Og³oszenie z dnia 2024-07-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00452200/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA W PRZEDSZKOLU W BIEDRUSKU ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SUCHYM LESIE – BUDYNEK PRZY UL. KONWALIOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.suchylas.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA W PRZEDSZKOLU W BIEDRUSKU ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SUCHYM LESIE – BUDYNEK PRZY UL. KONWALIOWEJ
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4b6ab8f6-dce3-453b-a79a-b26cc3f72f8b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00416992
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b6ab8f6-dce3-453b-a79a-b26cc3f72f8b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Szczegó³owe regulacje dotycz±ce zasady korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych jest Wójt Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13 62-002 Suchy Las, e-mail: ug@suchylas.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu email: iod_suchylas@rodo.pl ;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 PZP.
4) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu z uwzglêdnieniem okresów przechowywania okre¶lonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych tj. kat. archiwalna - B5;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi zwi±zane ze sprz±taniem pomieszczeñ nastêpuj±cych budynków:
- Przedszkole w Zespole Szkó³ w Biedrusku, ul. Ametystowa 2, 62-003 Biedrusku
- Szko³± Podstawowa im. Jana Paw³a II w Suchym Lesie – budynek przy ul. Konwaliowej 4, 62-002 Suchy Las
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a)
nie podlegaj± wykluczeniu;
b) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1)
zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2)
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 140 000,00 PLN (s³ownie: sto czterdzie¶ci tysiêcy z³otych) lub równowarto¶æ tej kwoty w przypadku walut innych, ni¿ z³oty polski, obliczon± przy uwzglêdnieniu ¶redniego kursu waluty obcej z dnia sk³adania ofert).
4)
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a)
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ minimum dwie us³ugi polegaj±ce na sprz±taniu budynków u¿yteczno¶ci publicznej1 o powierzchni u¿ytkowej minimum 2000m2 ka¿dy. W przypadku, je¿eli warto¶æ zamówienia wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie obcej – równowarto¶æ tej kwoty w z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.
b)
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ zespo³em (osob±/osobami) zdolnym do wykonania zamówienia, sk³adaj±cym siê z minimum 7 osób zatrudnionych na umowê o pracê.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w:
a) rozdziale VIII ust. 1 pkt a) zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie potwierdzi, i¿ spe³nia ww. warunek,
b) rozdziale VIII ust. 2. pkt 3) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ³±cznie potwierdz±, i¿ ³±cznie spe³niaj± ww. warunek,
c) rozdziale VIII ust. 2. pkt 4) SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie potwierdzi, i¿ spe³nia ww. warunek,
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych na zasadach i warunkach to¿samych jak okre¶lono to w ust. 3 powy¿ej dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdziale VIII ust. 4 SWZ wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1 ustawy PZP.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE: dokumenty sk³adane NA WEZWANIE: podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ z³o¿enia, do których z³o¿enia zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona:
1) potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ
b) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
2) potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (polisa ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem op³acenia sk³adki/sk³adek)
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych- referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie, które powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami i wskazaniem informacji o niepe³nosprawno¶ci (je¶li dotyczy) - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
a) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
b) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien z³o¿yæ WRAZ Z OFERT¡ (wype³niony formularz ofertowy- za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz:
1) Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ dotycz±ce tych podmiotów. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) Zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4 PZP, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, (je¿eli dotyczy). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, je¿eli w postêpowaniu zachodz± okoliczno¶ci opisane w art. 117 ust. 2 i 3 PZP.
4) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie okre¶la PRZEDMIOTOWYCH ¶rodków dowodowychSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia / dokumenty, sk³ada siê zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdzia³ach VIII i X SWZ.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ przedmiotowej umowy tj. powoduj±cych, ¿e charakter umowy zmienia siê w sposób istotny w stosunku do pierwotnego jej brzmienia, o których mowa w art. 454 ust.2 ustawy PZP.2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotowej umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy PZP, w tym w sytuacjach jak ni¿ej:
1) konieczno¶æ zmiany terminów umownych
2) zmiana zakresu rzeczowego umowy z powodu wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
3) zmiana liczby osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia w stosunku do okre¶lonych w umowie pod warunkiem uprzedniej akceptacji przez Zamawiaj±cego,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e wykona zamówienie samodzielnie,
5) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nieniem przez nowego podwykonawcê takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny,
6) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e wykona zamówienie samodzielnie,
7) zmiana wynagrodzenia w wyniku zmian obowi±zuj±cych przepisów
8) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
9) usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niespójno¶ci w tre¶ci umowy (wraz z za³±cznikami oraz dokumentami stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ) w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie niezbêdnym do usuniêcia tych rozbie¿no¶ci lub niespójno¶ci wynikaj±cych ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa,
10) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego,
Szczegó³y zmian ze wzglêdów technicznych zawarto w za³±czniku nr 7 do SWZ (projekt umowy).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e ustanowi³ kryterium nr 3, tj. 3/ KRYTERIUM 3 – Aspekty spo³eczneWaga kryterium - 20%
a) Wykonawca, który zatrudni do realizacji zamówienia osoby z niepe³nosprawno¶ci± w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (DZ.U.2024.44 z pó¼n. zm.), otrzyma dodatkowe punkty.
b) Ocena punktowa w kryterium dokonana zostanie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy w Formularzu oferty.
c) W Formularzu oferty nale¿y podaæ konkretn± liczbê osób z niepe³nosprawno¶ci±, które Wykonawca zatrudni do realizacji zamówienia.
d) W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wska¿e czytelnie liczby zatrudnionych osób w przedmiotowym kryterium Zamawiaj±cy przyzna 0 punktów w przedmiotowym kryterium oceny.
e) W przypadku gdy wykonawca zatrudnia w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobê z niepe³nosprawno¶ci± otrzyma 10 pkt.
f) W przypadku gdy wykonawca zatrudnia w okresie realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby z niepe³nosprawno¶ci± otrzyma 20 pkt.
Maksymalna liczba punktów, któr± mo¿e uzyskaæ Wykonawca w przedmiotowym kryterium wynosi 20.
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
wiêcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czysto¶ci w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach go¶cinnych Nadle¶nictwa Lubaczów w 2025 roku
- Us³ugi bie¿±cego utrzymania czysto¶ci w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, po³o¿onym przy ul. Szubiñskiej 4 oraz terenów zewnêtrznych do niego przylegaj±cych.
- Kompleksowe wykonywanie us³ug zwi±zanych ze sprz±taniem pomieszczeñ w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci biura i jego otoczenia oraz pe³nienie dy¿urów przeciwpo¿arowych w Nadle¶nictwie Sarbia w roku 2025.
- Us³uga sprz±tania budynków Politechniki Czêstochowskiej
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.