Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386969/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00388936/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 2 104 313,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PADEW NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 2
1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158514460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@padewnarodowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.padewnarodowa.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e577e860-4da4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 2 104 313,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e577e860-4da4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076414/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 2 104 313,00 zł.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
„Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 2 104 313,00 zł.”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kredyt w wysokości 2 104 313,00 zł
Warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia:
1) Wysokość kredytu: 2 104 313,00 zł
2) Odsetki naliczone wg stopy zmiennej, przy ustalaniu stopy procentowej odsetek należy stosować stawkę referencyjną WIBOR 1M, na dzień ogłoszenia przetargu.
3) Wymagany termin oddania kredytu do dyspozycji Zamawiającego do 3 dni od podpisania umowy.
4) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy kredytowej do 31.12.2035 r
5) Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 31.01.2024 r.
6) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 2 104 313,00 PLN o 20%, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.).
7) Zasady spłaty kredytu:
Spłata kredytu nastąpi w terminach:
- 2024 r – 175 360,04 zł (1x14 613,96 + 11x14 613,28) z karencją spłaty I raty do 31.01.2024
- 2025 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2026 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2027 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2028 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2029 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2030 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2031 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2032 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2033 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2034 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
- 2035 r – 175 359,36 zł (12x14 613,28)
w tym terminie spłacający dokona spłaty kredytu rat kapitałowych i odsetek w ratach miesięcznych.
Pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale I, dział V, Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930901,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930901,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 930901,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Mielcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000507124
7.3.3) Ulica: Lwowska
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930901,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2035-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.