Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370668/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Komańcza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komańcza 166
1.5.2.) Miejscowość: Komańcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035
1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f24a8fa-2c94-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Komańcza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f24a8fa-2c94-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221131/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Komańcza”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wp.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Komańcza” w zakresie następujących zadań:
1. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. ewid. 31/2, 31/4 w miejscowości Nowy Łupków i dz. ewid. 332/1 w miejscowości Smolnik, obejmująca w szczególności:
a) przebudowę drogi o dł. 295 m;
b) parametry drogi: jezdnia o szerokości 4,00-5,00m i zjazdy o nawierzchni bitumicznej. Droga z obydwu stron ograniczona krawężnikiem betonowym 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 12 cm w stosunku do nawierzchni. Obustronne pobocza z kruszywa o szerokości 0,50 m na części zaprojektowanego odcinka;
c) zakres robót do wykonania: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, frezowanie istniejącej nawierzchni, rozebranie krawężników oraz płyt betonowych, roboty ziemne, wykonanie odwodnienia, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie ławy pod krawężniki wraz z ułożeniem krawężników betonowych, podbudowy z kruszyw łamanych, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, oczyszczenie urządzeń odwadniających, pobocza z kruszywa, montaż oznakowania pionowego, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
2. Remont drogi w miejscowości Nowy Łupków, obejmujący w szczególności:
a) przebudowę drogi o dł. 779 m;
b) parametry drogi: jezdnia o szerokości stałej 3,50 m oraz zjazdy o nawierzchni z masy bitumicznej, obustronne pobocza z kruszywa łamanego.
c) zakres robót do wykonania: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, rozebranie nawierzchni zjazdów oraz rozebranie przepustów, roboty ziemne, wykonanie odwodnienia, wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, ścinanie poboczy, ułożenie geotkaniny polipropylenowej, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz nawierzchnie z kruszywa łamanego, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, pobocza z kruszywa łamanego, odmulenie rowów, montaż oznakowania pionowego, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
3. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr ewid. 166/3 w m-ci Rzepedź, obejmująca w szczególności:
a) przebudowę drogi o dł. 374 m;
b) parametry drogi: jezdnia o szerokości stałej 3,50 m oraz zjazdy o nawierzchni z masy bitumicznej, obustronne pobocza z kruszywa łamanego;
c) zakres robót do wykonania: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, mechaniczne karczowanie zagajników, czyszczenie rowu przydrożnego, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, skropienie nawierzchni asfaltem oraz wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, usypanie pobocza z kruszywa łamanego, montaż oznakowania pionowego, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4. Przebudowa przepustu na potoku Rzepedka w ciągu drogi gminnej nr 117301R w miejscowości Rzepedź, obejmująca w szczególności:
a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych;
b) wycinkę krzaków;
c) rozbiórkę istniejącego przepustu;
d) wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych;
e) profilowanie i zagęszczenie podłoża;
f) przebudowę żelbetowego przepustu skrzynkowego o wymiarach wewnętrznych 200x600 cm i długości 800 cm wraz ze skrzydełkami na wlocie i wylocie;
g) ubezpieczenie dna potoku narzutem kamiennym gr. 30 cm z zaklinowaniem na wlocie na dł. 12,50 m oraz na wylocie na długości 22,50 m;
h) wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej o szer. 3,5 m oraz obustronnych poboczy z kruszywa 0,75 m;
i) wykonanie ścieku w postaci korytek z prefabrykowanych elementów betonowych szer. 30 cm;
j) montaż barieroporęczy mostowych przekładkowych;
k) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej – powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 8 do SWZ – Dokumentacja techniczna. Składają się na niego następujące dokumenty dotyczące zadań Nr 1-4:
1) dokumentacja projektowa (projekty budowlano-wykonawcze i projekty wykonawcze);
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB;
3) przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonaniu analizy możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.