Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00342133/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 14 (z podziałem na 2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 16
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pt@kppsp.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 14 (z podziałem na 2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d1dbe41-34d8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00233535/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą - etap 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – ślusarka wewnętrzna:- dostawa i montaż drzwi stalowych wewnętrznych – 17 szt.,
- montaż drzwi wewnętrznych i witryn aluminiowych (dostawa Inwestora).
Szczegółowy wykaz i opisy w załączonych do Części 1 zestawieniach:
- stolarka drzwiowa wewnętrzna (stalowa),
- zestawienie Nr 5 – Drzwi wewnętrzne ppoż. Alu.,
- zestawienie Nr 7 – Drzwi wewnętrzne Alu.,
- zestawienie Nr 9 – Witryny wewnętrzne Alu.,
oraz załączony szczegółowy przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.5.) Wartość części: 96344,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej zgodnie z:- 943 Opis PW (pdf i word),
- komplet rysunków dwg i pdf projektu wykonawczego i budowlanego branży elektrycznej,
- specyfikacja techniczna (pdf i word).
oraz załączony szczegółowy przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.5.) Wartość części: 391347,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189733,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLESS-BRAM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367913740
7.3.4) Miejscowość: Piasek
7.3.5) Kod pocztowy: 43-211
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548211,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548211,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548211,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL Cymorek Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072182002
7.3.4) Miejscowość: Kiczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548211,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Popiołka w Cieszynie
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego akrylowego i grubowarstwowego przejść dla pieszych oraz ciągów dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2025r.
- Zaprojektowanie rozbudowy stacji ładowania autobusów elektrycznych, jej rozbudowa i wyposażenie
- Zakup i dostawa elementów oznakowania pionowego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie
- Kompleksowe wykonanie robót związanych z organizacją ruchu drogowego w obszarze poszerzenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Cieszyna
- Umocnienie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2025r.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem oddziału żłobka miejskiego przy ul. Wojciecha 23a do wymogów p.poż. oraz utworzeniem dodatkowych miejsc w ramach programu "Aktywny Maluch"
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.