Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263082/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00277094/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00287736/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-16
- 2024/BZP 00295983/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0ccf391-ec29-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.14.2024
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 798649,06
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia z wybranymi Wykonawcami Umowy ramowej, określającej warunki i zasady dla zamówień, jakie mogą zostać udzielone w trakcie jej obowiązywania, zwanych dalej ,,zamówieniami jednostkowymi''
1.1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz asortymentu oraz wymagania w zakresie realizacji zostały zawarte w TOM III SWZ OPZ - Wykaz i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w TOM II SWZ PPUR (Projektowane postanowienia umowy ramowej).
3. Zamawiający w TOM III SWZ OPZ - w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazał wykaz i szacunkowe ilości zapotrzebowania na środki czystości, artykuły higieniczne i do utrzymania czystości zamawiane przez Zamawiającego w ostatnim czasie, które planowane są do zakupu w ramach umowy ramowej.
4. Zamawiający każdorazowo w „zamówieniach jednostkowych” szczegółowo określi opis i ilość zamawianego asortymentu Przedmiotu umowy, w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego.
5. Ewentualne wskazanie w TOM III SWZ OPZ symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
6. Określenie szacunkowych ilości asortymentu Przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego nie stanowi zobowiązania Zamawiającego zakupu wszystkich wskazanych pozycji i w wskazanych ilościach, w związku z czym, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega również możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości asortymentu ponad wskazaną w TOM III SWZ OPZ.
7. Zamawiający wymaga aby oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynek polski zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, atesty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831000-6 - Preparaty piorące
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2397,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1988,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300105623
7.3.3) Ulica: SYCOWSKA 40
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-003
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1086549,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:1777.45 PLN brutto - wyrażona po cenach jednostkowych;
3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2397.22 PLN brutto - wyrażona po cenach jednostkowych;
4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1988.66 PLN - wyrażona po cenach jednostkowych;
5. Umowa ramowa została zawarta z dwoma wybranymi wykonawcami:
- PGD POLSKA Sp. z. o.o., z siedzibą ul. Sycowska 40, 60-003 Poznań (Oddział Warszawa, ul. Bodycha 97, 05-820 Piastów),REGON: 300105623, oferta: 1988,66 zł brutto - wyrażona po cenach jednostkowych;
- Moryto Jerzy "ADMOR" Przedsiębiorstwo Handlowe, z siedzibą ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, REGON: 670546987, oferta: 2 397,11 PLN - wyrażona po cenach jednostkowych;
6. Wartość umowy ramowej: 1 086 549.17 PLN brutto - przeznaczona na realizację na podstawie szacowanych ilości pozycji asortymentowych przewidzianych do realizacji;
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Dostawa izotopu wzbogaconego Te-130 w postaci ditlenku telluru Te-130 (TeO2) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa środków czystości i higieny dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do codziennego utrzymania czystości
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.