eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiUtworzenie miejsca integracji we wsi Sobolewo, gmina Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie miejsca integracji we wsi Sobolewo, gmina Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-403dd7fa-40bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie miejsca integracji we wsi Sobolewo, gmina Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-403dd7fa-40bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044065/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Utworzenie miejsca integracji we wsi Sobolewo, gmina Suwałki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 188228,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59375,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: ,,Utworzeniu miejsca integracji we wsi Sobolewo, gmina Suwałki” .
3.2. Zakres prac do wykonania w szczególności obejmuje:
3.2.1. dostawę i montaż/ wykonanie drewnianego ławostołu 12-osobowy-1szt. ,
3.2.2. dostawę i montaż/ wykonanie ławek -6 szt.,
3.2.3. dostawę i montaż/ wykonanie paleniska ogniska- 1szt.,
3.2.4. dostawę i montaż lampa solarna- 3 szt.,
3.2.5. dostawę i montaż skrzynki elektrycznej wraz z przyłączem kablowym i budową linii kablowej,
3.2.6. uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy (tj. działki, na której były prowadzone roboty oraz terenów przyległych jeżeli zostały naruszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu Umowy) do stanu sprzed budowy lub lepszego (polegające w szczególności na naprawie nawierzchni utwardzonej w przypadku naruszenia, odsianiu trawy, odsadzeniu roślinności).
3.3. Inwestycja będzie realizowana na działce o nr ewidencyjnych: 160/2, jednostka ewidencyjna: 201207_2 Suwałki, OBRĘB: 0034, Sobolewo, gmina Suwałki. Zastosowanie materiałów - zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów winien uzyskać akceptację Zamawiającego/inspektora nadzoru na materiał/urządzenie przeznaczone do wbudowania.
3.4. Zamówienie dofinansowane jest w ramach realizacji projektu pn. ,,Utworzenie miejsca integracji we wsi Sobolewo, gmina Suwałki” współfinansowano przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”.
3.5. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.6. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.7. Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
3.8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia min. 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
3.9.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
3.9.2. dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, stanowiącą załącznik do SWZ,
3.9.3. Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
3.9.4. projekcie Umowy.
3.10. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
3.11. Do obowiązków Wykonawcy należy również zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi Przedmiotem zamówienia przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane na koszt Wykonawcy.
3.12. Inwestycja nie generuje barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, jej usytuowanie pozwoli na swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych do korzystania przez te osoby z ławostołu, ławek i paleniska.
3.13. Wykonawca na własny koszt w ramach jego wynagrodzenia zapewni wykonanie i kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia.
3.14. Uwaga! Projekt budowlany pn ,,Budowa oświetlenia w miejscowości Sobolewo gm. Suwałki” -Linia kablowa nN – 0,4 kV wraz ze słupami oświetleniowymi i szafą SO oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna pn. : ,,Wykonanie dokumentacji projektowej: ,,Budowa oświetlenia w miejscowości Sobolewo, gm. Suwałki” – Linie kablowe nN -0,4 kV wraz ze słupami oświetleniowymi i szafką SO obejmuje szerszy zakres niż postepowanie zamówienia publicznego. Wykonawca będzie zobowiązany do spełnienia wymogów co do budowy linii kablowej nN -0,4 kV i szafki SO.
3.15. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny. Zamawiający może żądać kosztorysu ofertowego także w przypadku: np. w ramach wyjaśnień rażąco niskiej ceny czy w ramach rozliczeń związanych z częściowym odstąpieniem od umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.16. Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
3.16.1. zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
3.16.2. zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego.
3.17. Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia robót zgodnie z umową oraz za zapewnienie jakości, opracowanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana), uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub lepszego), za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz za ich zgodność z projektem budowlanym, wymaganiami specyfikacji technicznych, zapisami SWZ oraz postanowieniami Umowy.
3.18. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 pełnych miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96485,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201351,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany "JARBUD" Jarosław Ołowniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441045421

7.3.3) Ulica: Płociczno-Tartak

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.