Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Klonach – miejsce integracji lokalnej społeczności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-034aabcb-0d29-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Klonach – miejsce integracji lokalnej społeczności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-034aabcb-0d29-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025585/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa świetlicy wiejskiej w Klonach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.11.2024.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Klonach – miejsce integracji lokalnej społeczności”.
2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach XIV edycji konkursu „Pięknieje wielkopolska wieś” Programu Wielkopolska Odnowa Wsi.
3. W ramach przedmiotu zamówienia prowadzone będą roboty budowlane, w szczególności budowa parterowego budynku wolnostojącego przykrytego z dachem płaskim. Budynek zostanie wykonany jako obiekt kontenerowy z płyt warstwowych. Wraz z budową budynku należy wykonać przyłącze wodociągowe i zbiorni bezodpływowy na ścieki.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający nie planuje wykonywać:
- utwardzonych dojść i dojazdów przedstawionych na planie zagospodarowania,
- budowy przyłącza energetycznego przedstawionego w projekcie technicznym – przyłącze to zostało już wykonane.
5. Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac:
- prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy,
- prace geodezyjne,
- demontaż urządzeń zagospodarowania terenu, który koliduje z projektowanym obiektem,
- prace ziemne, usunięcie humusu oraz wykopy pod fundamenty budynku,
- fundamentowych i instalacji pod posadzkowej,
- dostawa i montaż kompletnego kontenera,
- instalacje wewnętrzne (elektrycznej, grzewczej, wodociągowej i kanalizacyjnej),
- przyłącza zewnętrzne do budynku (przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej – szambo),
- wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych,
- uprzątnięcie terenu,
- pozostałych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ, w skład której wchodzi:
- projekt architektoniczno-budowlany
- pojekt instalacji elektrycznych
- projekt instalacji sanitarnych
- projekt techniczny
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - STWiOR
- przedmiar – branża ogólnobudowlana
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONTERDOM F.U.H. Tomasz Bierła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 091412944
7.3.3) Ulica: Krańcowa 10
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MONTERDOM F.U.H. Tomasz Bierła
jakie przetargi wygrała firma
MONTERDOM F.U.H. Tomasz Bierła
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego typu E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na potrzeby Gminy Kostrzyn
- "Świadczenie usług weterynaryjnych nad zwierzętami przebywającymi w Schronisku dla Zwierząt w Skałowie" w 2025 r.
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.