Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417372/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00448000/01 - Wynik z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup mobilnych pawilonów wystawienniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM-KASZUBSKI PARK ETNOGRAFICZNY IM. TEODORY I IZYDORA GULGOWSKICH WE WDZYDZACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000649114
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Teodory i Izydora Gulgowskich 68
1.4.2.) Miejscowość: Wdzydze
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-406
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.7.) Numer telefonu: tel./fax (0 58) 686-11-30
1.4.8.) Numer faksu: tel./fax (0 58) 686-12-88
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum-wdzydze.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-wdzydze.gda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417412
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00417372
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/946400. W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy oraz poczty
elektronicznej: biuro@bozp.com.pl. W zakresie pytań
technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl .4.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl
(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin )5. Zamawiający określa niezbędne wymagania
sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) przeglądarka internetowa
Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka
Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”2) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256
kbit/s3) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,4)
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf6. UWAGA:
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików
lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.W przypadku większych plików zaleca
się skorzystać z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda, link
do instrukcji: https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-
CmXvYH8evhk/edit7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków dostępnych pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
9. Ofertę oraz
oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do
zachowania elektronicznej formy oferty i oświadczenia wystarcza ich złożenie w postaci elektronicznej i
opatrzenie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.10. W procesie składania dokumentów na
platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny, lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca
składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Zamawiający zaleca
umieszczenie podpisu na każdym załączonym pliku osobno.
Po zmianie:
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/955816. W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy oraz poczty
elektronicznej: biuro@bozp.com.pl. W zakresie pytań
technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl .4.
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl
(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin )5. Zamawiający określa niezbędne wymagania
sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) przeglądarka internetowa
Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka
Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”2) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256
kbit/s3) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,4)
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf6. UWAGA:
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików
lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.W przypadku większych plików zaleca
się skorzystać z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda, link
do instrukcji: https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-
CmXvYH8evhk/edit7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków dostępnych pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
9. Ofertę oraz
oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do
zachowania elektronicznej formy oferty i oświadczenia wystarcza ich złożenie w postaci elektronicznej i
opatrzenie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.10. W procesie składania dokumentów na
platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny, lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca
składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Zamawiający zaleca
umieszczenie podpisu na każdym załączonym pliku osobno.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kontenera gastronomicznego wraz z montażem oraz wyposażeniem gastronomicznym
- "Zakup wraz z dostawą i montażem kontenera na potrzeby świetlicy wiejskiej w m. Suskowola"
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Dostawa (wynajem) sztucznego lodowiska mobilnego wraz z infrastrukturą techniczną na sezon 2025 / 2026
- Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki".
więcej: Budynki z gotowych elementów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.