Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355166/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
STAŁA USŁUGA TRANSPORTOWA – PRZEWÓZ UCZNIÓW/DZIECI NA ZAJĘCIA SPORTOWE
W RAMACHGODZIN LEKCYJNYCH DLA ZESPOŁU
SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W GDAŃSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383759515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotra Czajkowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-169
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp2.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp2.edu.gdansk.pl/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
STAŁA USŁUGA TRANSPORTOWA – PRZEWÓZ UCZNIÓW/DZIECI NA ZAJĘCIA SPORTOWEW RAMACHGODZIN LEKCYJNYCH DLA ZESPOŁU
SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W GDAŃSKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e0ca63-3c6e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest - Stała usługa transportowa – przewóz uczniów/dzieci na zajęcia sportowe w ramach godzin lekcyjnych w okresie od 04 września 2023 roku do 20 czerwca 2024 roku na trasie:
A. Gdańsk, Zespól Szkolno – Przedszkolny nr 2, Czajkowskiego 1 – Gdańsk, AWFiS Hala Leszka Blanika, od strony Czyżewskiego;
B. Gdańsk, AWFiS Hala Leszka Blanika, od strony Czyżewskiego - Gdańsk, Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 2, Czajkowskiego 1
Przewidywana dzienna liczba kilometrów do pokonania max 100 km ( tygodniowo 500 km).
2. W przypadku awarii pojazdu Przewoźnik zobowiązuje się do wykonania przewozu pojazdem tej samej klasy, spełniającym tożsame wymagania, w tym w szczególności w zakresie ilości dostępnych miejsc siedzących, posiadanych ubezpieczeń i standardu przewozu.
3. Przewoźnik zapewnia, że pojazd znajduje się w stanie technicznym gwarantującym prawidłowe wykonanie przewozów i zapewniającym bezpieczeństwo osobom przewożonym.
4. Przewoźnik zobowiązuje się do punktualnego podstawienia transportu.
5. Przewoźnik zobowiązuje się do wykonywania przejazdu zgodnie z zaplanowanymi godzinami, nie ponosi jednak odpowiedzialności za utrudnienia na drodze oraz wynikłe w związku z nimi opóźnienia.
6. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać aktualną polisę OC, ubezpieczenie NNW oraz stosowne dokumenty (prawo jazdy) potwierdzające kwalifikacje personelu, ważne badania techniczne pojazdów oraz wymagane prawem dokumentu uprawniające do świadczenia publicznych usług transportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162064,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20462,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173016,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy – Usługi – Handel Dominik Żebrowski siedzibą: 80-177 Gdańsk, ul. Jaśminowy Stok 59C/8
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831821392
7.3.3) Ulica: ul. Jaśminowy Stok
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-177
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY - USŁUGI - HANDEL DOMINIK ŻEBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY - USŁUGI - HANDEL DOMINIK ŻEBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173016,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Usługa przewozu osób
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.