eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczBudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/901750

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a10c09-e1fb-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.2710.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Kolejowej w Rawiczu w zakresie przebudowy nawierzchni dróg i chodników wraz z montażem mebli miejskich, przebudową i budową kanalizacji deszczowej. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.
W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NIE BĘDZIE REALIZOWANE NOWE OŚWIETLENIE ULICZNE UL. KOLEJOWEJ. INSTNIEJĄCA IFRASTRUKTURA OŚWIETLENIOWA POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
Prace polegają w szczególności na przebudowie około 562 m ul. Kolejowej w Rawiczu. W ramach przedsięwzięcia jezdnię należy wykonać o szerokości 5,5 m i nawierzchni z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych. W jezdni w kilku miejscach będą umieszczone kwadraty istniejącego kamienia polnego spowalniającego ruch. Przy pasie jezdnym usytuowany będzie pas istniejącego kamienia polnego o zmiennej szerokości. Chodniki o szerokości ok. 120 cm wykonane będą z brązowawej kostki betonowej, z pozostawionymi bezpośrednio przy budynkach pasami z istniejących kamieni polnych o zmiennej szerokości oraz z pasami o szerokości ok. 40 cm z takiego kamienia przy jezdniach. Chodniki będą wyniesione powyżej poziomu jezdni o 6 cm. Krawężniki wykonane zostaną z granitu o lekkim zabarwieniu brązowym. Cały układ dwóch chodników i jezdni będzie zmiennej szerokości, wynikającej z usytuowania istniejących budynków po obydwu stronach. Zachowane zostaną wszystkie wejścia do domów (schody) i wjazdy na posesje –
w obszarach wjazdów zachowany będzie ciąg użytych materiałów dzięki zastosowaniu łupanej kostki granitowej płomieniowanej nawierzchniowo o lekkim zabarwieniu brązowym, zbliżonej kolorystycznie do istniejącego kamienia polnego. Obniżenie nastąpi w pasie 40 cm przy krawężniku, w tym miejscu krawężnik będzie sfazowany.

Na skrzyżowaniach ul. Kolejowej z ul. Chopina i z ul. Strzelecką umieszczone zostaną nieduże wybrzuszone wyspy z istniejącego kamienia polnego stanowiące postumenty pod cztery nieduże zabytkowe pompy (przeniesione z różnych miejsc Rawicza-Sarnowy, między innymi z ul. Chopina i z Rynku) i istniejący krzyż (ul. Strzelecka). Na skrzyżowaniach tych utworzone zostaną niewielkie placyki z istniejącego kamienia polnego oraz zostaną wykonane oprawy doziemne iluminacji zabytkowych pomp i krzyża. Oprawy doziemne iluminacyjne należy przyłączyć do istniejącego oświetlenia ulicznego.

Woda opadowa z powierzchni ul. Kolejowej odprowadzona będzie do pasów ściekowych wykonanych
z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych – do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków.

Na placykach skrzyżowań ul. Kolejowej z ul. Chopina i ul. Strzelecką zaprojektowano po 4 drzewa (łącznie 8 drzew) - leszczynę turecką (Corylus colurna) z układami korzeniowymi sadzonymi między ekranami zapobiegającymi nadmiernemu rozrostowi. Drzewa zostaną umieszczone w ramkach z granit, kolorystycznie nawiązującej do koloru posadzek.

W ul. Kolejowej zamontowane zostaną kosze na śmieci, wykonane z drewna dębowego i stali malowanej proszkowo.

W ul. Kolejowej należy wykonać remont nawierzchni w rejonie przejazdu kolejowego na odcinku o długości 13 m przed przejazdem kolejowym oraz 20 m za przejazdem kolejowym. Remont polegać będzie na odtworzeniu nawierzchni z kamienia polnego o pochyleniu maksymalnym na dojazdach do przejazdu 2,5%.

3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.

4. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
5. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 6749620,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Szklarniowej w Sierakowie wraz
z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowie drogi gminnej wewnętrznej w Wydawach. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.
2. Zakres prac dla przebudowy ul. Szklarniowej w Sierakowie:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 750,00 m drogi gminnej nr 810697P w Sierakowie w celu poprawy płynności jazdy. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać ciąg pieszo-jezdny o zmiennej szerokości 3,00 - 5,00 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów ulicznych, a dalej poprzez kanalizację deszczową do istniejącego rowu. Po wykonaniu prac w drodze gminnej, ul. Ogrodniczej należy odtworzyć nawierzchnię jezdni z masy bitumicznej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej
i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. Zakres prac obejmuje również wykonanie dwóch mijanek z kostki betonowej, a także skrzyżowania ulic Szklarniowej i Ogrodniczej zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1.
3. Zakres prac dla przebudowy drogi gminnej wewnętrznej w Wydawach:
Zamówienie polega w szczególności na przebudowie drogi wewnętrznej we wsi Wydawy na długości około 242,45 m. W ramach zadania planuje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 4,0-4,5 m z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych, ograniczonej z obu stron opornikiem betonowym na ławie betonowej.
4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
5. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
6. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 5329434,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na:
A. Wykonaniu robót budowlanych przebudowy ul. Pszczelarskiej w Dębnie Polskim wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowy drogi gminnej nr 810656P oraz dróg wewnętrznych dz. nr 178, 183/1, 183/7 w Łaszczynie od drogi powiatowej do końca zabudowań wraz z budową kanalizacji deszczowej,
oraz
B. wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwolenie na budowę /zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Ogrodowej
w Słupia Kapitulna oraz budowy kanalizacji deszczowej”,
oraz wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
Zadania należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych oraz programie funkcjonalno – użytkowym, określającym wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich elementów zadania, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz.”.
2. Zakres prac w ulicy Pszczelarskiej w Dębnie Polskim:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 410,00 m ulicy Pszczelarskiej w Dębnie Polskim w celu poprawy płynności jazdy oraz bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać ciąg pieszo-jezdny o szerokości 5,50 – 11,00 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. 250 mm, 200 mm, przykanalików o śr. 160 mm oraz wpustów ulicznych z osadnikami. Kanalizację należy wpiąć w ul. Rawicką w Dębnie Polskim. Po wykonaniu prac w drodze powiatowej należy odtworzyć nawierzchnię z masy bitumicznej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej należy wyregulować
i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
3.Zakres prac w drodze gminnej nr 810656P we wsi Łaszczyn:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 185,00 m drogi gminnej nr 810656P w Łaszczynie od drogi powiatowej do końca zabudowań oraz ok. 220,00 m dróg wewnętrznych dz. nr 178, 183/1, 183/7 obręb Łaszczyn. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać jezdnie w pasie drogi publicznej o szerokości 6,00 m
i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Natomiast drogi wewnętrzne zaprojektowane jako ciąg pieszo-jezdny o szerokości zmiennej 4,25 – 4,50 m ułożyć z kostki brukowej, betonowej koloru grafitowego. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie poszerzenia chodnika wraz z regulacją wysokościową istniejącego, zjazdów oraz ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej. Projekt przewiduje również budowę miejsc postojowych z kostki betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne
i poprzeczne do projektowanych wpustów ulicznych, a dalej poprzez kanalizację deszczową do projektowanych skrzynek rozsączających. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
4. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia tj. przebudowy ul. Ogrodowej w Słupi Kapitulnej oraz budowy kanalizacji deszczowej, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
1) w zakresie prac projektowych:
a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń (w tym przede wszystkim pozwolenia na budowę / dokonania zgłoszenia robót budowalnych) decyzji związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji niniejszego zadania,
b) wykonanie wymaganych pomiarów (w tym geodezyjne) i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej (projekt budowlany / dokumentacja zgłoszeniowa wraz ze szczegółami projektu wykonawczego) wraz z informacją BIOZ, zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami, pozwoleniami i decyzjami,
d) zakup aktualnych podkładów mapowych (pozyskanie mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana),
e) opracowanie projektów branżowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba,
f) opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu,
g) opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac,
h) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikację techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych sporządzoną na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych
z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,
i) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie),
j) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność
z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
k) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
l) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,
m) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej
i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
n) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego
z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa
i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,
o) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
2) w zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym / dokumentacją zgłoszeniową wraz ze szczegółami projektu wykonawczego,
b) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
d) prowadzenie dziennika budowy,
e) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.
5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
Oraz
Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym integralną część niniejszej SWZ. W przypadku rozbieżności w zapisach co do poszczególnych fragmentów OPZ, wiążące są zapisy
w dokumentach wydanych czy wytworzonych później. W przypadku rozbieżności w zapisach PFU
i dokumentacji technicznej, należy przyjmować zapisy i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej, która została uzgodniona przez Zamawiającego. Wymienione dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
 roboty polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
 roboty polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
 roboty polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
8. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 5340697,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Sucharskiego w Rawiczu oraz przebudowie ul. Młyńskiej w Rawiczu. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi
w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa
i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.
2.Zakres prac w ul. Sucharskiego w Rawiczu:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 80,00 m ulicy Sucharskiego w Rawiczu w celu poprawy płynności jazdy. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać nową warstwę ścieralną jezdni o szerokości 6,00 m z betonu asfaltowego wraz z wymianą krawężników oraz budową obustronnego ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę zjazdów oraz progu zwalniającego z kostki brukowej, betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych, a dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować
i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
3. Zakres prac w ulicy Młyńskiej w Rawiczu:
Prace polegają w szczególności na wykonaniu ciągu pieszo-jezdnego o zmiennej szerokości 3,70 – 10,60 m
i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej w ulicy Młyńskiej. W ramach przedsięwzięcia należy również wykonać ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,00 – 3,00 m z kostki betonowej bezfazowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej na odcinku ok 74,00 m o śr. 250 mm, przykanalików o śr. 160 mm oraz wpustów ulicznych. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.
4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
5. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
6. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1162175,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Chopina i Piekarskiej w Rawiczu
w zakresie przebudowy nawierzchni dróg i chodników wraz z montażem mebli miejskich, przebudową i budową kanalizacji deszczowej. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi
w dokumentacjach projektowych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Budowa
i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz”.
W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NIE BĘDZIE REALIZOWANE NOWE OŚWIETLENIE ULICZNE UL. CHOPINA I PIEKRASKIEJ. INSTNIEJĄCA IFRASTRUKTURA OŚWIETLENIOWA POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
Ul. Chopina w Rawiczu
W ramach przebudowy ul. Chopina jezdnię należy wykonać o szerokości 5,5 m i nawierzchni z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych. W jezdni w kilku miejscach będą umieszczone kwadraty istniejącego kamienia polnego spowalniającego ruch. Przy pasie jezdnym usytuowany będzie pas istniejącego kamienia polnego o zmiennej szerokości. Chodniki o szerokości ok. 120 cm wykonane będą
z brązowawej kostki betonowej, z pozostawionymi bezpośrednio przy budynkach pasami z istniejących kamieni polnych o zmiennej szerokości oraz z pasami o szerokości ok. 40 cm z takiego kamienia przy jezdniach. Chodniki będą wyniesione powyżej poziomu jezdni o 6 cm. Krawężniki wykonane zostaną z granitu o lekkim zabarwieniu brązowym. Cały układ dwóch chodników i jezdni będzie zmiennej szerokości, wynikającej z usytuowania istniejących budynków po obydwu stronach. Zachowane zostaną wszystkie wejścia do domów (schody) i wjazdy na posesje –
w obszarach wjazdów zachowany będzie ciąg użytych materiałów dzięki zastosowaniu łupanej kostki granitowej płomieniowanej nawierzchniowo o lekkim zabarwieniu brązowym, zbliżonej kolorystycznie do istniejącego kamienia polnego. Obniżenie nastąpi w pasie 40 cm przy krawężniku, w tym miejscu krawężnik będzie sfazowany.

