Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00415052/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ef494f-ca6b-4385-acd7-26abda127d7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024093/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199165,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych polegających na:
- wykonaniu instalacji sanitarnej w zakresie wentylacji mechanicznej,
- wykonaniu białego montażu,
- dobudowie wiatrołapu stanowiącego oddzielne wejście do lokalu wraz z robotami wykończeniowymi,
- zagospodarowaniu terenu – wykonanie dojścia,
- wykonaniu robót wykończeniowych wewnątrz lokalu: posadzki, szpachlowanie, malowanie, okładziny, sufity podwieszane, stolarka drzwiowa, roleta wnęki porządkowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po zamieszczeniu Ogłoszenia o zamówieniu nastąpiła zmiana okoliczności, która spowodowała, iż przedmiotowe postępowanie poprowadzone zostanie przez innego Zamawiającego.Powyższe powoduje, iż dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Dlatego też Zamawiający kierując się podstawowymi zasadami wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny, celowy
i racjonalny przy zachowaniu najlepszych efektów z danych nakładów podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu.
- Prace modernizacyjne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostępności budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie"
- Budowa żłobka gminnego w Mędłowie
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto" - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.