Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339999/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00478074/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych oraz artykułów w prasie w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" na terenie województwa mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych oraz artykułów w prasie w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" na terenie województwa mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40973ce-31fd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00498508/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych oraz artykułów w prasie w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" na terenie województwa mazowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316997,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion warszawski.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 1 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion ciechanowski.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 2 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion ostrołęcki.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 3 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion płocki.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 4 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion radomski.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 5 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Produkcja i emisja audycji i spotów radiowych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w rozgłośni radiowej obejmującej swym zasięgiem subregion siedlecki.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest:
1) usługa produkcji:
a) 4 różnych audycji (15 minutowych) oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego (1 minutowego) oraz
c) 4 zajawek (do 30 sekund)
2) usługa emisji dla wyprodukowanych usług:
a) 4 różnych audycji - 4 emisje oraz
b) 1 spotu informacyjno-promocyjnego - 120 emisji (6 dziennie przez 5 dni w tygodniu, w terminie 4 tygodni) oraz
c) 4 zajawek - 8 emisji (każda z 4 zajawek emitowana dwukrotnie - pierwsza emisja w przeddzień emisji audycji, druga emisja w dzień emisji audycji),
na temat Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" i zagadnień związanych z Programem Priorytetowym „Czyste Powietrze” w rozgłośniach radiowych na terenie województwa mazowieckiego.
Szczegółowy zakres Usług dla części 6 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92211000-3 - Usługi produkcji radiowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 43670,42 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion warszawski.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 7 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego – zasięg wydania subregion ciechanowski.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 8 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 8 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion ostrołęcki.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 9 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 9 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion płocki.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 10 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 10 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion radomski.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 11 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 11 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12: Opracowanie projektu, skład oraz publikacja artykułów sponsorowanych w ramach Kampanii "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza" w prasie na terenie województwa mazowieckiego - zasięg wydania subregion siedlecki.Przedmiotem zamówienia w zakresie części 12 jest wykonanie usługi opracowania projektu, składu, korekty i publikacji artykułów sponsorowanych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, na temat Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” i Kampanii edukacyjno-informacyjnej "Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza". Oprócz treści merytorycznych artykuły będą zawierać infografiki/grafiki/rysunki/zdjęcia przygotowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, które wpłyną na uatrakcyjnienie przekazu. Istnieje możliwość udostępnienia fotografii do artykułu przez Zamawiającego w zależności od posiadanych zasobów. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst na podstawie, którego Wykonawca będzie musiał opracować projekty do publikacji.
Szczegółowy zakres Usług dla części 12 określony został w załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 9162,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58056,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58056,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLParda Błażej Łukasz Parda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301582526
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 5/9
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Powierzenie podwykonawcy zakupu czasu antenowego/emisji audycji i spotów radiowych w lokalnej stacji radiowej. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 65,00%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58056,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11394,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39606,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11394,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Grupa Mediowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147434598
7.3.3) Ulica: Okulickiego 39
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REKORD GRUPA MEDIOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REKORD GRUPA MEDIOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11394,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLParda Błażej Łukasz Parda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301582526
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 5/9
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Powierzenie podwykonawcy zakupu czasu antenowego/emisji audycji i spotów radiowych w lokalnej stacji radiowej. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 43,00%.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLParda Błażej Łukasz Parda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389636073
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 5/9
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Powierzenie podwykonawcy zakupu czasu antenowego/emisji audycji i spotów radiowych w lokalnej stacji radiowej. Procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy - 41,00%.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16039,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16039,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Grupa Mediowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147434598
7.3.3) Ulica: Okulickiego 39
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REKORD GRUPA MEDIOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REKORD GRUPA MEDIOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16039,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58671,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58671,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katolickie Radio Podlasie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 005173923-00037
7.3.3) Ulica: Bpa I. Świrskiego 56
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58671,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13756,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341560232
7.3.3) Ulica: Sądowa 4/1
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO REKLAMY GAZET LOKALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO REKLAMY GAZET LOKALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10002,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341560232
7.3.3) Ulica: Sądowa 4/1
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO REKLAMY GAZET LOKALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO REKLAMY GAZET LOKALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10002,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13490,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13490,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13490,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Press Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 012047699
7.3.3) Ulica: Domaniewska 45
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13490,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10002,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341560232
7.3.3) Ulica: Sądowa 4/1
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO REKLAMY GAZET LOKALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO REKLAMY GAZET LOKALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10002,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13062,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord Grupa Mediowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147434598
7.3.3) Ulica: Okulickiego 39
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REKORD GRUPA MEDIOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REKORD GRUPA MEDIOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10002,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siedlecka Oficyna Wydawnicza „Podlasie” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 005184878
7.3.3) Ulica: Bp. Ignacego Świrskiego 43a
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIEDLECKA OFICYNA WYDAWNICZA "PODLASIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SIEDLECKA OFICYNA WYDAWNICZA "PODLASIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.