Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00267285/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00270245/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00277265/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9017501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a10c09-e1fb-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Kolejowej w Rawiczu w zakresie przebudowy nawierzchni dróg i chodników wraz z montażem mebli miejskich, przebudową i budową kanalizacji deszczowej. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NIE BĘDZIE REALIZOWANE NOWE OŚWIETLENIE ULICZNE UL. KOLEJOWEJ. INSTNIEJĄCA IFRASTRUKTURA OŚWIETLENIOWA POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
Prace polegają w szczególności na przebudowie około 562 m ul. Kolejowej w Rawiczu. W ramach przedsięwzięcia jezdnię należy wykonać o szerokości 5,5 m i nawierzchni z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych. W jezdni w kilku miejscach będą umieszczone kwadraty istniejącego kamienia polnego spowalniającego ruch. Przy pasie jezdnym usytuowany będzie pas istniejącego kamienia polnego o zmiennej szerokości. Chodniki o szerokości ok. 120 cm wykonane będą z brązowawej kostki betonowej, z pozostawionymi bezpośrednio przy budynkach pasami z istniejących kamieni polnych o zmiennej szerokości oraz z pasami o szerokości ok. 40 cm z takiego kamienia przy jezdniach. Chodniki będą wyniesione powyżej poziomu jezdni o 6 cm. Krawężniki wykonane zostaną z granitu o lekkim zabarwieniu brązowym. Cały układ dwóch chodników i jezdni będzie zmiennej szerokości, wynikającej z usytuowania istniejących budynków po obydwu stronach. Zachowane zostaną wszystkie wejścia do domów (schody) i wjazdy na posesje –
w obszarach wjazdów zachowany będzie ciąg użytych materiałów dzięki zastosowaniu łupanej kostki granitowej płomieniowanej nawierzchniowo o lekkim zabarwieniu brązowym, zbliżonej kolorystycznie do istniejącego kamienia polnego. Obniżenie nastąpi w pasie 40 cm przy krawężniku, w tym miejscu krawężnik będzie sfazowany.
Na skrzyżowaniach ul. Kolejowej z ul. Chopina i z ul. Strzelecką umieszczone zostaną nieduże wybrzuszone wyspy z istniejącego kamienia polnego stanowiące postumenty pod cztery nieduże zabytkowe pompy (przeniesione z różnych miejsc Rawicza-Sarnowy, między innymi z ul. Chopina i z Rynku) i istniejący krzyż (ul. Strzelecka). Na skrzyżowaniach tych utworzone zostaną niewielkie placyki z istniejącego kamienia polnego oraz zostaną wykonane oprawy doziemne iluminacji zabytkowych pomp i krzyża. Oprawy doziemne iluminacyjne należy przyłączyć do istniejącego oświetlenia ulicznego.
Woda opadowa z powierzchni ul. Kolejowej odprowadzona będzie do pasów ściekowych wykonanych
z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych – do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków.
Na placykach skrzyżowań ul. Kolejowej z ul. Chopina i ul. Strzelecką zaprojektowano po 4 drzewa (łącznie 8 drzew) - leszczynę turecką (Corylus colurna) z układami korzeniowymi sadzonymi między ekranami zapobiegającymi nadmiernemu rozrostowi. Drzewa zostaną umieszczone w ramkach z granit, kolorystycznie nawiązującej do koloru posadzek.
W ul. Kolejowej zamontowane zostaną kosze na śmieci, wykonane z drewna dębowego i stali malowanej proszkowo.
W ul. Kolejowej należy wykonać remont nawierzchni w rejonie przejazdu kolejowego na odcinku o długości 13 m przed przejazdem kolejowym oraz 20 m za przejazdem kolejowym. Remont polegać będzie na odtworzeniu nawierzchni z kamienia polnego o pochyleniu maksymalnym na dojazdach do przejazdu 2,5%.
3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
4. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
5. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 6749620,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Szklarniowej w Sierakowie wrazz budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowie drogi gminnej wewnętrznej w Wydawach. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.
2. Zakres prac dla przebudowy ul. Szklarniowej w Sierakowie:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 750,00 m drogi gminnej nr 810697P w Sierakowie w celu poprawy płynności jazdy. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać ciąg pieszo-jezdny o zmiennej szerokości 3,00 - 5,00 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów ulicznych, a dalej poprzez kanalizację deszczową do istniejącego rowu. Po wykonaniu prac w drodze gminnej, ul. Ogrodniczej należy odtworzyć nawierzchnię jezdni z masy bitumicznej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej
i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. Zakres prac obejmuje również wykonanie dwóch mijanek z kostki betonowej, a także skrzyżowania ulic Szklarniowej i Ogrodniczej zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1.
