Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00397116/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) – etap IV”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Doradztwa Rolniczego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) – etap IV”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3af72b59-2f0a-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376679
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PODR/DG/3/V/2024-III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1360845,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji pn.: „Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. Pomorskie)” w zakresie robót budowlanych obejmujących prace wyszczególnione w projektach budowlanych i przedmiarach jako:
1) Roboty budowlane wykończeniowe:
a. Wykonanie iniekcji ścian wewnętrznych piwnicy,
b. Uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów,
c. Zabetonowanie i uzupełnienie otworów w stropach,
d. Likwidacja studni w piwnicy poniżej posadzki,
e. Uzupełnienie podkładu z chudego betonu, posadzki piwnicy,
f. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pod posadzkowej w piwnicy oraz wylewek perlitowych,
g. Uzupełnienie braków tynku ścian oraz sufitów wszystkich pomieszczeń,
h. Uzupełnienie bruzd w ścianach oraz posadzkach,
i. Podniesienie nadproży drzwiowych do właściwych wysokości zgodnie z PN,
j. Demontaż i utylizacja istniejących posadzek z deszczułek,
k. Uzupełnienie, posadzek z wylewki perlitowej w pomieszczeniach parteru oraz I piętra
l. Wykonanie nowej posadzki na poddaszu użytkowym, poziom +2 (izolacja przeciwwilgociowa styropian EPS100 gr 5 cm, wylewka cementowa 5 cm),
m. Wykonanie wylewki wyrównującej pod okładzinę z płytek LVT,
n. Wykonanie wykończeń posadzki w zależności od przeznaczenia / gres, płytki LVT, wykładzina PCV, malowanie farbą do betonu/ wykończenia posadzek zgodnie z wytycznymi z książki pomieszczeń określającej zakres prac wykończeniowych,
o. Zmycie, zeskrobanie starych powłok malarskich/tapet, oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów,
p. Wykonanie gładzi ścian i sufitów, malowanie farbą lateksową w kolorach wskazanych przez Inwestora,
q. Okładziny ścian pomieszczeń mokrych płytkami ściennymi do wysokości 2,20 m,
r. Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych pomieszczeń korytarzy na parterze oraz I piętrze, toalet WC, umywalni, natrysków,
s. Wykonanie zabudów płyt G-K pionów instalacyjnych, oraz stelaży WC,
t. Zabudowy z płyt HPL w toaletach, umywalniach, natryskach,
u. Dostawa i montaż wyposażenia toalet, dozowniki na mydło w płynie, uchwyty na papier, uchwyty na ręczniki, szczotki do WC, kosze na śmieci, uchwyty dla osób niepełnosprawnych, lustra,
v. Stolarka drzwiowa wewnętrzna DW1 i DW2,
w. Wykonanie ścianek aluminiowych z drzwiami,
x. Wykonanie wizualnych oznaczeń drzwi i tablic informacyjnych,
y. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zgłoszenie do odpowiednich służb i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu,
2) Instalacje elektryczne:
a. Montaż i dostawa lamp oświetleniowych, oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z parametrami rys. E10,
b. Montaż i dostawa gniazd elektrycznych oraz komputerowych,
c. Montaż i dostawa łączników oświetleniowych, przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
d. Wymiana złącza kablowego do rozdzielni głównej - przełożenie ze ściany w posadzkę,
e. Podłączenie i uruchomienie windy, montaż dodatkowo systemu kontroli dostępu z zewnątrz, wykonanie procedury rejestracji, zgłoszenia i odbiór przez UDT,
f. Opisanie rozdzielnic elektrycznych wraz ze schematami,
g. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
3) Teletechnika systemu sieci strukturalnej:
a. Szafa 42U, wolnostojąca, 800x800 mm z cokołem,
b. Panele porządkujące 19"/1U,
c. Panele M 24xRJ45 1U, z modułami ekranowymi kat. 6,
