Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322745/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Dzwonowo, Gmina Marianowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARIANOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieszka I 1
1.5.2.) Miejscowość: Marianowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915613866
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@marianowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marianowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
gminamarianowo.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Dzwonowo, Gmina Marianowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeae891f-11d0-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1407492,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.
„Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Dzwonowo, Gmina Marianowo”
dla poszczególnych dróg:
1) ,,Przebudowa drogi gminnej od świetlicy wiejskiej do drogi krajowej nr 20” - Dro-ga nr 1,
2) ,,Przebudowa drogi gminnej umożliwiającej dojazd do oczyszczalni ścieków, do terenów rekreacyjnych przy wodospadzie wraz z budową kanalizacji deszczowej” – Droga nr 2,
3) ,,Modernizacja drogi gminnej na osiedlu wielorodzinnym popegeerowskim oraz budowa Łącznika” – Droga nr 3.
2. Adres obiektu budowlanego:
województwo zachodniopomorskie, powiat stargardzki, gmina Marianowo, miejscowość Dzwonowo
Numery ewidencyjne działek, na których zlokalizowana jest inwestycja:
Działki nr – 196, 197, 339, 364, 350, 356, 351, 312/7 - obręb Dzwonowo;
3. Zamówienie polega na wykonaniu:
- dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy,
- uzyskaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i zgód oraz uzyskanie zezwoleń na realizację robót budowlanych od organu administracji architektoniczno-budowlanej tj:
1) ,,Przebudowa drogi gminnej od świetlicy wiejskiej do drogi krajowej nr 20” - Droga nr 1, - uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych;
2) ,,Przebudowa drogi gminnej umożliwiającej dojazd do oczyszczalni ścieków, do terenów rekreacyjnych przy wodospadzie wraz z budową kanalizacji deszczowej” – Droga nr 2, - uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych realizowanych w pasie drogowym na działkach 339 i 364 oraz pozwolenia na budowę dla robót realizowanych na działce 312/7;
3) ,, Modernizacja drogi gminnej na osiedlu wielorodzinnym popegeerowskim oraz budowa Łącznika” – Droga nr 3, – uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych realizowanych na działkach 350 i 356 oraz pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID dla robót realizowanych na działce nr 351;
- wykonaniu robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
Zakres zadania podzielony został na:
Etap I – opracowanie dokumentacji technicznej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych;
Etap II – wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego dokumentacje techniczną wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie zezwoleń na realizację robót budowlanych od organu administracji architektoniczno-budowlanej,
Dokumentacja projektowa winna obejmować:
- Projekt Budowlany,
- Projekt Wykonawczy,
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu,
- Projekt Czasowej Organizacji Ruchu,
- Przedmiar robót,
- Kosztorys inwestorski,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zgód wymaganych przepisami.
2) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Projektanta wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi. W ramach prowadzonej budowy o ile będzie konieczne Wykonawca zapewni również nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2029853,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3180478,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2029853,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Zofia Kurzymska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541001297
7.3.3) Ulica: Krzemień
7.3.4) Miejscowość: Krzemień
7.3.5) Kod pocztowy: 73-130
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY - ZOFIA KURZYMSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY - ZOFIA KURZYMSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2029853,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 430 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.