3. Zakres prac dla przebudowy drogi gminnej wewnętrznej w Wydawach:
Zamówienie polega w szczególności na przebudowie drogi wewnętrznej we wsi Wydawy na długości około 242,45 m. W ramach zadania planuje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 4,0-4,5 m z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych, ograniczonej z obu stron opornikiem betonowym na ławie betonowej.
4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
5. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
6. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 5329434,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na:A. Wykonaniu robót budowlanych przebudowy ul. Pszczelarskiej w Dębnie Polskim wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowy drogi gminnej nr 810656P oraz dróg wewnętrznych dz. nr 178, 183/1, 183/7 w Łaszczynie od drogi powiatowej do końca zabudowań wraz z budową kanalizacji deszczowej,
oraz
B. wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwolenie na budowę /zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Ogrodowej
w Słupia Kapitulna oraz budowy kanalizacji deszczowej”,
oraz wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
Zadania należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych oraz programie funkcjonalno – użytkowym, określającym wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich elementów zadania, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz.”.
2. Zakres prac w ulicy Pszczelarskiej w Dębnie Polskim:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 410,00 m ulicy Pszczelarskiej w Dębnie Polskim w celu poprawy płynności jazdy oraz bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać ciąg pieszo-jezdny o szerokości 5,50 – 11,00 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. 250 mm, 200 mm, przykanalików o śr. 160 mm oraz wpustów ulicznych z osadnikami. Kanalizację należy wpiąć w ul. Rawicką w Dębnie Polskim. Po wykonaniu prac w drodze powiatowej należy odtworzyć nawierzchnię z masy bitumicznej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej należy wyregulować
i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
3.Zakres prac w drodze gminnej nr 810656P we wsi Łaszczyn:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 185,00 m drogi gminnej nr 810656P w Łaszczynie od drogi powiatowej do końca zabudowań oraz ok. 220,00 m dróg wewnętrznych dz. nr 178, 183/1, 183/7 obręb Łaszczyn. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać jezdnie w pasie drogi publicznej o szerokości 6,00 m
i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Natomiast drogi wewnętrzne zaprojektowane jako ciąg pieszo-jezdny o szerokości zmiennej 4,25 – 4,50 m ułożyć z kostki brukowej, betonowej koloru grafitowego. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie poszerzenia chodnika wraz z regulacją wysokościową istniejącego, zjazdów oraz ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej. Projekt przewiduje również budowę miejsc postojowych z kostki betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne
i poprzeczne do projektowanych wpustów ulicznych, a dalej poprzez kanalizację deszczową do projektowanych skrzynek rozsączających. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
4. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia tj. przebudowy ul. Ogrodowej w Słupi Kapitulnej oraz budowy kanalizacji deszczowej, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
1) w zakresie prac projektowych:
a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń (w tym przede wszystkim pozwolenia na budowę / dokonania zgłoszenia robót budowalnych) decyzji związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji niniejszego zadania,
b) wykonanie wymaganych pomiarów (w tym geodezyjne) i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej (projekt budowlany / dokumentacja zgłoszeniowa wraz ze szczegółami projektu wykonawczego) wraz z informacją BIOZ, zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami, pozwoleniami i decyzjami,
d) zakup aktualnych podkładów mapowych (pozyskanie mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana),
e) opracowanie projektów branżowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba,
f) opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu,
g) opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac,
h) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikację techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych sporządzoną na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych
z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,
i) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie),
j) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność
z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
k) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
l) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,
m) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej
i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
n) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego
z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa
i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,
o) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
2) w zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym / dokumentacją zgłoszeniową wraz ze szczegółami projektu wykonawczego,
b) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
d) prowadzenie dziennika budowy,
e) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
Oraz
Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym integralną część niniejszej SWZ. W przypadku rozbieżności w zapisach co do poszczególnych fragmentów OPZ, wiążące są zapisy
w dokumentach wydanych czy wytworzonych później. W przypadku rozbieżności w zapisach PFU
i dokumentacji technicznej, należy przyjmować zapisy i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej, która została uzgodniona przez Zamawiającego. Wymienione dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
roboty polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
roboty polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
roboty polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
8. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 5340697,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Sucharskiego w Rawiczu oraz przebudowie ul. Młyńskiej w Rawiczu. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymiw dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa
i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.