d. Kompletne gniazda końcowe 1xRJ45 kat. 6A ekranowane - z pomiarem (gniazdo-dostawa inwestorska),
e. Kompletne gniazda końcowe 2xRJ45 kat. 6A ekranowane - z pomiarem (gniazdo-dostawa inwestorska),
f. Panel M 24xSC jednomodowy (kompletny) z pomiarem (panel-dostawa inwestorska),
g. Kabel krosowy S.C./S.C. dx (dostawa inwestorska),
h. Zasilacz UPS 1,5 kVA,
4) Teletechnika CCTV:
a. Kamery zewnętrzne kompaktowa z uchwytami montażowymi,
b. Rejestrator sieciowy IP z dyskami dla archiwizacji materiału wideo przez 30 dni min. 16 kanałowy,
c. Monitory LCD 22'',
d. Stacja komputerowa do podglądu,
e. Switch 24 portowy PoE z wkładkami optycznymi,
f. Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe kamer zewnętrznych z PoE,
g. Pomiary, testowanie i uruchomienie systemu CCTV,
5) Teletechnika System SSWiN:
a. Czujki PIR +MW,
b. Czujki kontaktronowe wpuszczane,
c. Montaż manipulatora kodowego,
d. Montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego zewnętrznego z podtrzymaniem baterii,
e. Montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego wewnętrznego z podtrzymaniem baterii,
f. Centrala SSWiN z ekspanderami, zasilaczem i akumulatorami,
g. Uruchomienie systemu SSWiN,
6) Instalacje sanitarne:
a. Montaż i dostawa zaworów grzejnikowych,
b. Montaż i dostawa grzejników wraz z głowicami termostatycznymi,
c. Wykonanie badania szczelności instalacji c.o. , próby instalacji na gorąco z dokonaniem regulacji,
d. Usunięci kolizji przebiegu instalacji c.o. w pomieszczeniu -1.06,
e. Dostawa i montaż osprzętu instalacji wody: zawory pod umywalkowe, Baterie umywalkowe i zlewowe, baterie natryskowe, zawory spłukujące do pisuaru, ustępy WC wraz z deską wolo opadającą,
f. Wykonanie badania szczelności instalacji wody, dezynfekcja, oraz badanie laboratoryjne wody,
g. Wykonanie podejść pod urządzenia,
h. Dostawa i montaż umywalek, zlewów, brodzików, kabin, ustępu, przycisków do spłuczek, wpustów posadzkowych, pisuaru (białego montażu),
i. Wykonanie badania wydajności hydrantów,
j. Montaż i dostawa wentylatorów łazienkowych.
Uwaga:
Zakres zadania obejmuje również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie co wiąże się z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich prób i badań niezbędnych do tego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w szczególności w przedmiarach robót oraz książce pomieszczeń, stanowiących element opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 1 666 000,00 PLN.Informacja o kwocie zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP została opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed terminem otwarcia ofert.
Termin składania ofert upłynął w dniu 10.07.2024 r. o godz. 10:00
Termin otwarcia ofert upłynął w dniu 10.07.2024 r. o godz. 10:15
Do Zamawiającego w terminie wpłynęły 2 oferty:
1. Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Klecha, ul. Rawska 18b, 82-300 Elbląg, cena: 2 060 250,00 zł;
2. TELMAX E R Gliszczyńscy Spółka Jawna Człuchów,
77-300 Człuchów, Aleja Wojska Polskiego 32 E, cena: 2 200 000,00 zł.
Zgodnie z powyższym oferta z najniższą ceną znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia. W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2060250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Konserwacja i remont bieżący dróg i chodników
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa)tj.- inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211....- cz.I
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu w ramach wydarzeń organizowanych w 2025 roku, takich jak szkolenia, konferencje, targi itp.
- Wdrożenie centralnego zintegrowanego systemu zarządzania efektywnością energetyczną w budynku socjalno-biurowym ZGIUK Lubań
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
- Roboty konserwacyjne dekarskie w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.