Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355050/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIERPECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242759101
1.5.8.) Numer faksu: 242759100 wew. 144
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiat.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sierpc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a1830a3-2336-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1830a3-2336-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036842/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż wyposazenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowo wyremontowanego budynku biurowego przy ul. Kopernika 8 w Sierpcu. Zamierzenie ma na celu stworzenie dogodnych warunków pracy dla administracji Powiatu w zakresie obsługi interesantów wydziałów urzędu oraz samodzielnych stanowisk pracy. Przedmiotowy budynek po jego rozbudowie i przebudowie będzie funkcjonował w strukturze obiektów Starostwa Powiatowego co w konsekwencji powoduje iż część funkcji wynikających z prawidłowego działania wydziałów jest realizowana poza przedmiotowym obiektem.
Biurowiec będzie obsługiwany przez 25 osób urzędników, w sumie w obiekcie jednorazowo przebywać będzie do 40 osób łącznie z petentami.
Dla pracowników przewiduje się pomieszczenia biurowe – jedno i kilkuosobowe, wyjątek stanowić będzie sala obsługi dla Wydziału Komunikacji, obsługiwana przez 6 osób. Z uwagi na zaniżoną wysokość pomieszczenia dla ilości osób zatrudnionych, uzyskano zgodę Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na odstępstwo od obowiązujących przepisów. Dla pracowników sali obsługi przewidziano pomieszczenia szatniowe, w budynku będą także pomieszczenia śniadań, oraz sanitariaty dla personelu
i interesantów.
Obiekt w zakresie opracowania jest dostępny dla osób poruszających się na wózkach. Dźwig osobowy z kabiną z zapowiedziami głosowymi i oznaczeniami dla osób niedowidzących. Dźwig zapewnia dostępność na każdy poziom budynku bezpośrednio z poziomu przyziemia. Zaprojektowano komunikację poziomą bezprogową, zaprojektowano wymaganą szerokość drzwi minimum 90 cm. Zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych wyposażony w systemy pochwytów ułatwiających korzystanie.
Całość wyposażenia została opisana w projekcie aranżacji wnętrz stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Do wyposażenia opisanego w projekcie aranżacji wnętrz Wykonawca doliczy jeszcze n/w wyposażenie:
- biurko lewe (nr 25 ) kolor dąb odwieczny – 3 szt.,
- biurko (nr 25 b) dąb odwieczny - 1szt.,
- szafka biurowa niska (nr 27a) kolor dąb odwieczny – 1 szt.,
- regał (nr 40 ) kolor dąb odwieczny - 1 szt.,
- fotel obrotowy (nr 24) – 3 szt.,.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135495,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496697,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197427,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER MICHAŁ BENKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220471628
7.3.3) Ulica: Wileńska 59b/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197427,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.