2.Zakres prac w ul. Sucharskiego w Rawiczu:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 80,00 m ulicy Sucharskiego w Rawiczu w celu poprawy płynności jazdy. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać nową warstwę ścieralną jezdni o szerokości 6,00 m z betonu asfaltowego wraz z wymianą krawężników oraz budową obustronnego ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę zjazdów oraz progu zwalniającego z kostki brukowej, betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych, a dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować
i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
3. Zakres prac w ulicy Młyńskiej w Rawiczu:
Prace polegają w szczególności na wykonaniu ciągu pieszo-jezdnego o zmiennej szerokości 3,70 – 10,60 m
i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej w ulicy Młyńskiej. W ramach przedsięwzięcia należy również wykonać ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,00 – 3,00 m z kostki betonowej bezfazowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej na odcinku ok 74,00 m o śr. 250 mm, przykanalików o śr. 160 mm oraz wpustów ulicznych. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
5. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
6. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1162175,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Chopina i Piekarskiej w Rawiczuw zakresie przebudowy nawierzchni dróg i chodników wraz z montażem mebli miejskich, przebudową i budową kanalizacji deszczowej. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi
w dokumentacjach projektowych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa
i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.
W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NIE BĘDZIE REALIZOWANE NOWE OŚWIETLENIE ULICZNE UL. CHOPINA I PIEKRASKIEJ. INSTNIEJĄCA IFRASTRUKTURA OŚWIETLENIOWA POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
Ul. Chopina w Rawiczu
W ramach przebudowy ul. Chopina jezdnię należy wykonać o szerokości 5,5 m i nawierzchni z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych. W jezdni w kilku miejscach będą umieszczone kwadraty istniejącego kamienia polnego spowalniającego ruch. Przy pasie jezdnym usytuowany będzie pas istniejącego kamienia polnego o zmiennej szerokości. Chodniki o szerokości ok. 120 cm wykonane będą
z brązowawej kostki betonowej, z pozostawionymi bezpośrednio przy budynkach pasami z istniejących kamieni polnych o zmiennej szerokości oraz z pasami o szerokości ok. 40 cm z takiego kamienia przy jezdniach. Chodniki będą wyniesione powyżej poziomu jezdni o 6 cm. Krawężniki wykonane zostaną z granitu o lekkim zabarwieniu brązowym. Cały układ dwóch chodników i jezdni będzie zmiennej szerokości, wynikającej z usytuowania istniejących budynków po obydwu stronach. Zachowane zostaną wszystkie wejścia do domów (schody) i wjazdy na posesje –
w obszarach wjazdów zachowany będzie ciąg użytych materiałów dzięki zastosowaniu łupanej kostki granitowej płomieniowanej nawierzchniowo o lekkim zabarwieniu brązowym, zbliżonej kolorystycznie do istniejącego kamienia polnego. Obniżenie nastąpi w pasie 40 cm przy krawężniku, w tym miejscu krawężnik będzie sfazowany.
Woda opadowa z powierzchni ul. Chopina odprowadzona będzie do pasów ściekowych wykonanych z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych – do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków.
W ul. Chopina istniejące po obu stronach jezdni drzewa należy usunąć (wszelkie formalności i koszty związane
z wycinką drzew leży po stronie Wykonawcy), a nowych 9 drzew zostanie zasadzonych w formie szpaleru po jednej stronie, od zachodu. Zaprojektowano lipę drobnolistną Greenspire (Tilia cordata / Greenspire) z układami korzeniowymi sadzonymi między ekranami zapobiegającymi nadmiernemu rozrostowi. Drzewa zostaną umieszczone w ramkach z granit, kolorystycznie nawiązującej do koloru posadzek. Między drzewami zostaną zasadzone rabaty krzewne różane.
W ul. Chopina zamontowane zostaną kosze na śmieci, wykonane z drewna dębowego i stali malowanej proszkowo.
Ul. Piekarska w Rawiczu
W ramach przebudowy ulicy Piekarskiej należy wykonać ciąg pieszo – jezdny o zmiennej szerokości, wynikający
z usytuowania istniejących budynków po obu stronach. Ciąg wykonany będzie z brązowawej kostki betonowej
o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych.
Woda opadowa z powierzchni ul. Piekarskiej zostanie odprowadzona do usytuowanego w osi ciągu pasa ściekowego wykonanego z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych – do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
4. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1231245,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4995030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5371450,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4995030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Żurek – Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699 1001 770
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4995030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3133165,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3168500,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3133165,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697 233 2023
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3133165,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4638719,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5048600,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4638719,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697 237 5127
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
NOVA-PROJECT SP. Z O.O. - prace projektowe
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4638719,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153744,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1338200,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1153744,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697 237 5127
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153744,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905267,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Żurek – Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699 1001 770
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.