Woda opadowa z powierzchni ul. Chopina odprowadzona będzie do pasów ściekowych wykonanych z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych – do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków.

W ul. Chopina istniejące po obu stronach jezdni drzewa należy usunąć (wszelkie formalności i koszty związane
z wycinką drzew leży po stronie Wykonawcy), a nowych 9 drzew zostanie zasadzonych w formie szpaleru po jednej stronie, od zachodu. Zaprojektowano lipę drobnolistną Greenspire (Tilia cordata / Greenspire) z układami korzeniowymi sadzonymi między ekranami zapobiegającymi nadmiernemu rozrostowi. Drzewa zostaną umieszczone w ramkach z granit, kolorystycznie nawiązującej do koloru posadzek. Między drzewami zostaną zasadzone rabaty krzewne różane.

W ul. Chopina zamontowane zostaną kosze na śmieci, wykonane z drewna dębowego i stali malowanej proszkowo.

Ul. Piekarska w Rawiczu
W ramach przebudowy ulicy Piekarskiej należy wykonać ciąg pieszo – jezdny o zmiennej szerokości, wynikający
z usytuowania istniejących budynków po obu stronach. Ciąg wykonany będzie z brązowawej kostki betonowej
o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych.

Woda opadowa z powierzchni ul. Piekarskiej zostanie odprowadzona do usytuowanego w osi ciągu pasa ściekowego wykonanego z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych – do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami,
2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi,
4) projektu stałej organizacji ruchu.
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej,
- prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej,
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
4. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1231245,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4995030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5371450,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4995030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Żurek – Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699 1001 770

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4995030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3133165,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3168500,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3133165,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697 233 2023

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3133165,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4638719,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5048600,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4638719,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697 237 5127

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

NOVA-PROJECT SP. Z O.O. - prace projektowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4638719,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153744,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1338200,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1153744,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Haus Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697 237 5127

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153744,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905267,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Żurek – Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699 1001 770

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.