanej w §7 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.
3. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
……………………………………………………………………….………………..
nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a
ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.
4. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru
końcowego, zgodnie z postanowieniami § 10. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-26 10:00

Po zmianie:
2024-08-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-26 10:05

Po zmianie:
2024-08-01 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-24

Po zmianie:
2024-08-30

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający odstępuje od możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy brutto - dotyczy zmiany, o której mowa w sekcji 3.4.1).
2. Zamawiający dokonuje zmiany treści wzoru umowy na część I, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ w szczególności odstępuje od możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy brutto.
Zaktualizowany Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy na część I Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Załącznik nr 6 do SWZ- Wzór umowy część I 17.07.2024).
3. Zamawiający dokonuje zmiany treści SWZ poprzez zamieszczenie wzoru umowy na część II – Załącznik nr 6a do SWZ.
4. Zamawiający dokonuje zmiany treści SWZ poprzez zamieszczenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, który stanowi opis przedmiotu zamówienia na część II, stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.